Velkommen

Til mig fra jer… :wink:
-høhø

Hej Zabrina. -love
Velkommen til det kattegale paradis -bananer

[smilie=hate-tunz.gif]
Ja, der kom du os i forkøbet… Velkommen til dig, vil du ikke skrive lidt om dig selv?

-weee -weee -weee

Velkommen til, glæder mig til at høre lidt nærmere om dig. Håber du bliver glad for at være her på siden [smilie=hate-smile.gif]

Hov hov -uh Plejer det ikke at være den anden vej rundt -høhø

Men i hvert tilfælde velkommen til dig Zabrina… Håber du kan klare så mange gale kvinder og Johnny på én gang -hopla -velkommen[/quote]

He he lige mine tanker Troldemor…

Især den med Johnny -LOL -LOL

Velkommen Zabrina ;-))

nå du har så selv budt velkommen, så gider jeg ikke byde dig velkommen, jo squ du slipper ikke, et kæmpe velkommen herfra skal du da ha

Velkommen Zabrina, håber du bliver glad for at være herinde -ballon

Velkommen Zabrina…håber at du bliver glad for at være her

Tak tak skal i have…

Hov hov -uh Plejer det ikke at være den anden vej rundt -høhø

Men i hvert tilfælde velkommen til dig Zabrina… Håber du kan klare så mange gale kvinder og Johnny på én gang -hopla -velkommen[/quote]

Når du siger det på dén måde kommer jeg da helt i tvivl… -uha

Ej pjat, det bliver sikkert super hyggeligt.

Og forresten da.
Lidt om mig:
Jeg hedder Zabrina, og jeg er 18 år.
Jeg bor i Randers sammen med min kæreste gennem snart 3,5 år, og vores to vidunderlige grissebasser, Putti og Johnson.
Til hverdag er jeg pt i et aktiveringstilbud, der har til mål at holde mig igang, indtil jeg er personligt klar til at begynde på HF, så jeg kan komme hen ad vejen mod min store drøm; at blive psykolog.

Hej med dig Zabrina og -velkommen hertil

  • velkommen til dig Zabrina. Håber dine drømme må gå i opfyldelse :slight_smile:

Mange tak

Hej Zabrina

Velkommen til -velkommen

-blomst

Hey there

dejligt du kunne være med os [smilie=hate-tunz.gif]

håber du får det alletiders herinde - vi er glade for at du har joinet vores lille fest -hop

Knus og mange -pote dask

Miss T

Velkommen Zabrina, håber du bliver glad for at være herinde -gumle

Hej Zabrina

Velkommen til

velkommen til [cat01.gif]

Hej
Også en hilsen fra mig -velkommen