Vente Vente Vente

[quote=GitteS;496502]Jeg er sikker på at der nok skal være nogen der vil hjælpe, jeg selv inkl giver da gerne en hånd med hvis det er en udstilling i Jylland

MVH
Gitte[/quote]

[quote=Eife;496506]Men var der ikke noget med deres farvefordeling? Eller endte Ulla alligevel med at registere dem som 03? :slight_smile:
Og jeg er sikker på at du sagtens kan klare to. Og de vil hygge sig så meget mere sammen. Giver også gerne en hånd. Jeg slæver jo selv min europé pige med pt. :)[/quote]

Som jeg har forstået det, er der for lidt hvid i dem, til at de kan bruges til opdræt :? men igen, jeg er ret ny indenfor opdrætter verdenen

:øhmm: stjæler du mine ikke en gang indflyttede katte :?

Jada…:wehuu:Lige når du kommer hjem med dem, så nupper jeg dem… De er godt nok dejlige! Jeg er slet ikke misundelig:besvimer:

de registreres vist som 03 da man inden for europe ikke bruger koden 09. De kunne godt have ønsket mere hvidt til både show og avl, men inden for opdræt vil dette kunne forbedre på killingerne ved at bruge en hankat med mere hvid altså harlekin eller van, men desværre så er sådan en ikke lige og finde med mindre man vil til udlandet, man kan også parre dem med en fuldtfarvet og håbe på killinger helt uden hvidt alt efter hvad man er til.

Men er sikker på de nok skulle kunne få deres cert med den mængde hvid, så da exo på udstillingen i Middelfart med mindr ehvidt på sig reg. som 03 og den fik cert.

MVH
Gitte

[quote=GitteS;496520]de registreres vist som 03 da man inden for europe ikke bruger koden 09. De kunne godt have ønsket mere hvidt til både show og avl, men inden for opdræt vil dette kunne forbedre på killingerne ved at bruge en hankat med mere hvid altså harlekin eller van, men desværre så er sådan en ikke lige og finde med mindre man vil til udlandet, man kan også parre dem med en fuldtfarvet og håbe på killinger helt uden hvidt alt efter hvad man er til.

Men er sikker på de nok skulle kunne få deres cert med den mængde hvid, så da exo på udstillingen i Middelfart med mindr ehvidt på sig reg. som 03 og den fik cert.

MVH
Gitte[/quote]

Tror nu de skal neutraliseres, samtidig som Fifi og Bella (formentlig Februar, senest marts), skal bare lige have det hele til at hænge sammen :slight_smile:

hvad står “cert” for? certifikat??

Henriette - Nemlig :slight_smile: cert er slang for certifikat :slight_smile:
Hehe, så må du tage mand eller veninde med og så slæbe dem alle tre med :slight_smile: Den der “Vild med dyr” messe som den udstilling er en del af, er i hvert fald kæmpe stor :slight_smile: Jeg skal Helt sikkert med - og hiver kæresten med for en gangs skyld også :slight_smile:

[quote=Eife;496524]Henriette - Nemlig :slight_smile: cert er slang for certifikat :slight_smile:
Hehe, så må du tage mand eller veninde med og så slæbe dem alle tre med :slight_smile: Den der “Vild med dyr” messe som den udstilling er en del af, er i hvert fald kæmpe stor :slight_smile: Jeg skal Helt sikkert med - og hiver kæresten med for en gangs skyld også :)[/quote]

En ting var at få ham med til at få katte (katte hader med stort H), har også fået ham til at sige de er totalt dejlige, og han er gået med til opdræt, hvis det bliver en angora, som han synes er flotte (aldrig sagt flot om en kat før, han så et billede af en :tihi:), han elsker at have killinger i huset, meen tror aldrig jeg vil få ham med på en udstilling :thumbdown:

Hvad er det for 2 tortie tøser du skal have hjem :)?

:doh: Det så jeg lige længere nede:doh:

De ser rigtig søde ud :wehuu: Glæder mig til at se flere billeder af dem…

:venter::venter::venter:

Nå… aha… ser man det… du VIL ikke have besøg

Vi må vist lige finde ud af, hvem af os tre de små mislinger tilhører ??

:kryds: :hjerte: :kryds:

Henriette - En tyrkisk angora, eller? :slight_smile:

Yup En tyrkisk angora, herhjemme en angora :slight_smile:

Nå… aha… ser man det… du VIL ikke have besøg

Vi må vist lige finde ud af, hvem af os tre de små mislinger tilhører ??

:kryds: :hjerte: :kryds:[/quote]

Jo da, elsker at få gæster :smiley:

hmm tror da nok de tilhører mig :?

[quote=Henriette;497003]Jo da, elsker at få gæster :smiley:

hmm tror da nok de tilhører mig :?[/quote]

:tak:

Jae…det gør de vel så… suk…

Sad i eftermiddag og forelskede mig i to tortiepiger på www.hittekilling.dk - de er liiige ved siden af, hvor jeg bor…

:uha: :besvimer: :gruble: :hjertehop:

Jae…det gør de vel så… suk…

Sad i eftermiddag og forelskede mig i to tortiepiger på www.hittekilling.dk - de er liiige ved siden af, hvor jeg bor…

:uha: :besvimer: :gruble: :hjertehop:[/quote]

Vi er slet ikke misundelige på Henriette, vel?? :høhø:

Jae…det gør de vel så… suk…

Sad i eftermiddag og forelskede mig i to tortiepiger på www.hittekilling.dk - de er liiige ved siden af, hvor jeg bor…

:uha: :besvimer: :gruble: :hjertehop:[/quote]

Det håber jeg da at jeg gør :slight_smile:

Kan ikke lige finde nogle billeder af tortiepiger på websitet, kan du ikke tage nogle billeder og smide ind, sker der vel ikke noget ved, hvis de alligevel mangler hjem??

Og Tut altså, nu må du snart få dig en lille tortiepige :thumbup:

Ingen undskyldning, du har ikke så langt så du kan bare komme og kigge :smiley: og nusse pelsen af de små :tihi:

:inlove::inlove:

Tsk-tsk… næe… ikke det mindste…

-engel

Ja, det må jeg gøre, når du henter dem…:rock:

Tsk-tsk… næe… ikke det mindste…

-engel[/quote]
:inlove::inlove::inlove:

:wehuu: :wehuu: :wehuu:

Her er de… og de er klar til at flytte hjemmefra ca. 4 december…

:besvimer::besvimer::besvimer: