Verdens dejligste katte

Hvor er det altså bare skønt, at have så fantastiske, smukke og dejlige katte omkring sig :hjerte:

Jeg elsker mine fladsnuder. Bare synet af dem, kan løfte selv det dårligste humør. Jeg kan bruge lang tid på bare at sidde og kigge på dem og beundre dem, fordi de er så smukke. Ih, hvor er jeg altså bare glad for mine missere, dem kan jeg ikke undvære.

Valentin er den skønneste sorte bamse, med de dejligste gyldne øjne, som står så fantastisk til hans blanksorte pels :love: Og så er han en rigtig “morgenkat”, han elsker bare at få kæl og opmærksomhed om morgenen. Han snakker og fortæller om alle de sjove ting han har lavet i løbet af natten.
Se min hjertenskære her, er han ikke skøn? :wehuu:

Her hygger han sig i hængekøjen. Se lige det smil :slight_smile:

Synes dette billede er rigtig dejligt, for det viser hans flotte øjne.

Her kan man se hvor stor og flot han er. Hele 4,8 kg ren kærlighed :hjerte:

Han elsker bare sin lille skat Coco. Passer på hende dag og nat.

Medea er en rigtig lille ballademager, hun er fræk og finder altid på skarnsstreger. Hvis der står mærkelige ting på min computerskærm, er det hende som har været på spil og hun vil altid op på skødet når jeg sidder ved computeren (og er travlt optaget).
Dog kan hun slippe afsted med stort set alting, fordi hun bare har de mest udtryksfulde og smukke gyldenbrune øjne, så hun kan se noget så uskyldig ud, og så nænner man ikke at skælde ud, selvom man godt ved det var hende der væltede vasen ned på gulvet. Hun har det sødeste lille kurrende “prrr-auw”-miav, som jeg slet ikke kan stå for. Og så er hun den blødeste lille skat.

Se min søde uldtot her.

Her har hun været i gang med at “rense tænder” i min kærestes kaktus (som han af en eller anden grund er meget øm over) - Jeg synes jo det er fint at hun holder tænderne pæne :høhø:

Her sidder hun på kradsetræet og troner.

Her ligger hun vist på lur efter Coco, som sad i vindueskarmen. Se lige hendes flotte øjne :inlove:

Coco er bare en rigtig dejlig tillidsfuld killing (som efterhånden er en ret stor killing, 3,2 kg ½ år gammel!) Hun elsker sit killingevådfoder og det skal hun have hver morgen. Så står hun gerne og “vræler” med sin lille hæse killingestemme. Nårh, det kan man jo ikke stå for :wehuu: Hun er en rigtig hyggekat, som skal op og ligge på skødet når vi ser TV. Og så har hun bare de flotteste farver og største “hundeøjne” så hun skal bare have en masse nus og kæl af mig :inlove:

Her kan I se lidt nye billeder af min skønne prinsesse

Her sidder hun og venter på at “mor” kommer med killingefoder. Og hun har ventet længe syns hun! :høhø:

Nå, nu er det foder vist på vej smil

Ih, hvor jeg altså bare elsker mine fladsnuder! :love:

Hvor er de bare Smukke alle dine 3 katte Camilla, kan godt forstå at du også er glad for din nye prinsesse :slight_smile: hun er da bare SÅ FIN SÅ SMUK, og allesammen ser ud at trives og have det skønneste hjem hos dig :slight_smile:

Tusind tak :slight_smile: Ja, det er herligt at de alle tre kommer så godt ud af det med hinanden.

:hjerte: skønne fladsnuder.
Med meget smukke øjne - dyb orange :wehuu:

Det er virkelig nogle smukke bamser du har dig :wehuu: :wehuu: :wehuu:

hvor er de bare smukke -love
kan høre dine kan det samme som mine - de der øjne - de kan se så uskyldige ud ligemeget om de har lavet ballade eller tigger ekstra guf…

Hvor er de bare dejlige Camilla:wehuu::wehuu::wehuu:
Og hvor bliver Coco dog fin:hjerte::hjerte::hjerte:

:wehuu: Medea…:savle: smuk smuk.
Dejlig bande du har.

Åhh hvor er de bare smukke allesammen :wehuu: :wehuu:

Absolut smukke missere :wehuu:
Elsker også de dér rav-farvede øjne :hjerte:

Hvor er de bare søde og dejlige!!! :inlove: Og så varmer det helt vildt at læse din kærlighedserklæring til dem :hjerte:

Men altså, de kan kun være næst-dejligst i verden, for de to dejligste bor jo her hos mig :wink:

Ja det er godt nok super dejlige:wehuu:

Tak skal I have allesammen :wehuu:

Godt vi alle har vores skønne katte -engel