Verdensshow i Frankrig

Jeg er ikke selv deltager, men vil da frygtelig gerne vide når der kommer nyt dernedefra om danske udstillere.

Jeg har fundet hjemmeside men kan ikke se noget om evt. resultater samt program med de deltagende katte.

Så hvis I er nogen der ved noget, så post endeligt nyt eller gode links :).

der må da være flere end mig der er nysgerrige :ups:

Ja, jeg er også nysgerrig på, hvordan det går for de danske katte i St. Etinenne :slight_smile:

Jeg ved at DK* Rebicats er afsted og forsvarer det danske med NFO :slight_smile:

Knus Gitte

Har ikke noget nyt, men jeg har da et link til et fotogalleri der bliver opdateret løbende her og nu: docs | Alba Regia Burmese Cattery - burmesecats.eu

Er det i denne her weekend???

Ja, det er det.

I dette galleri kan man se dommerfordelingerne i de forskellige kategorier:
http://www.burmesecats.eu/coppermine/thumbnails.php?album=138&page=1

Der er taget billeder af kataloget.

Er der mon et direkte link til de forskellige kategorier? :slight_smile:
jeg har flere gange været rundt derinde og kan jeg ikke finde hoved eller hale på noget :S systemet er uoverskueligt :stuck_out_tongue:

[quote=Kiskan;480083]Er der mon et direkte link til de forskellige kategorier? :slight_smile:
jeg har flere gange været rundt derinde og kan jeg ikke finde hoved eller hale på noget :S systemet er uoverskueligt :p[/quote]

nej, der er ingen links til enkelte kategorier eller andet - tror ikke dem, der tager billederne har tid til indeksering af noget som helst, for de udstiller adskillige katte på udstillingen, og uploader bare billeder så vi andre kan kigge lidt med :slight_smile:

Ok tak for svar, så må vi vente med tålmodighed.:slight_smile:
Er der nogen steder hvor man kan se resultaterne indtil videre ?:?

[QUOTE=En forhenværende bruger;480070]Ja, det er det.

I dette galleri kan man se dommerfordelingerne i de forskellige kategorier:
http://www.burmesecats.eu/coppermine/thumbnails.php?album=138&page=1

Der er taget billeder af kataloget.[/quote]

Hmmmm . . . hvordan kommer du lige frem til dommerfordelingen ??? syn’ns kun jeg fedter rundt i billeder :uha:

Det er billeder af katalogets dommerfordeling - de er på side 2 :slight_smile:

Har fundet dem. :thumbup:

Kan det virkelig passe, at der slet ikke er Somali repræsenteret på World Show i år :uha: Det synes jer er meget trist :frowning:

[quote=Wijelo;480144]Har fundet dem. :thumbup:

Kan det virkelig passe, at der slet ikke er Somali repræsenteret på World Show i år :uha: Det synes jer er meget trist :([/quote]

Nej da - de står lige under Aby’erne :slight_smile:
http://www.burmesecats.eu/coppermine/displayimage.php?album=138&pos=106

Tak :thumbup: Jeg var lige blevet blind på begge øjne.

Er nu også vandt til at Somali står næsten sidst udfra rent alfabetisk rækkefølge.

Men godt de trods alt er med :slight_smile:

Knapt 1200 deltagere er det normalt eller lidt for et verdensshow. :?

Jeg hørte der var ca. 1500 da det blev holdt i København.

1200 katte er vist meget normalt - men der har været WS’er med væsentligt færre katte, alt efter hvor det bliver holdt … Så vidt jeg ved, var WS’et i København det hidtil største (efter antal af katte, altså), men København ligger også rigtig godt for stort set alle europæere :slight_smile: Så må vi se, om WS’et i Danmark (København, går jeg ud fra!) i 2013 bliver med endnu flere katte - og denne gang vil jeg nyyyyyde ikke at skulle knokle løs i 4 dage og næsten ikke få set nogle katte :stuck_out_tongue:

[COLOR=“Purple”]Ja Camilla, du var jo een af dem der knoklede, medens vi andre havde nerver på til selve showet! OK der blev ingen World Winner til mine katte, men havde dog 2 katte på scenen:høhø: Sidste år havde Oline jo et barnebarn der tog titlen hjem!:slight_smile: Jeg ved
ikke om jeg har “noget blod” med i år?

Men et world Show er noget af det størte , at være med til

Cats og Conni[/COLOR]

Ikke København men Aalborg i 2013.
VH
Susanne

[quote=conninissen;480182][COLOR=purple]Ja Camilla, du var jo een af dem der knoklede, medens vi andre havde nerver på til selve showet! [/COLOR]

[COLOR=purple]Men et world Show er noget af det størte , at være med til

Cats og Conni[/COLOR][/quote]

Ok - lige korthårs-sceneshowet så jeg rent faktisk, for jeg havde jo også to katte på scenen :thumbup: - i 1993 havde jeg en enkelt kat på scenen, da der blev holdt WS i København, heller ingen WW blandt dem, men spæææændende alligevel!

  • og ja, et WS er stort - og det i København i 2003 var det største! :smiley:

[quote=Susanne W;480183]Ikke København men Aalborg i 2013.
VH
Susanne[/quote]

Ok - håber FD måske kan få flyselskaberne, der flyver mellem Kbh. og Aalborg til at tillade katte i kabinerne - og måske lidt flere end 2 pr. fly … der er jo nok en del, der vælger at tage den vej! :slight_smile:

Absoluteley Super Cooper, BEN n24, er NOM :hjertehop::hjertehop: