Verdens bedste mis fylder år

Karisma’s Ginana, verdens dejligste mis bliver idag 9 år.
Hun er min “grundmor” d.v.s. ligger grundlaget for en af de linier jeg opdrætter under, og hun har gjort det FORmidabelt.
Hun er en helt speciel kat, hun har været en eminent føder, en forbilledelig mor, en super mælkebar og har opdraget sine børn på fineste vis.
Hun er mor til, Beloki, Binalto, Bebeto, Diao, Findus, Felix, Florissa, Figo, Fabio, Inzaghi, Izumu, Inicki, Kitty, Kuranyi, Kallisto, Kali Ma Linka, Kofee Fie, Karim Zaza, Pele, Puyol, Pipo og Pepita.
Hvad fødselsdagen skal fejres med er endnu ikke bestemt. Nana spiser ikke hvad som helst, men kyllingbryst tilberedt i mikro’en er under overvejelse.
HURRA for den dejligste mis i verden:puuuuust::balloner:-ballon-ballonkitty-tillykke-band

KÆMPE TILLYKKE med den smukke pige -føzda:puuuuust:-kat3-ballonkitty

Må hun hærge jeres hjem i mange, mange år endnu :rock:-engel:tihi:

:balloner::balloner::balloner:

Tillykke til dig, din søde missepige.

Jeg håber, at du bliver slemt forkælet hele dagen og aftenen med.

Gad vide, hvorfor vi ikke må se sådan en herlighed som dig - er du mon genert ??

:tihi:

Jeg skal nok sende nogle billeder af Nana i eftermiddag.
Vi skal nemlig til 20-års fødselsdag om 10 minutter…en nevø

[quote=kamikaze;164463]Jeg skal nok sende nogle billeder af Nana i eftermiddag.
Vi skal nemlig til 20-års fødselsdag om 10 minutter…en nevø[/quote]

:):slight_smile:

Taaaaaaak…glæder mig allerede…
(gad vide, hvad konen har gang i - det tager fisme da ikke 10 minutter lige at smide et par billeder)

-engel

Tillykke tillykke tillykke -føzda :balloner: :gave:

Tillykke til verdens dejligste mis -føzda:balloner:

Er kommet hjem fra 20-års føs’da så nu er Nana også fejret en smule.
Vi har spist en dåse rejer (Nana spiser ikke rejer, det er mad for almuen) :tihi: vi har også spist en håndfuld gærtabletter (det er også spise for den jævne mis efter Nanas mening), vi har spist nogle pinde som Brita ellers aldrig køber, men her i Påsken må man tage til takke med hvad der er på hylderne i forretningerne og senere bliver der kastet de dersens bitte små tørrede fisk ud rundt om. Kyllingen er købt som skal steges iaften og noget vådfoder MED sovs (sovs er noget Nana gider…“kødstykkerne” lader hun ligge og så bliver de til mumificerede bussemænd, hvis andre ikke spiser dem).
Jeg har spist en chokolade is -fin
Og nu skal løbegårdene forårsordnes.
Jeg vil fluks sende nogle Nana-billeder til min edb-brik (Denise) så vil hun sikkert gerne lægge dem på…kan se hun ER hjemme. Ved jo aldrig med folk på MC i Påsken…de flyver og farer rundt…i Denises tilfælde er flyver nog mest rammende :sshh:

Her er et par billeder af den smukke mis.:wehuu:

[quote=Therese;164468]:):slight_smile:

Taaaaaaak…glæder mig allerede…
(gad vide, hvad konen har gang i - det tager fisme da ikke 10 minutter lige at smide et par billeder)

-engel[/quote]

HOV HOV, du kender da ikke mit tempo når det gælder at lægge billeder herind. :fløjte: var det ikke for min edb-brik, tog det 12 år eller mere :tihi:
Desuden skulle de 10 minutter også bruges til at komme til at ligne et menneske…læbestift m.m. du ved :ups:

:wehuu:Stort tillykke til et ualmindelig smukt føds’dagsbarn:wehuu:

Herlige billeder af mor og striweret mislinger-love

STORT TILLYKKE med din smukke Karisma pige :inlove: :inlove: :inlove:
Hun er gude smuk :wehuu:

Tillykke med Nana, hun er godt nok en flot kat :inlove: og sikke et udtryk hun har.

:puuuuust:Tillykke med den smukke mis :balloner:-ballon-tillykke

[quote=Helen;164744]STORT TILLYKKE med din smukke Karisma pige :inlove: :inlove: :inlove:
Hun er gude smuk :wehuu:[/quote]
Hun er jo farmor til ham den smukke på dit banner :ok:

Et stort til lykke med hende :hjerte::hjerte::hjerte:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Aj… ok… jeg overgiver mig :

Hun er bare så smuk og dejlig - jeg er vild med hendes blik - det siger det hele :

Her er JEG - Dronningen i huset - husk det venligst ved enhver form for tiltale og tilnærmelse

:wehuu::wehuu:

Smuk - med smuk på.

[quote=kamikaze;164695]HOV HOV, du kender da ikke mit tempo når det gælder at lægge billeder herind. :fløjte: var det ikke for min edb-brik, tog det 12 år eller mere :tihi:
Desuden skulle de 10 minutter også bruges til at komme til at ligne et menneske…læbestift m.m. du ved :ups:[/quote]

-fin-fin-fin-fin-fin-fin

Jeps…kender det godt…

-føzda:balloner::gave:-tillykkeEt forsinket tillykke til smukheden

TILLYKKE NANA!!!

Du er en skøn helt speciel dejlig kattemis! Og klog…