Ventelister - bruger I det?

Han har været hos mig et par gange og spurgte sidst om de var neutraliseret, for han er kun int i kælekatte.

Mit svar var. de er 2 x vaccineret, chippet og neutraliseret inde de forlader mig. Og det er ikke til diskution. Han svarede det var da godt :slight_smile:

Ja jeg er jo godt nok ikke opdrætter, men set fra den anden side, så kunne jeg aldrig finde på at købe en missetat via en venteliste :slight_smile:
Det er jo slet ikke sikkert, at de killinger der kom i kuldet, var noget for mig eller jeg var noget for dem :tihi:
Jeg mener, at man skal besøge missen og se, om man går i spænd med den, inden man køber :slight_smile:

Bare lige: Tak for alle de godre svar - de steder jeg ikke har trykket tak er fordi der mangler en knap:-)

Jeg har ingen venteliste, for de interesserede købere må selv holde sig á jour og sørge for at holde kontakten vedlige, hvis de fortsat er interesserede. Samarbejdspartnere er noget andet; de står altid “øverst på listen” (under mig selv!) når vi evaluerer killingers potentiale.

Jeg har ikke en venteliste, men det sker da ikke sjældent at der er folk der beder mig om at huske mig til en bestemt kombination eller farve. Både opdrættere og kælekatsejere. Jeg kan personligt godt lide folk der har tålmodighed til at vente på noget specielt istedet for at mene at en somali er en somali. Der ER jo forskel på somalier og som jeg har skrevet andre steder så er der folk der gerne vil have noget helt specielt at leve sammen med. Dvs. at alt andet lige ( i.e. personlighed) så er der folk der gerne vil have en somali med et specielt look og/eller farve. Det synes jeg som opdrætter bare er herligt og den slags folk husker jeg når tiden kommer. Jeg forventer da, at de også selv holder sig til ( i.e. en mail ind imellem fra dem om hvor langt vi er kommet i vores planer) er jo et godt tegn.

Men jeg har ikke en venteliste som sådan. Da jeg aldrig laver et kuld uden at jeg selv har planer om at beholde noget og jeg samtidig ikke sælger bare lige sådan så har man ikke automatisk ret til at købe kat hos mig.

Teresa

Nej, aldrig folk får at vide, at de kan se på min hjemmeside når der er nye kuld, jeg skriver heller ikke om at hunkatten er gravid, det er noget med overtro tror jeg, her off. gøres det først når killingerne er en lille uge, og billedmateriale kommer endnu senere.

Jeg har da kontakt med nogen ude i verden der ønsker sig en bestemt farve eller kombination, men kan det overhovedet lade sig gøre, sender jeg henvendelser videre til opdræt jeg kan stå inde for, og det har givet en del salg hos dem jeg har henvist til, og det er jo herligt, at købere kan få ønsket opfyldt hurtigere end jeg evt. kan levere varen :-):slight_smile:
.
KH
Linda