Vi bruger ikke rensdyr

:høhø:

:lol: Vil nu mene det ikke er logistisk muligt… Har på fornemmeren slæden HVIS den trækkes bliver på udvalgte tider, og ikke nødvendigvis, hvor det er ønsket :wink:

Ej han er da klikketrænet og med en lang stang med en pose RC Persian hængt på går han da nok hvor han skal :høhø:

Åhh ja så skal det nok virke :slight_smile: eller nowet :wink: :tihi:

:tihi:

Hvor er han sød. :slight_smile:

-xxrotflmao

SÅ er det nok!!!
Sikke en måde at overbelaste sådan en dejlig kat!!
Hvornår kan jeg hente Nunuu ??

Øhm Birthe, ved ved ikke hvordan jeg skal få det sagt… men det er altså ikke en slædehund du har købt, uanset hvad du har fået at vide :stuck_out_tongue:

Herligt billede :ok:
He - lige da jeg så overskriften overvejede jeg kort om du havde haft en telefonsælger i røret, der ville sælge dig et rensdyr. “nej, vi bruger ikke rensdyr…”

[QUOTE=Ann R;772498]Øhm Birthe, ved ved ikke hvordan jeg skal få det sagt… men det er altså ikke en slædehund du har købt, uanset hvad du har fået at vide :stuck_out_tongue:

Herligt billede :ok:
He - lige da jeg så overskriften overvejede jeg kort om du havde haft en telefonsælger i røret, der ville sælge dig et rensdyr. “nej, vi bruger ikke rensdyr…”[/QUOTE]

Næ ingen telefonsælger her, kun en slædemis som tager sig et fortjent hvil inden de næste ture skal køres :slight_smile:

Og tak :slight_smile:

Hahahaha skønt billede! Men… mangler Rudolf ikke??

Nunu Brian og jeg har holdt møde her til aften ang det særdeles grove overgreb du så tydeligt er udsat for. Vi er kommet frem til en passende straf til dine mennesker, der vil en af dagen kommen en delegation af særlige betroede katte og sørge for at denne straf bliver ført ud i livet.

Nunu hold ud,hjælpen er på vej

Cæsar og Brian

[QUOTE=Ann R;772498]Øhm Birthe, ved ved ikke hvordan jeg skal få det sagt… men det er altså ikke en slædehund du har købt, uanset hvad du har fået at vide :stuck_out_tongue:

Herligt billede :ok:
He - lige da jeg så overskriften overvejede jeg kort om du havde haft en telefonsælger i røret, der ville sælge dig et rensdyr. "nej, vi bruger ikke rensdyr…"[/QUOTE]

:lol: :lol: hold nu op… viasat tdc canal digitak HADER den bemærkning… i hvert fald fra mig :wink:

Tak for det forsinkede julekort - hvor er det flot. :smiley:

Tak, det var egentlig blot en test af det vi lære i PSP gruppen og så lidt legen fra min side af. Baggrunds billedet er fra haven i mit sommerhus 2010 hvor vi jo havde rigtig vinter :slight_smile:

[QUOTE=cæsar;772532]Nunu Brian og jeg har holdt møde her til aften ang det særdeles grove overgreb du så tydeligt er udsat for. Vi er kommet frem til en passende straf til dine mennesker, der vil en af dagen kommen en delegation af særlige betroede katte og sørge for at denne straf bliver ført ud i livet.

Nunu hold ud,hjælpen er på vej

Cæsar og Brian[/QUOTE]

Ro på nu, min mor tester blot sine færdigheder i PSP - hun vil aldrig udsætte mig for det i virkligheden. Er i i tvivl er i velkommen til at komme og checke min luxus tilværelse :smiley:

Hilsen
Nunuu

[QUOTE=birtheras;773009]Ro på nu, min mor tester blot sine færdigheder i PSP - hun vil aldrig udsætte mig for det i virkligheden. Er i i tvivl er i velkommen til at komme og checke min luxus tilværelse :smiley:

Hilsen
Nunuu[/QUOTE]

Okæh… Jeg forsøger stadig at overtale hende Ann til at vi skal på udstilling i Toulouse her i foråret… det er da i nærheden af dig ikk’?

:pote: Brian

[QUOTE=Ann K;773022]Okæh… Jeg forsøger stadig at overtale hende Ann til at vi skal på udstilling i Toulouse her i foråret… det er da i nærheden af dig ikk’?

:pote: Brian[/QUOTE]

Jow kun omkring 300 km men det er jo ingenting blandt venner

Hilsen
Nunuu

Birthe…
Tror heller ikke den slæde kommer særlig langt…

[QUOTE=DK Zaphy;773081]Birthe…
Tror heller ikke den slæde kommer særlig langt…[/QUOTE]

Næ ikke så længe han bare ligger der, men når der først kommer gang i ham tror jeg slet ikke på at slæden kan følge med :høhø:

Du mangler jo vingerne - men der har jo altid været sådan noget enten engleligt eller djævleligt over katte :lol: