Verdens bedste måde at holde fredag aften

er helt sikkert med mine 6 misser, masser af smoothie og ikke mindst en kavalkade af den pakke der kom til mig fra amazon idag…

jeg fik alle disney-klassikerne (på nær dem der ikke er i handlen pt) ind af døren så jeg sidder og RÅhygger…

det er bare den perfekteste start på pinsen -wehu

Iiihh hvor skøøøn:wehu:

Vi sidder pigerne og jeg er har set den lille havfrue 1 og er nu ved at se 2eren. Det er super hyggeligt og man går helt i barndommen igen:wehuu:

Jeg sidder og kæmper videre ved symaskinen … kun en uge til Roskilde Dyrskue :blegne:

Psssst … nogen der vil låne teenagerens karaoke-system ??? :argh:

ej jeg vil da være med altså Gitze…

Lyder super hyggeligt.

Hvor lækkert Regitze…der er ikke noget bedre.
De film dækker alle aldre. :wehu:

Ellers har man ikke opfundet krudtet…

Vi er lige kommet ind ad døren, efter at have lavet æresport og fået 100000 myggestik. Æresporten blev bare så flot, så det var alle myggestikkene værd.
Knus Elin

[quote=Skattekat;189533]Jeg sidder og kæmper videre ved symaskinen … kun en uge til Roskilde Dyrskue :blegne:

Psssst … nogen der vil låne teenagerens karaoke-system ??? :argh:[/quote]

Kan vi ikke finde et lydisoleret lokale til hende og ungersvenden ovenpå?

Så kan de sidde der og larme - og vi andre kan få nervesystemet i balance igen

PS. Han er heldigvis daffet af - men kommer jo desværre hjem på et tidspunkt
:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

[quote=Battlestar;189529]er helt sikkert med mine 6 misser, masser af smoothie og ikke mindst en kavalkade af den pakke der kom til mig fra amazon idag…

jeg fik alle disney-klassikerne (på nær dem der ikke er i handlen pt) ind af døren så jeg sidder og RÅhygger…

det er bare den perfekteste start på pinsen -wehu[/quote]

:ok:

Lyder hyggeligt…

Jeg var til tøseaften hos nabo, hendes søster og niece på 8 år er her fra Bornholm.

:inlove::inlove:

Så vi spiste nybagt, lun rabarbertærte med flødeskum ad libitum - og skrååålede med for fuld hals på Kim Larsens sange på DR1.

KONGEskønt var det…

:wehu::wehu:

[quote=Skattekat;189533]Jeg sidder og kæmper videre ved symaskinen … kun en uge til Roskilde Dyrskue :blegne:

Psssst … nogen der vil låne teenagerens karaoke-system ??? :argh:[/quote]

:fløjte::fløjte::fløjte:

MIG-MIG-MIG… jeg elsker musik, og hvis jeg skruer højt nok op så får mine naboer også glæde af mine evner udi sang.

:danse::danse:

Det er en god måde at starte pinsen på :slight_smile:

Min mand inviteret mig ud og spise , så vi var ude på en utrolig god og hyggelig restaurant :thumbup: