Vi er røøøøøøøøøde - vi er hviiiiiiiiiiide :)

Vi har en lille pip-hytte på terassen… og der er musvitter i og der er vild aktivitet fordi æggene nu er klækkede


Bird watch - det er vigtigt at holde øje med at pipperne gør det godt nok


Det er hårdt at holde øje med fugle - det er vigtigt at slappe af ind i mellem

Hvor de dog klæder hinanden :wehuu:
Godt de er så gode til at holde ‘‘løje’’ som Michelle sagde da hun var lille :tihi:

Husk nu, at lidt massage er godt efter anspændelse - ham den røde skønnert yderst til venstre ligger præcis sådan, som min røde Leise gør, når han gerne vil nusses på bryst og mave -love
Det er vist meget godt, at piphytten er uden for din bandes rækkevidde :S

[QUOTE=MiSi;183656]Husk nu, at lidt massage er godt efter anspændelse - ham den røde skønnert yderst til venstre ligger præcis sådan, som min røde Leise gør, når han gerne vil nusses på bryst og mave -love
Det er vist meget godt, at piphytten er uden for din bandes rækkevidde :S[/QUOTE]

ja det er en rigtig god ting - selv om pippen har funet ud af at de ikke kan nå den - den sidder på rækværket og skælder ud det bedste den har lært -LOL

Dygtige smukke misser.
De pipser mangler ikke selvtillid, vi har en gærdesmutte, der skælder vore katte ud efter noder, hver gang de kommer i nærheden af dens rede. Misserne har ikke mulighed for at komme op til reden, men det er pips fløjtende ligeglad med, de skal have skældud. Så ikke nok med misserne døjer med at svalerne vil give dem midterskildning når de sidder i carporten, nu får de stakler også en omgang, når de kommer i haven.:slight_smile:
Knus Elin

-LOL

Flere røde fugleskræmsler -høhø

…jeg havde slet ikke set, at man også kunne få dem i hvide :sshh:

Hold kegle hvor er de søde og sjove.

-LOL “piphytte” er hermed udnævnt til mit nye yndlingsord.

:klapper::klapper::klapper:

Suveræne billeder af et par lækre barnepiger…

:wehuu:

Hvor er de søde :wehuu:

Nååååå hvor er de bare dejlige:wehuu: Suoer skønne Dannebros misser:wehuu:

Er det Obelix, Keops og Ramses :?
Gisp hvor er Obelix og Keops dog ellers blevet store og flotte :wehuu:

[QUOTE=Celina;183807]Er det Obelix, Keops og Ramses :?
Gisp hvor er Obelix og Keops dog ellers blevet store og flotte :wehuu:[/QUOTE]

ja det er - super flot set…

Kheops er stadig et lille myr på 7,2 kg ved siden af Ramses 10,2 kg - han er en bamse og så endda uden at være tyk :slight_smile:

Obelix er ved ved at være en stor dreng på 7,8 kg :slight_smile: man kan ikke se det på ham, men han vejer godt til - det er nogle dejlige bamser jeg har fået…

Tror dog ikke at de 2 sidste bliver meget større - de kommer aldrig i nærheden af min Bamsemis som nok landet på de 11 når han er udvokset, men flotte er de blevet :slight_smile:

-kramer

Pragtfulde billeder af fine flotte katte, som kan lide hinanden.
TAK :slight_smile: for billederne.

[quote=Battlestar;183811]ja det er - super flot set…

Kheops er stadig et lille myr på 7,2 kg ved siden af Ramses 10,2 kg - han er en bamse og så endda uden at være tyk :slight_smile:

Obelix er ved ved at være en stor dreng på 7,8 kg :slight_smile: man kan ikke se det på ham, men han vejer godt til - det er nogle dejlige bamser jeg har fået…

Tror dog ikke at de 2 sidste bliver meget større - de kommer aldrig i nærheden af min Bamsemis som nok landet på de 11 når han er udvokset, men flotte er de blevet :slight_smile:

-kramer[/quote]

Hold da op hvor er de da blevet store så :wehuu:
Glæder mig for vildt til at se dem igen. Det bliver nok lidt crazy - sidst jeg så dem var de jo stadig små trunter :inlove:

Hvor er de fiiiine :wehuu:

Hvis jeg skulle genskabe det islandske flag, så skal jeg have fat i en blå, en rød og en hvid kat :tihi:

[QUOTE=Skattekat;183957]Hvor er de fiiiine :wehuu:

Hvis jeg skulle genskabe det islandske flag, så skal jeg have fat i en blå, en rød og en hvid kat :tihi:[/QUOTE]

eller også så kommer du bare her forbi og nusser mis - jeg har både rød, hvid og blå :slight_smile:

-kramer

hehe hvor er de fine… Glæder mig til at se dem igen gitze

[quote=Battlestar;183962]eller også så kommer du bare her forbi og nusser mis - jeg har både rød, hvid og blå :slight_smile:

-kramer[/quote]

Det var selvfølgelig osse en mulighed :ok:

du skal være meget meget velkommen -kramer