Velkomstgave fra zooplus-de

Jeg har så bestilt nogle ting fra zooplus i Tyskland og kan se, at vi også får en “velkomstgave” Willkommens-Geschenk - Gratis als Dankeschön für Ihre Bestellung.

Hvad kunne det mon være? Har I også fået det? Kan det være et stykke kattelegetøj? :slight_smile:

Øvvvv det fik jeg ikke da jeg bestilte første gang … meennn det er også ved at være mange år siden … :høhø:

Er det billigere at købe på den tyske side?

Jeg tror jeg fik en bøtte af nogle godbidder. Der var i al fald en bøtte med i min første pakke som jeg ikke havde bestilt :slight_smile: Kattene ku’ rigtig godt li’ dem selvom det bare lignede almindelig tørfoder.

Der er osse … er det ikke 10% rabat på den første bestilling? + man kan få 5% for at tilmelde sig nyhedsbrevet. Det er så altsammen på den tyske side, dt er den jeg bruger.

Annejunge: Jeg har et par gange prøvet at “købe” de samme ting på den engelske og den tyske, og når kursen er regnet ud og sådan har den tyske vundet de gange jeg har lavet den øvelse. Så nu bruger jeg kun den tyske.

Jeg mener at jeg fik et par dåser Cosma som velkomstgave. Det var noget kattene kunne lide. Det samme med deres godbidder. Uha, de kunne slå ihjel for at få sådan én.

Jeps, to små dåser Cosma. Det fik jeg, og det fik min bror også, da han købte min julegave på Zooplus sidste år :slight_smile:

Jeg fik også 2 små dåser Cosma første gang jeg bestilte :slight_smile:

Og med de ting jeg skal have er det i hverfald billigst at handle på zooplus,
og så er der fri fragt hvis man køber for over 69 €

Uh…mange tak. Håber de får noget guf de kan lide…:slight_smile:

Pakken i to kasser er “unterwegs”:tihi: (ja, vi har bestilt en del…)

Hvor lang er leveringstiden? Har lige regnet lidt på tingene…det er jo faktisk halv pris for noget af maden? Det er da vildt.

Det kan jeg snart fortælle dig…
Vi bestilte i forgårs aftes (sent), og har fået et tracking nummer, og kan se at nu er pakkerne i Kolding (via GLS).Jeg vil tro på mandag? (pga weekend). De bliver leveret hos min mands arbejde, så vi er sikre på, at receptionen tager i mod.:tihi:

[QUOTE=Apollo;732657]Det kan jeg snart fortælle dig…
Vi bestilte i forgårs aftes (sent), og har fået et tracking nummer, og kan se at nu er pakkerne i Kolding (via GLS).Jeg vil tro på mandag? (pga weekend). De bliver leveret hos min mands arbejde, så vi er sikre på, at receptionen tager i mod.:tihi:[/QUOTE]

Hvis ellers alt går, som det skal, så er det normen, vil jeg sige. De sidste to gange har jeg bestilt om aftenen og har så haft varerne tre arbejdsdage senere ved 9-tiden om morgenen. Det kan vist ikke gå meget hurtigere.

Så kom vores to pakker i dag.:slight_smile:
Velkomstgaven bestod af to styks legetøj med mus.:smiley: