Ventetiden er lang nu

Jeg ville faktisk gerne há en racekat engang…

Men jeg har det lidt sådan nu jeg HAR huskatte… Er der en huskat der mangler et hjem og jeg har plads, ja så tager jeg huskatten… Det er en mindre på internat og de er jo akkurat ligeså dejlige…

Men en dag, så kommer der en ind her… Har jo stadigvæk en lille drøm om det opdræt. Men det skal ikke bare være noget jeg springer ind i… Det kan være det først bliver om 3 år…

Og nu skal tiden bare gå, til Loke kan komme hjem:wehuu::wehuu: Jeg bliver nok ulidelig, den næste uges tid -høhø -høhø

I morgen til middag, kommer Loke hjem…:wehu::wehu::wehu:

Jeg glæder mig sindsygt meget og i skal nok blive spammet med billeder, af vores dejlige dreng med mange tæer…-love

Jeg er noget spændt på, hvordan det skal gå. Men min flok er rimeligt fornuftige, så vi tager det bare stille og roligt og tager tiden til det…

Ihhh og jeg glæder mig til at se billeder af ham :thumbup:

Det bliver dejligt for jer, glæder mig til billeder.

Åh det bliver spændende imorgen. :slight_smile:

Glæder mig til at se billeder når tid kommer. Ss

Han bliver installeret i soveværelset i morgen, til at starte med…

Så vil der stå både mad og drikke… Heldigvis skal jeg ikk til at vænne ham til nyt foder, da han er vant til det, som vores andre får…

Så vil jeg bare lægge mig på sengen og se om han vil komme hen og snakke…:? Håber han vil…

Og dér vil jeg så være, allieret med mit digicam, og så håber jeg på en masse billeder, af vores dreng…:thumbup::thumbup:

Tillykke med ham - jeg kan godt forstå, at ventetiden er nærmest uudholdelig.

Mange polydactyle er lidt “anderledes” end katte med normalt antal tæer. Min Balut er poly, og jeg har hørt fra andre med flertåede katte, at de har erfaret det samme - de piller og roder og rager i alt :slight_smile:

Min Balut kan finde på at spise tørfoder ved hjælp af poten - altså ikke noget med munden ned i skålen, nej han tager maden med poten og fører den til munden. Han har også præsteret at få mig forskrækket op af stolen, fordi han kom voldsomt haltende ind i stuen - og da havde han såmænd også bare lidt tørfoder i “hånden”, så han kunne spise det i stuen. Jeg har hørt fra flere med polyer, at deres katte åbner hasperne på vinduerne - nogle kan sågar fange fluer med en “hånd” ved at gribe med de mange tæer.

Jeg glæder mig til at høre fra dig, når han nu er faldet til, om han også er en pille-rode-rage-kat. -høhø

Ejjjjjj - jeg har først opdaget denne tråd nu …

Tillykke med din Polymis - glæder mig til at se billeder :thumbup:
Polyhuskatte er lige så “almindelige” som poly maine coon.
Tit er de fra Frederikshavnsområdet, og mange kender dem osse som Frederikshavnerkatte og rottekatte.
De er osse almindelige på færørene. ( har jeg hørt fra en færøsk kollega )

27 tæer - uh, glæder mig til at se !!! :rock::wehuu:

Stort stort tillykke med din poly kat. Kan godt forstå du ikke kan vente. Glæder mig meget til at se billeder af det ny vidunder.

Tillykke Linda, jeg ser først tråden nu, men jeg glæder mig meget til at se ham. Kan godt forstå du glæder dig.
Knus Elin

Kan bestemt godt forstå du glæder dig, og mange gange tillykke med den nye kat!! :wehuu:

Vil glæde mig til at se billederne af den flertåede bandit!!

SÅ er Loke kommet hjem… Åhhhh han er deeeeejlig:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:
Han er lige nu på soveværelset og er ved at finde ud af, at komme ud af transportkassen… Jeg vil give ham aaaalt den tid han har brug for… Jeg bad Lokes tidligere slave om en brugt t-shirt, som vi lagde i trasportkassen og den føler han sig lige nu tryg ved…

Jeg satte han her i stuen i transportkassen, så de andre kunne se der var en ny “bror” i kassen…

Spot min lille pige, som eller er en hysse og god til at slå først og spørge bagefter, er nu forelsket…:tihi:

Lige hende jeg IKKE havde forventet noget positivt fra… Og hun sad bare og smeltede over ham, jeg havde med hjem til HENDE… Hun mjavede de fineste triller og små sange, til sin hjertes udkårne-love

De andre kiggede i kassen og kiggede så på mig, som om de ville sige: Nå DET er den nye “bror” - godt for det, og så gik de videre…

Men de var FOR nysgerrige, så Loke blev bange, den stakkel…:frowning:

Men jeg vil lige høre ad, jeg skal da bare lade ham komme ud af kassen, når det passer Loke IKK?? Jeg vil helst ikke forcere noget, og gøre ham utryg eller ked…

Nu tager jeg Spor med ind til ham senere, og sidder med hende, så han kan se hende, for venligheden lyser ud af hende… Og hun har nærmest barrikaderet sig foran soveværelses døren…:tihi:

I får billeder senere, for jeg måtte lige lade nogle batterier op til mit cam, det havde jeg selvfølgelig glemt:rock:

Men dejlig…det ER han bare:wehuu::wehuu::wehuu:

Nu er dit indlæg jo fra igår, så jeg håber da at han er komme ud af kassen :slight_smile:

Tillykke med dit nye familiemedlem

Hej

Takker…

Jo han er kommet ud af kassen og han har snakket et par timer med Horse igår aftes… OG det gik godt…

De lå begge på sengen, og Loke blev usikker og klaskede Horse en, uden at bruge kløer… Horse kiggede bare på ham, uden at gøre noget… Så kunne man se Loke tænke grundigt over manglende respons på den lille provokation, og så gik han hen i vinduet…

Loke har været en rigtig hygge puttemis i nat:wehuu::wehuu:
Og der er ingen problemer med bakken… Den gik han fint på…

Undskyld manglende billeder… Men nu er jeg ramt af influenza… Det startede igår aftes… Så jeg var online her og kiggede bare lidt, orkede faktisk ikke at skrive og sætte billeder ind… Ved ikke om jeg får gjort det idag…endnu??

Jeg skulle há været på posthuset… Alt har været gået galt… Koblingen i bilen smuttede i onsdags… Torsdag bilen punkterede… Og igår startede min influenza… Øv øv øv øv øv

Men Loke går det fint med, og kæresten er ved at lave den netdør… Vi kunne af gode grunde ikke hente noget til den før idag, da bilen drillede…suk