Vi er sneet inde

Hele byen er sneet inde:-) Det er lidt sjovt det her - kattene skal i hvert tilfælde heller ikke ud!

Eddie ligner en, der længes efter Thailand, Fie er målløs - sådan er vejret ALDRIG i Skotland - MCOerne er fløjtende ligeglade - de elsker det jo! Endelig et klima, der dur! Tip ligner en, der er faldet ned fra månen:-) Han ved ikke, hvad han synes.

Jeg synes det gerne snart må blive sommer nu!

FEDT :slight_smile: og hvor ser det bare romantisk ud!!

Jeg giver Regitze ret, det SER romantisk ud, men lange ture i det vejr er bare slet ikke sjov :S

håber du har forsyninger nok… så du ikke kommer til at mangle noget mens uvejret står på

Vi har også fået opringning fra skolen om at ungerne bliver sendt hjem senest kl. 12, men hvis man selv har mulighed for at hente dem senere, så kommer de bare op i SFO´en.

Puuhaa godt det ikke er mig :S vi var turen igennem på Fyn lige før jul, med udgangs forbud og det hele og det ER altså ikke ret morsom ikke at kunne komme nogen steder fordi man simpelthen ikke kan :frowning:

Et eller andet sted kunne nogle børn måske synes det var lidt sjovt at sove der ikk? Som et lille eventyr ude:-)

Håber alle passer godt på sig selv, hvis de SKAL ud i dag

Knus

Jeg var helt bestemt nød til at gå ud og give fuglene mad. Leopold og Betterøv ville selvfølgelig med, det ku jo være en af de flyvende madpakker faldt ned i munden på dem.
Jeg skal hilse fra den plettede og den stribede og sige det godt må stoppe nu:høhø: Leopold kom ud hvor han ikke ku bunde og begyndte at grave sig fri, jeg måtte hente ham og lade ham gå i mine fodspor. Betterøv hvæste ad de dybe huller og buskede halen, men det hjalp ikke, hun måtte også slæbes i land. De to firbenede blev enige om at gå under buskene og så ellers styre mod kattegården og ind.
Så da jeg kom ind, sad der to veltilfredse misser og sugede gulvvarme, mens de kiggede på fugle indefra:tihi::tihi::tihi:
Knus Elin

nå ja du bor der hvor det “skner” idag- jeg føler mig snydt !!! æææææællllsker sne

by the way : eddie sulter da vist ikke g

[quote=kira v;318819]nå ja du bor der hvor det “skner” idag- jeg føler mig snydt !!! æææææællllsker sne

by the way : eddie sulter da vist ikke g[/quote]

:S syntes ikke det er sjov, jeg har været ude med skovl og sne skraber :S

Syntes der er alt for meget heldigvis jeg har en sød nabo …

Det er hyggeligt den første tid :thumbup:men så går der lidt tomgang i det, og så mangler man forsyninger… Er der ikke noget om at der vist kommer mere sne:?

Skønne blileder…

Jeg vil også have så meget sne at vi sner inde, hvorfor får vi aldrig så meget :)! Vi har maks ½cm.

Jo og sne fygning op til 15 sek/m:S så vi skal nok få det hyggelig her oppe i det nordjyske …

Jeg er sneet inde så eftertrykkeligt:S…jeg har en grusvej på ca. 1 km og jeg har siden d. 25 dec. haft min bil til at stå oppe ved postkassen ved vejen…jeg blev vækket af næsevaskeren kl bæ og kiggede ud af vinduet og kunne godt se, at hvis jeg skulle ha’ forsyninger hjem, så skulle det være NU:S

For at gøre en lang historie kort, så tog det mig en ½ time at komme derop til bilen, 20 min at få den gravet ud af den snedrive der lå foran den, så med 20 i timen ind og handle, så misserne og jeg ikke dør af sult, så i samme fart hjem igen…og så gik det helt galt:uha:…først skulle jeg bruge en ½ time på, at grave ‘hulet’ til bilen fri igen men så sætte den sig fast, halvt ude på vejen…for f… i h…:doh:…efter megen makken frem og tilbage fik jeg den endelig helt ind…alle varene kom i sorte sække, som blev læsset på en bobslæde og så gik det i ‘raskt’ trav hjemad…som om:venter:…da jeg var kommet ca. 20-30 m ned af grusvejen mistede jeg fuldstændig orienteringen, det hele var hvidt i hvidt og sne op over knæene…der gik det sjove sq ud af at bo på landet:ked:…det tog en time og 10 min, at komme hjem igen oppe fra vejen, jeg svedte som en havnearbejder og frøs som en lille hund, mit hår var vådt og stivfrossen…og så som toppen på lagkagen blev jeg nød til at hente en skovl i laden og grave fordøren fri før jeg kunne komme ind…

Er der nogen som bliver overrasket, hvis jeg siger, at jeg ikke er den store fan af sne:?

Anne - Pyh! Sikken da en omgang. Så er det lidt nemmere for os herinde i byen.

Hvor er det hyggeligt!

Misserne ligner nogen der er glade for at være indendøre griner :slight_smile:

Puha Anne, tror jeg ville have gået i panik, hvilket jo ikke løser noget som helst.

Vi fik jo en opringning om at de sidste busser kørte kl.12 så vi tog ned og handlede stort ind, og så hentede vi alle 3 unger kl.11.30

Nu er det så stoppet med at sne, og om der kommer mere her er der tvivl om. Det er tøsne som er faldet her, så fygning skulle der vel ikke være store chancer for.

[quote=KKH;318892]Puha Anne, tror jeg ville have gået i panik, hvilket jo ikke løser noget som helst.

Vi fik jo en opringning om at de sidste busser kørte kl.12 så vi tog ned og handlede stort ind, og så hentede vi alle 3 unger kl.11.30

Nu er det så stoppet med at sne, og om der kommer mere her er der tvivl om. Det er tøsne som er faldet her, så fygning skulle der vel ikke være store chancer for.[/quote]

Jeg gik vist lidt i panik da det gik op for mig, at jeg var fuldstændig på afveje:ups:…her er det ikke tøsne men fygesne og det sneer stadig i vildskab:S…Godt at i alle kom hjem i god behold-love

Men nu hvor jeg er tør og varm igen, så kan jeg jo godt se, at det ser smukt ud på Helles billeder…misserne er i hver tilfælde skønne:wehuu:

Misserne hygger - og før var Tip helt væk ude i en snedrive:-)

Kira: Ja og han er sulten lige nu siger han:-) Fniis

han lyver - det samme gør min brune mor !!! jammer og klage og hun vejede 3,78 kg ved dr. dyr i mandags. vommet siger jeg dig !!