Ventetider på stamtavler mv

Er der andre end jeg, som oplever lange ventetider pt. hos FD :?

Jeg venter pt. på en importstamtavle som er fremsendt 6. maj 2013 - hvilket nu er en ventetid på 11 uger - og ikke 8 som der står på FD’s hjemmeside (forudsat der ikke er mangler) :frowning:

En titelregistrering har ventet siden 11. maj 2013. Her er ikke angivet ventetid på hjemmesiden.

Jeg har rykket via min klub, og stambogssekretæren har rykket stambogsføreren.

Der har jo været afholdt ferie m.m i den periode som nok forlænger sagsbehandlingen noget.

Det kunne være årsagen - men stambogsføreren har kun holdt ferie i uge 28 og stambogssekretæren har endnu ikke holdt ferie.

Mine stamtavler kom efter lige omkring 2 uger mener jeg. Jeg sendte ind for en måneds tid siden.

Sendte stamtavleansøgning 25/6, og de lå i postkassen 6/7.
Men det var også ganske alm. stamtavler.

Og vi sendte stamtavleansøgning pr. mail d. 26.6. og de er ikke kommet frem endnu…

Det er da godt nok længe at vente :frowning:

Jeg synes ofte der er ekstra ventetid når det drejer sig om importstamtavler - så fat tålmodighed :slight_smile:

Helt enig - og det har jeg det normalt også fint med :slight_smile: Men jeg syntes, at 11 uger er i overkanten…når der ikke er meldt noget ud fra FD om forlængede ventetider på import - udover de 8 uger.

Derfor ville jeg høre om andre pt. har lignende ventetider på deres importer :slight_smile:

Jeg sendte ind til en titelregistrering d.2.juli, og jeg har lige modtaget titelbladet fra Heidi :slight_smile:

Jeg afleverede min import til Daraks stambogsfører d. 13/6 og den har jeg modtaget idag…

Det er for sløvt lige nu, jeg ventede i 3½ måned på alm. stamtavler, og har pt en importstamtavle til ekspedition, tør slet ikke tænke på hvornår jeg får den, til jul måske???

MH
Linda

Vil lige opdatere på min situation.

Det viser sig, at min importstamtavle er udstedt, men desværre er blevet sendt til forkert klub. Da den endnu ikke er dukket op hos min egen klub, så får jeg udstedt en ny stamtavle.

Titelregistreringen fik jeg igår aftes :slight_smile: Det viser sig, at den har været sendt til mig midt juni, men ikke er dukket op i min mailbox.