Vi cykler

Er I med i kampagnen “Vi cykler til arbejdet”?

Jeg har de sidste tre år været holdkaptajn for et cykelhold :slight_smile: Jeg er ellers inkarneret billist, men maj måned er jo skøn at cykle i.

…hvis det altså ikke blæser eller regner :rock:

Vi er så et meget rummeligt cykelhold. Sidste år havde vi sågar en med, som ikke havde en cykel :tihi:. Den fik han så købt i løbet af maj måned.

Vi har nogle som ALTID cykler, og så er vi nogen, som vurderer, hvornår vi har lyst og overskud til det - og det har vi bestemt er ok - det er trods alt bedre at cykle 15 dage end ingen dage. Så på vores cykelhold er der plads til alle, der har lyst.

-høhø nåh, okay - det er nok kun mig, der deltager i den kampagne.

Men jeg kan da anbefale den om ikke andet www.vcta.dk

-breakdance

Jeg ville gerne deltage, men jeg har simpelthen for langt til arbejde til at jeg kan bruge tiden på det - og ikke mindst gider jeg ikke møde så svedig op på mit job.

Men synes idéen er rigtig god :slight_smile:

Jeg ejer ikke en cykel - så det er lidt svært…

min kones arbekdsplads har også et hold hvert år,så den står også på cykling her i Maj.

en sjov lille historie.
min kone har ca 6 kilometer til arbejde,det tager hende når det ikke blæser ca.20-25 minutter at tilbagelægge turen,en dag var hun kommet hjem og var fuldstændig rød i hovedet og kunne ikke forstå at hun var hjemme efter 12 minutter,så jeg spurgte naturligvis om hvorfor det ikke havde taget jængere tid. Svaret var at hun var kommet et stykke af vejen,så begyndte det at tordne,hun er rigtig bange i tordenvejr,så det var derfor det ikke havde taget længere tid. Ja jeg overvejede at sælge hende til Bjarne riis han kunne måske bruge en sprinter:fløjte::fløjte:-LOL-LOL

[quote=Gerner;118560]min kones arbekdsplads har også et hold hvert år,så den står også på cykling her i Maj.

en sjov lille historie.
min kone har ca 6 kilometer til arbejde,det tager hende når det ikke blæser ca.20-25 minutter at tilbagelægge turen,en dag var hun kommet hjem og var fuldstændig rød i hovedet og kunne ikke forstå at hun var hjemme efter 12 minutter,så jeg spurgte naturligvis om hvorfor det ikke havde taget jængere tid. Svaret var at hun var kommet et stykke af vejen,så begyndte det at tordne,hun er rigtig bange i tordenvejr,så det var derfor det ikke havde taget længere tid. Ja jeg overvejede at sælge hende til Bjarne riis han kunne måske bruge en sprinter:fløjte::fløjte:-LOL-LOL[/quote]

Åh, nej ser det for mig -lynogtorden

-LOL-LOL-LOL

[quote=Vivi_Fletcher;118550]Jeg ville gerne deltage, men jeg har simpelthen for langt til arbejde til at jeg kan bruge tiden på det - og ikke mindst gider jeg ikke møde så svedig op på mit job.

Men synes idéen er rigtig god :)[/quote]

Ja, det kan jeg godt følge dig i. Jeg har 14 km - og helt ærlig så er det lige i overkanten for mig, synes jeg. Vi har ikke bademuligheder på arbejdet, så jeg kører halvt om halvt i konetempo for ikke at være våd af sved, når jeg når frem. Jeg arbejder på Nørrebro, og det tager 40 minutter i bil fra Glostrup :rock: …og 50 minutter på cykel i konetempo :slight_smile:

Jeg cykler så heller ikke, når det blæser, eller hvis de lover regn - og siger så, at det er, fordi jeg ikke kan gå i bad herinde -høhø [med de vejrudsigter vil nogen måske sige, at så kan jeg vist ikke cykle ret tit :)]

[quote=Gerner;118560]
min kone har ca 6 kilometer til arbejde,det tager hende når det ikke blæser ca.20-25 minutter at tilbagelægge turen,en dag var hun kommet hjem og var fuldstændig rød i hovedet og kunne ikke forstå at hun var hjemme efter 12 minutter,[/quote]

-LOL-LOL-LOL Jeg får også fart på, når det tordner eller hvis det er bælgmørkt- jeg er frygtelig mørkeræd. -what

Jeg cykler i skole og ned til bussen, jeg skal tage for at komme på arbejde. :slight_smile:
Men i tordenvejr er jeg heller ikke ret meget værd. -upssa

Jeg cykler også på arbejde, der er omkring 6 kilometer og det tager ca. 25 minutter.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Jeg BURDE cykle på arbejde, for nu har jeg kun 1,5 km, men jeg hader at blive kold i måsen, så jeg tager bilen, så længe vejret er som det er :ups:

Men til mit forsvar kan så sige, at vi har ikke firmabiler, så det kan ske, at jeg skal ud at køre, og så skal jeg jo bruge min egen bil. Meeeeeen jeg kan nu godt planlægge efter det, og ellers kunne jeg jo bare cykle hjem efter bilen :wink:

Min mand cykler på arbejde hver dag -thumbs Men han deltager ikke i noget

He he, det minder mig om vores naboer, der tager bilen, når de lige skal hente et eller andet i Brugsen. Vi har altså kun ca. 300 meter til Brugsen, så selvom jeg går eller cyker samtidig med dem, så er jeg næsten ligeså hurtigt tilbage igen som dem. Det tager jo lidt tid, at starte bilen op osv. :stuck_out_tongue:

Vi har af og til hjulpet børnene på deres avisrute. Det tager omkring 40-45 minutter på cyklen. I øsende regn har jeg så kørt dem rundt et par gange og det tager ca. 1 time, så det er faktisk hurtigere, at snuppe cyklen.