Sjovt med MCO - jeg tænker tit på det, når jeg ser på mine to. De to katte har altså noget som ingen andre racer har:-) I morges kom Nanoq med en tøjmus i munden men han skulle snakke imens, så han tabte den hele tiden:-)
Hmmm - det er ganske vist ikke uovervejet. for jeg vil virkelig gerne have en Burmeser i min lille flok. Men Laura kan desværre ikke tåle dem.
Uovervejet og fuldstændig hen i vejret og så videre, så tror jeg jeg ville hente.
en Russer
Jeps, de to ville have det skønt og jeg ved ikke hvem af dem der ville nyde det mest.
Det eneste jeg ved jeg fortryder ved at hente hende, er det er mig der bliver fyrmester, for de to kan man jo ikke skille ad:p:p
Knus Elin
[quote=lenschow;108262]
Perseren Brian er også “overvejet” er han ikke Ann:-)[/quote]
Jo… og afvist som “uegnet i flokken” …
I det hele taget… MIG og Perser… find lige to modsætninger, der er større
Nå, jeg har givet hans opdrætter et nyt mål… hun er ved at finde opskriften på Brian… og så lave den helt uimodståelig ved at sørge for at katten har den helt rigtige farve… nemlig SORT
Men hvis valget skal gøres om… Tings opdrætter har lige pt et par små aby-drenge rendende rundt… sådan en lille sorrel tingest kunne være rigtig interessant at stifte bekendtskab med
En overnuttet, blå eller sort nonagouti “mus” med stamtavlen iorden og baglandet testmæssigt. Fra en opdræter man kan stole på og så må udseenet gerne være godt…jøsses det ser vist ikke særlig uovervejet ud ind til nu. Køn…antagelig af hankøn. Men alt detter er ude i fremtiden…ups det var vist heller ikke særligt uovervejet.
Jeg er vist ikke generelt til uovervejede tiltag
Det uovervejede får jeg nok af m.h.t. hittemisserne
Brita