Verdens smukkeste Bengal

Det er da rigtigt, jeg fortæller da bare om min oplevelse med bengaler…det er måske ikke tilladt ?:?:?:?

P.s jeg skrev intet om grimmeste !! :uha:

Hvor er den smuk :hjerte: Sådan en ønsker jeg mig i Julegave :hjerte:

vi har vel alle racer som vi synes er “kedelige” - men det er vel ikke det der efterspørges i denne tråd :?
men behøver vel ikke partout at sidde og “sige højt” i en tråd, at man synes de er kedelige og intet-sigende - i en tråd som handler om, at vise den bengal man synes er smukkest :?

jeg kender ikke bengaleren overhovedet - nogle synes jeg bestemt er kønnere end andre

men den her siger mig til hver en tid mere i sit udseende end f.eks. en aby :stuck_out_tongue:

sådan er vi heldigvis så forskellige - godt der er racer til os alle, også selvom andre synes de er kedelige og intet-sigende :stuck_out_tongue:

Her kan du ialtfald se nogle af Bonneas smukke Bengaler også med titler

Cats og Conni

http://www.bonneas.com/bengal.htm

Definer verdens smukkeste :stuck_out_tongue:

Mine er de smukkeste i mine øjne, men der er uden tvivl andre der vil mene der findes dem der er smukkere :slight_smile:

Meeeen både Kaya og Tino har en silkepels med masser af glitter, og ja så er de jo bare en bengal, som de nu er mest… FULD KNALD PÅ! :thumbup:

Årrh jeg har også forelsket mig i bengal :slight_smile:
Jeg synes de er så flotte, de minder mig om små leoparder. Jeg så for første gange nogen live i viby sj, det var evas bengaler, og shit hvor var de flotte. Jeg ved ikke hvad hendes stamnavn er, men jeg ved hun hedder eva, for har set hende til potemøder, er der mon nogen der ved hvem hun er, og om hun evt har en hjemmeside?

Ham her er TICAs internationalt bedste bengal i den forgangne showsæson:

IW SGC Spice Basil

[QUOTE=PiaB;696835]vi har vel alle racer som vi synes er “kedelige” - men det er vel ikke det der efterspørges i denne tråd :?
men behøver vel ikke partout at sidde og “sige højt” i en tråd, at man synes de er kedelige og intet-sigende - i en tråd som handler om, at vise den bengal man synes er smukkest :?

jeg kender ikke bengaleren overhovedet - nogle synes jeg bestemt er kønnere end andre

men den her siger mig til hver en tid mere i sit udseende end f.eks. en aby :stuck_out_tongue:

sådan er vi heldigvis så forskellige - godt der er racer til os alle, også selvom andre synes de er kedelige og intet-sigende :p[/QUOTE]

Var det ikke Bengal der var på tapetet her? så hvor kommer aby’en fra - straf for min mening?

Har du spurgt Eva (som iøvrigt har både de pæneste og de med det bedste temperament) om du måtte låne hendes billede?

Igen, pelsen er til at dø for - men hvordan det kan blive uartigt at man ikke kan lide hovedet, det fatter jeg ikke …

http://www.goldenhaze.dk/SuuChis_2_killinger.html

:wehuu:

[QUOTE=DK Delaney;696880]Årrh jeg har også forelsket mig i bengal :slight_smile:
Jeg synes de er så flotte, de minder mig om små leoparder. Jeg så for første gange nogen live i viby sj, det var evas bengaler, og shit hvor var de flotte. Jeg ved ikke hvad hendes stamnavn er, men jeg ved hun hedder eva, for har set hende til potemøder, er der mon nogen der ved hvem hun er, og om hun evt har en hjemmeside?[/QUOTE].

Eva’s stamnavn er Benga. Se Hanne’s link længere oppe:)

Jeg synes at bengalen er utrolig smuk - også hovedet :hjerte:

Kan slet ikke fatte at nogen kan kalde det intetsigende - er det mon aversion mod en bengalejer? :thumbdown:

Ellers forstår jeg hat af det - hvad er der ved dens hoved, der er intetsigende? :?

[QUOTE=Eva;696899]Jeg synes at bengalen er utrolig smuk - også hovedet :hjerte:

Kan slet ikke fatte at nogen kan kalde det intetsigende - er det mon aversion mod en bengalejer? :thumbdown:

Ellers forstår jeg hat af det - hvad er der ved dens hoved, der er intetsigende? :?[/QUOTE]

Ja, det tør jeg ikke sige - så hat rman jop aversion :thumbdown:

Du godeste siger jeg bare …

[QUOTE=Eva;696899]Jeg synes at bengalen er utrolig smuk - også hovedet :hjerte:

Kan slet ikke fatte at nogen kan kalde det intetsigende - er det mon aversion mod en bengalejer? :thumbdown:

Ellers forstår jeg hat af det - hvad er der ved dens hoved, der er intetsigende? :?[/QUOTE]

Ja, det tør jeg ikke sige - så har rman jo aversion mod ejeren er der nogen der mener :thumbdown:

Du godeste siger jeg bare …

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;696902]Ja, det tør jeg ikke sige - så har rman jo aversionmod ejeren er der nogen der mener :thumbdown:

Du godeste siger jeg bare …[/QUOTE]

Tja, hvis du ikke har nogen forklaring, så kunne man jo godt forledes ti´ at tro, at en bengalejer lige skal have at vide, at h*n har en intetsigende kat.

Synes i øvrigt det er et kedeligt udtryk at brúge om nogen katte

[QUOTE=Eva;696908]Tja, hvis du ikke har nogen forklaring, så kunne man jo godt forledes ti´ at tro, at en bengalejer lige skal have at vide, at h*n har en intetsigende kat.

Synes i øvrigt det er et kedeligt udtryk at brúge om nogen katte[/QUOTE]

Eva, når du nu så gerne vil revse - så brug de ord der er nævnt - og dem du mener det står. Hvad for en ejers kat om jeg må spørge?

Nej tak - jeg skal ikke ha’ sagt noget - det er helt forbudt at mene noget andet :thumbdown:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;696915]Eva, når du nu så gerne vil revse - så brug de ord der er nævnt - og dem du mener det står. Hvad for en ejers kat om jeg må spørge?

Nej tak - jeg skal ikke ha’ sagt noget - det er helt forbudt at mene noget andet :thumbdown:[/QUOTE]

Ok min fejl at jeg fik skrevet intetsigende - men så kedeligt da?

Du må vel have en begrundelse for den mening - og når du er begyndt at “rakke” ned på katten, så kan du vel ligeså godt tale ud af posen.

Du HAR jo allerede vist, at du ikke kan lide bengaler - bortset fra pelsen :høhø:

uhh Nu er bengalen ikke lige mig, men gemalens store drøm har været sådan en som hende her

Her er endnu flere billeder Velkommen til en verden af skønne katte! - bengals.dk
og må give ham ret, den er ufattelig smuk af udseende

MVH
Gitte

[QUOTE=Eva;696919]Ok min fejl at jeg fik skrevet intetsigende - men så kedeligt da?

Du må vel have en begrundelse for den mening - og når du er begyndt at “rakke” ned på katten, så kan du vel ligeså godt tale ud af posen.

Du HAR jo allerede vist, at du ikke kan lide bengaler - bortset fra pelsen :høhø:[/QUOTE]

Rakke ned - ikke lide ?

Nej tak Eva - du skal ikke have mere galt i halsen i aften. Du kunne blive kvalt …

[QUOTE=holymoly;696883]Ham her er TICAs internationalt bedste bengal i den forgangne showsæson:

IW SGC Spice Basil[/QUOTE]
tusind tak Pil - det var netop det jeg søgte efter. Sikke en smuk kat…warwwww…har set nogle som er mere “runde” i hovedet, og de er også ekstrem smukke men måske ikke korrekt.

Heidi

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;696926]Rakke ned - ikke lide ?

Nej tak Eva - du skal ikke have mere galt i halsen i aften. Du kunne blive kvalt …[/QUOTE]

Nå ja, hvis man ingen forklaring har så er det altid en udvej at blive nedladende, :thumbdown: