Vestjyder på slap line

I weekenden var vi lige et lille smut forbi Jeanette og Knud Erik u’ west a’ :slight_smile: Der kom jeg naturligvis til at knipse lidt - hvem kan lade være, med så mange lækre pelsbæster?

Smukke Francesca…

… som er en lille bitte smule kælen :tihi:

Det er altså hårdt at være så lækker!

Dejlige My. Eller Louis-mor, som jeg kalder hende :slight_smile:

Finn forstår at fremvise sig selv

Finn og Ethan

Ethan ved godt, at han er ret læks…

… og så må man kramme på ham, og køsse på ham, og nulle mave :lovelove:

Forsigtige Stella…

… som faldt ret pladask for ham der Rune :høhø:

Søde Agatha, som bare forstår at fremvise de smukke grønne øjne :hjerte:

Snakkedullen Diamond (helt utroligt, at hun holder mund her :høhø: ) og søstrene Agatha og Miss Marple

Søde, lille Miss Marple - hende har jeg altså et helt specielt godt øje til :hjerte:

Fluffen Mariekix

Mariekix og livlige Kis! Det er helt utroligt, at der er fanget et billede af, at hun ligger ned :uha:

Og rosinerne i pølsenden…

Nurh!

Ih, Uh og Åh! :inlove:

Tusind tak for en kanon hyggelig dag, det er altid en fornøjelse at have jer på besøg :hjerte:

Herlige billeder af vores flok, du forstår lige at få den helt rigtige tekst med :tihi: men den der livlige Kiss, hvor fandt i hende, for vi oplever hende som værende meget stille faktisk lidt for stille :?

:thumbup: Super skønne billeder. Mon der flytter en bette rød skønhed ind hos jer? For de er da overhoved ikke til at stå for! :surrender1::wehuu: tør slet ikke tage på besøg hvis der er killinger i hytten, bliver så skruk! Og tror ikke jeg lige får overtalt manden til flere katte. :ups: Da vi pt. har 2-3stk. i vente. (hvis alt flasker sig)

Skønne katte :smiley: og dejlige billeder