Tino har SÅ meget savnet at komme ud, så meget det næsten skærer i hjertet at se ham så tilpas nu…
MEN nu er haven klar og den bliver brugt Idag har vi også været ude i øs regnvejr
Dvs. Tino og jeg var ude
De andre pulveriserer og forsvinder i vinden, hvis de bliver våde
[QUOTE=DK Sugieh;963393]Tino har SÅ meget savnet at komme ud, så meget det næsten skærer i hjertet at se ham så tilpas nu…
MEN nu er haven klar og den bliver brugt Idag har vi også været ude i øs regnvejr
Dvs. Tino og jeg var ude
De andre pulveriserer og forsvinder i vinden, hvis de bliver våde :D[/QUOTE]
Er det så her jeg skal sige at det ikke har regnet her? :høhø:
haha pulveriserer :klapper:
Dét skal du ikke grine af Siatalerne er overbevist om, det er sådan det forholder sig
Sugieh styrter ud fra badeværelset, når jeg trækker ud i toilettet, for det kan ske hun får et micro-sprøjt vand på sig
Hah det samme gør Hector - som nu ellers godt kan lide at være i bad
Fellini må jeg altid sørge for at holde UDE at toilettet - og skal også dække hele hullet med min røv for at han ikke hopper derned
Elsker bare at se dine videoer Også på youtube af al den syngen og snakken i hjemmet
Jeps. Nogle mere end andre. Men jo. Vores gamle orientaler, Ylle, kunne gøre sg HELT flad hvis man havde så meget som fugtige hænder når man aede hende. Vi jokede tit med at hun ville dø af chock hvis hun kom ud i regnvejr L
Og så er der visse kanelfarvede katte der slet ikke opdager det når de stikker hovedet under vandhanen for at se ned i afløbet hvis man har hanen til at løbe… Og Basil som gladeligt sad i brusekabinen og bed i vandstrålerne mens han blev vådere og vådere… L
[QUOTE=TrekkieGrrrl;963417]Jeps. Nogle mere end andre. Men jo. Vores gamle orientaler, Ylle, kunne gøre sg HELT flad hvis man havde så meget som fugtige hænder når man aede hende. Vi jokede tit med at hun ville dø af chock hvis hun kom ud i regnvejr L
Og så er der visse kanelfarvede katte der slet ikke opdager det når de stikker hovedet under vandhanen for at se ned i afløbet hvis man har hanen til at løbe… Og Basil som gladeligt sad i brusekabinen og bed i vandstrålerne mens han blev vådere og vådere… L[/QUOTE]
Skøre katte er alt hvad man kan sige nogle gange!
Louise… de hygger sig dælme gør de Tino er bare dejlig… især i video nr. 1 hvor han kommer blæsende over terrasen og bliver forskrækket da Lucky pludselig dukker op
Ikke alle siatalere er sådan nogle pivskide. Mine kan såmænd godt gå et smut i haven i regnvejr. Altså, de gider ikke i SILENDE regn, men lidt smådrypperi gør ikke noget.
I går regnede det ret meget, men idag drypper det bare
Lucky + resten gik og høl og pev for at komme ud. Da jeg så åbnede døren nåede Lucky ud i ca 3 nanosekunder
Dione ca ligeså lang tid og Sugieh slet ikke
Hvor er det bare nogle skønne videoer!
Og ærlig talt, så kan jeg godt lide at man kan høre din stemme, istedet for musik eller noget…
Jeg kunne ikke lade være med at tænke på et katteri jeg følger på facebook, der netop også lavede den skønneste indhegning til deres katte…
Og de har bengalere.
Du kan se masser af billeder herinde, og når du kommer langt nok tilbage (en måneds tid eller to), er der billeder af indhegningen!
Jeg venter kun på den dag hvor jeg har tid til at læse alle indlæg fra starten…
Luise, har du et stødagregat og stødtråd.
Jeg har det her til salg
http://www.nordicagro.com/elhegn-35/elephant-elhegn-153/elephant-el-hegn-mini-m1-0-1j-220v-68.html
og ubrugt polytråd - det vil jeg anbefale frem for jerntråden da den arbejder afhængig af temperatur
Det har jeg nu Tak for handlen
Dejlig have du har lavet til kattene…den skal I nok få brugt allesammen