Verdens mest uovervejede køb!

Et tankeeksperiment for sjovt:D

Hvis du lige nu skulle rejse dig og gå ud og købe en racekat hvilken skulle det så være?

Helt uden hensyntagen til om katten kan med dine nuværende dyr osv. Kun fordi du lige i dette øjeblik ville eje den race.

Verdens mest uovervejede anskaffelse - kom med dem:-)

Jeg ville i dette øjeblik rejse mig og hente en… Egyptisk Mau.

Om lidt er det måske en anden - men lige i dette øjeblik ville jeg gerne eje sådan en. De er skønne synes jeg

Perseren BRIAN… og kun ham!!!

Jeg må nok gå under betegnelsen fantasiforladt - for jeg ville helt sikkert hente en maine coon mere:wehuu:

…jeg er simpelthen “bidt” af racen og kan bare ikke forestille mig andre katte her. :slight_smile:

:wehuu::wehuu:

En Hellig Birma

Jeg tror jeg ville købe en siam :rock: :rock::rock:

udelukkende udseende jeg ville gå udfra. tror nemlig slet ikk at det er mig temperaments mæssigt. men de dælme smukke :wehuu::wehuu:

Ja jeg overvejede Siam men det er jo lidt snyd eftersom jeg har overvejet det :slight_smile:

Når jeg får en må du komme og låne ham af og til - når jeg skal have pause haha

Perseren Brian er også “overvejet” er han ikke Ann:-)

Sjovt med MCO - jeg tænker tit på det, når jeg ser på mine to. De to katte har altså noget som ingen andre racer har:-) I morges kom Nanoq med en tøjmus i munden men han skulle snakke imens, så han tabte den hele tiden:-)

Deres humor er lige mig:-)

jeg elsker også den race

Jeg ville vælge en Lynx. Godt nok er det ikke en racekat, men det er simpelthen bare så fantastisk smukke

brite - en SUPERDYBTrød klassisk tabby kastrat…

En Birma :wehuu:

Hmmm - det er ganske vist ikke uovervejet. for jeg vil virkelig gerne have en Burmeser i min lille flok. Men Laura kan desværre ikke tåle dem.
Uovervejet og fuldstændig hen i vejret og så videre, så tror jeg jeg ville hente.
en Russer

Tror jeg ville starte dytten og hente Tara.
Knus Elin

hahaha Elin dit skarn! Mogens ville sikkert elske det og Tara:-) Så kunne hun ligge på hans mave hele dagen og trone:-)

Jeps, de to ville have det skønt og jeg ved ikke hvem af dem der ville nyde det mest.
Det eneste jeg ved jeg fortryder ved at hente hende, er det er mig der bliver fyrmester, for de to kan man jo ikke skille ad:p:p
Knus Elin

Jeg ville hente en bangaler og en sølv makrel tabby NFO (meget lys) og en abyssiner - Helst Billy Boy som jeg mødte den anden dag i Otterup:wehuu:

Hvis jeg seriøst ville ha’ en eller anden bestemt kat, ville jeg da bare købe den - det er jo fordelen ved at være single :smiley:

Jeg ville hente en sphynx

[quote=lenschow;108262]
Perseren Brian er også “overvejet” er han ikke Ann:-)[/quote]

Jo… og afvist som “uegnet i flokken” …
I det hele taget… MIG og Perser… find lige to modsætninger, der er større :slight_smile:

Nå, jeg har givet hans opdrætter et nyt mål… hun er ved at finde opskriften på Brian… og så lave den helt uimodståelig ved at sørge for at katten har den helt rigtige farve… nemlig SORT :smiley:

Men hvis valget skal gøres om… Tings opdrætter har lige pt et par små aby-drenge rendende rundt… sådan en lille sorrel tingest kunne være rigtig interessant at stifte bekendtskab med :inlove:

Jeg ville øjeblikkeligt hente endnu en NFO hjem (og det havde jeg også gjort, hvis jeg var ene om den slags beslutninger) =)

En overnuttet, blå eller sort nonagouti “mus” med stamtavlen iorden og baglandet testmæssigt. Fra en opdræter man kan stole på og så må udseenet gerne være godt…jøsses det ser vist ikke særlig uovervejet ud ind til nu. Køn…antagelig af hankøn. Men alt detter er ude i fremtiden…ups det var vist heller ikke særligt uovervejet.
Jeg er vist ikke generelt til uovervejede tiltag :doh:
Det uovervejede får jeg nok af m.h.t. hittemisserne :ups:
Brita