Venter på nyt fra skadestuen

Halløjsa

Syns lige jeg ville crashe med en lidt anden tråd.

Gitte (vores 13 årige datter) sidder lige nu på skadestuen og venter på at få af vide, om hun har brækket sin arm. Hun skulle jo liiiiige sige farvel til Annette (som kom kl. temmelig sent i nat og skræmte livet af os :smiley: ), så hun hoppede ned fra trampolinen og tog fra med armene - og ganske kort tid efter blev hun ligbleg og begyndte at skrige.
Der var jo nærmest ikke andet at gøre end at sende mand og tøs til lægen, så de rullede ind til doktor dygtig her for godt 2 timer siden.

Det eneste jeg ved er, at lægen sendte dem videre til skadestuen, og der har hun så fået taget et røngten billede som de nu venter svar på.

ØJ jeg elsker bare når sådan noget sker -ked

åh nej Anne, håber ikke hun har brækket noget. stakkels pige. -kramer -kramer

mvh
Gitte

avavavav, det lyder absolut ikke rart. håber ikke at armen er brækket el noget.

ps, i må da snart ha opbrugt rationen af årets uheld i jeres lille familie

Åhhhhh stakkels Gitte -ked

Håber det bedste for hende :slight_smile:

Sender lige et -HUG til jer

Åh Anne for søren da også ØV ØV -blåblå Stort knus til din datter og jeg -jegkrydser -jegkrydser for at intet er brækket

Øv så surt…

Jeg har en pige der lige er blevet 14, hun har klippekort til skadestuen…
I den tid hun var 13 år var vi der 7 gange. :?
En gang en brækket finger og en gang med blødninger under knæskalden…
Resten viste sig kun at være forstuvninger. -høhø
Behøver jeg at sige at hun spiller forbold. -thumbs

Men håber ikke den er brækket. så pøj pøj

Avvvv for den altså, jeg håber næsten den er brækket, det gør nemlig ikke helt så ondt som en forstuvning :? Troede ikke jeg skulle skrive sådan, men det er faktisk rigtigt, har prøvet begge dele flere gange.
Rigtig god bedring til Gitte.

Åhhh nej da stakkels pigebarn, håber på det bedste. Det ville være surt at skulle rende med gips i sommervarmen, men må jo gøres hvis det er nødvendigt.

Av Av stakkels pige
-jegkrydser for det kuner en forstuvning

Nope… I går hakkede jeg en kniv i låret (INGEN stor skade - kun et lille mærke) samt drønede min lilletå ind i et eller andet, så blodet det rendte derfra. Har sagt til drengene, at de bare IKKE skal komme til skade, så nu er de plantet foran fjernsynet. Mangler bare at Henning får ordren…

Og tak for jeres kram og søde ord. Skal viderebringe dem til tøsebarnet når hun kommer hjem (forhåbentlig uden gips -jegkrydser )

Ååååååhhhh jeg HÅBER sådan, at Gittepigen ikke har brækket armen -græd -ked

Jeg blev helt skidt tilpas, da jeg kørte hjem…

Kram hende lige en ekstra gang - eller MAAAAAAAAAAANGE - fra mig, og ønsk hende rigtig god bedring…

Og forresten -sorry jeg skræmte jer i nat…

ej altså øv, det er jeg ked af at høre… Jeg håber Gitte er okay, og at armen ikke er brækket… Håber også du vil give hende en ekstra krammer herfra… -kramer -HUG

Skal nok kramme hende :slight_smile: - og så er du skam tilgivet :stuck_out_tongue:

For hel****… Henning har lige ringet. Gitte har brækket en knogle på indvendig side af albuen -ked
Hun har fået en støttegips på nu men skal ind igen i morgen og lægges i narkose. Får mere af vide når de kommer hjem.

Ej jeg er sgu helt elendig lige nu -græd

Åååh nej da :frowning:

Arghhhh. Stakkels pige. Min medfølelse og ynk, kys og kram, og alle de positive tanker jeg overhovedet kan opbringe…samt Mor laver pandekager når de kommer kommer hjem…

Øv for pokker da, det er godt nok for meget -græd

Føler med jer.

-kramer

magen til de uheld som du engang imellem bliver remt af er da helt vildt -what

Jeg håber virkelig at det lyder værere end det er

-græd -græd -græd -græd

aaaiiii for fanden…

ÅÅååh Gitte - det er jeg bare sååå uendelig ked af at høre min bette skat…

Jeg håber du snart får det bedre…

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM fra mig…

Åhh, det er vel nok synd for hende -kramer