Ventetiden er lang nu

Vi har fået en Polymis, der skulle omplaceres.

En ven var nødt til at flytte og var nødt til at få omplaceret sin knapt 2 år gamle dreng…

Vi har så fået ham, og glæder os vildt meget til at få ham hjem…

Han er selvfølgelig kastrat og vac er i orden. På trods af alderen er han en stille og rolig fyr, som bare elsker at være, og blive nusset…

Vi glæder os helt vildt meget, og ventetiden er nu laaaaaaaang.

Han er blå, hedder Loke og har 27 tæer…:wehuu::wehuu:

Han er sååååååå lækker, og i skal nok få billeder, lige så snart jeg har nogle…:wehuu::wehuu:

Måtte bare dele det med jer… Åhhh hvor vi glæder os… Han er såååå dejlig:wehuu::wehuu:

med sådan en dejlig ting i vente, kan jeg godt forstå tiden er lang :inlove:

jeg glæder mig til at høre mere.

Det lyder da spændende,og lykke til med ham når du får ham.du må gerne låne Le-ander i ventetiden så vil den føles dejlig kort tror jeg-høhø-høhø-høhø

27 tæer !!! Måber
generer det ham ikke med ale de overskydende tæer??

Det lyder spændende, ka’ godt forstå at du glæder dig.
Jeg glæder mig til at se ham.
Hilsen Lisbeth

Det bliver spændende… Jeg har altid ønsket mig en Poly kat…

OG det lidt sjove… Loke er korthåret… Læste et sted, at ikke mange Polykatte er korthårede, men jeg ved ikke om det er sandt??

Tænker at Poly-Cats ved lidt om det??

Og jeg ved hvordan Loke er… En rar stille og rolig mis, så jeg er sikker på, at sammenføringen nok skal gå stille og roligt osse…

Gerner, mht Le-Ander, du mener jeg får så meget at tænke på, at inden jeg får set mig om, er tiden gået eller???

Jamen flere tæer, polydaktyli, findes ikke kun hos Maine Cooner, huskatte kan også sagtens have flere tæer. Min Tigers far var en sådan “rottekat”, nordjysk. :slight_smile: Polycats har jo maine cooner. :slight_smile:

Jeg går ud fra det er en huskat, du skal overtage?

Tillykke med missen.

kan godt forstå du glæder dig :slight_smile: poly tæer er altså også bare et charmtrit af de HELT store … det er utrolig kært :slight_smile:

PP var fyr og flamme for sådanne små håndtag da vi skulle vælge misser :slight_smile:

Åh tillykke med den nye blå poly fyr. :slight_smile:

Håber du viser billieder, er sikker på han er en kæmpe skønhed!!

Iih, tillykke med ham. -wehu -wehu
Glæder mig til billeder. -love

Ihh tillykke, glæder mig til billeder når de kommer :smiley:

Takker…

Jo han er alm huskat, blot med poly poter… Jeg havde bare læst et sted, at det ikke var lige så ofte, der kom katte med poly poter, når det ikke var opdrættede katte…

Men pyt med det… Jeg ville gerne há ham, fordi jeg altid har ønsket mig en poky mis, og så fordi han jo stod uden hjem, og jeg lige så godt kan få en der mangler et hjem…

Så er der en hjemløs mis mindre… Og han er virkeligt smuk…

Jeg håber på, at jeg får billeder sendt af ham i morgen, så skal i nok få ham af se…

Hans nuværende slave kalder ham grå. Men de gange jeg har set ham, har hans pels skinnet blå, og jeg vil kalde hans farve det… Måske ændrer det si, når nogle af jer farvekyndige har set ham…

Men ihhh… Jeg kan næsten ikke vente med at få ham hjem… vi overvejer at lave en tråddør mellem soveværelset og stuen, så de kan se hinanden an på den måde først. Så er han ikke alene og de kommer ikke lige op og toppes… Så kan sammenføringen gå stille og roligt… Vil jo ikke gerne skade nogen af dem… Og det er ikke nemt at være ny ind i en flok på 7…

Måske er det fordi “poly” er blevet ordet som mco-opdrættere bruger. Rottekat lyder jo lidt mere nedsættende, og ikke eksotiskt. Derudover er det også sandsynligt at der i nogle egne af landet findes flere polyer af huskatte, i en egn hvor de vildlevende katte jo sansynligvis er i familie. Jeg tror kodeordet er rottekat, så nikker folk genkendende.

Men derfor er de ekstra tæer vel lige spændende for poly-entusiasten. Forstå mig ret. (Det er jeg sikker på du gør). :smiley:

[quote=Sheer;95860]Jeg tror kodeordet er rottekat, så nikker folk genkendende. Måske er det fordi “poly” er blevet ordet som mco-opdrættere bruger. Rottekat lyder jo lidt mere nedsættende, og ikke eksotiskt.

Men derfor er de ekstra tæer vel lige spændende for poly-entusiasten. Forstå mig ret. (Det er jeg sikker på du gør). :D[/quote]

Jeg forstår dig fuldt ud…

Fik lige af vide idag, nu vi har sne, at det ser sjovt ud, når han går, hvor det er lidt dybt… De virker som snesko…

Det der bla gør at jeg glæder mig vildt meget, er at han er super social og kontaktsøgende, på den positive måde… OG han var glad for mig første gang jeg så ham, sidste sommer… Og han er så rolig og sød. Det gør, at jeg ikke havde så store betænkeligheder over at sige ja…

27 tæer? Wow, det var godt nok mange. Det glæder jeg mig til at se. Alm. katte har jo kun 18 tæer så han har hele 9! ekstra :slight_smile:
Stort tillykke med den fine mis. Kan godt forstå at du venter spændt.

Ved at ordet frederiksbergkatte også bruges om polydaktyle - denne egenskab må nok have kunnet forefindes blandt kattene på Frederiksberg på et tidspunkt.

Nemlig, også min foretrukne måde, nok se og lugte, men ikke slås og komme til skade. Magtkampe - som ikke er så slemme - kan komme senere når de trods alt kender hinanden og lugter ens. :thumbup:

Ihhhh tillykke med ham, hvornår får du ham hjem?

Vi får ham hjem, om lidt over en uge… Så det er maaaange dage at ente, når jeg nu helst ville há ham hjem igår:tihi:

Han ved sit værd, han er en rigtig charmer:wehuu::wehuu:

Har spurgt om at få billeder, så jeg kan sætte dem ind, allerede nu… Håber på nogen i mail boksen, i løbet af dagen…

Ja det er lang tid når man venter.

Iiihh hvor er det bare super spændene. Kan godt forstå at du glæder dig :wehuu: