Venter killinger. Termin

Ooh Misapoamien har SÅ smukke katte. Jeg savler over dem på hver eneste udstilling!

Burmillaer er så pæne! (og så ligner de lidt Phumba L Selvom hun jo så er sort/sølv aby og ikke burmilla)

Held og lykke med de kommende killinger! Og HUSK at vise masser af billeder af dem :smiley:

Hej igen

I forhold til stamnavn er det bestilt. Men jeg har valgt med at vente med at offentliggøre det, før jeg ved det er godkendt. Tusind tak for infoen Meaculpa. Det har ihvertfald yderligere beroliget mig. Misapotanien har helt sikkert nogle meget smukke katte. Ingen tvivl om det. Der er flere af dem, jeg er helt skudt i.
Jeg skal selvfølgelig nok vise billeder af burmillingerne, når de kommer. Her er lige et par billeder af de kommende forældre

Shine’s Wadiah

et fra da hun killing

Baheras wb Stig.

Også lige for at min anden mis ikke bliver jaloux er her lige et par billeder af hende

White Widow

Widow og Wadiah ældre billede

Glemte at sige at de fleste af disse billeder er taget for et stykke tid siden. Så begge burmillaer har fået betydelig bedre øjenfarve efterfølgende.

VH Marlene

Skønne billeder af skønne katte. :hjerte: Tak. :slight_smile:

Og godt at læse, at du har et stamnavn på¨vej. Håber, du får det ønskede.:kryds:

Smukke billeder af dine katte og jeg er sikker på, killingerne bliver skønne :hjerte::hjerte:

Velkommen til verdenen som opdrætter med små killinger, store bekymringer og mange glæder :smiley:

Hvor er det nogle smukke katte! Jeg er vild med billedet, hvor drillepinden er blevet fanget. :wehuu:

Tusind tak for de søde kommentarer. Ja jeg er også helt vild med den med drillepinden. Men er simpelthen også så forelsket i ham Stig, så måske man er lidt ekstra forblændet:wehuu::hjerte:

Nøj hvor er de smukke! :slight_smile:
jeg må indrømme jeg længe har gået og sukket over burmillaen, så det bliver da skønt med endnu en opdrætter her i dk så vi forhåbentlig ser lidt flere af dem :slight_smile:

Jeg tog lige et par nye billeder af den drægtige smuksak igår. Hun er idag på 63. dagen og umiddelbart ser det ikke ud til at være forestående andet end en stor mavse.

Tak for din søde kommentar Pia

Hvor er hun dog bedårende :wehuu:

Hvor ER hun smuk og dejlig…:hjerte:

Fantastisk smuk kat - og så de grønne øjne. :hjerte:

Nuij, sikke smukke øjne! :hjerte:

Glæder mig til babybillederne. :slight_smile:

Så er der veer

Spændende :smiley:

:slight_smile: Spændende :slight_smile:

Krydser som altid for en ukompliseret, god og hurtig fødsel :slight_smile: :kryds:

3 killinger ligger og dier

Hvor spændende…ved du om hun er færdig eller om der kommer flere…

tillykke !!!

Stort tillykke :flag::flag::flag: med trillingerne.:hjerte::hjerte::hjerte:
Mon der kommer flere? :smiley: