Vi er tilbage!

Endelig er vi tilbage igen - Hold op hvor er I alle savnet :slight_smile:

Tak til Gitze som trods sygdom og eksamen har fået KG tilbage til os efter det væmmelige hackerangreb :slight_smile:

jubiiiiii

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

:pompom::pompom::pompom::pompom:

Gitze er den sejeste

:pompom::pompom::pompom::pompom:

:rundtosset::high5::yatta::danser::hjertehop::tak::flag::wehu::thumbup::klaphat::hug::pompom::jubiii::klappe::partytime::bananer:en meget glad Ea

Hvor har KG dog været savnet!

Dejligt - jeg har savnet Kattegale så meget. :slight_smile:

HURRAH

Hvor er det dog bare dejligt! :wehu::hjertehop::danser::hopla::weee:

Jubiiiii:-):-):slight_smile:

Kæmpe tak til Regitze for indsatsen!

Yes! Yes! Yes!:thumbup:

det er bare så skønt, har så mange sjove historier at fortælle om vores mainecconhankattekillingeterrorist

JUBIIIIIIII!!!:wehu::wehu::wehu::wehu::hjerte:

ENDELIG! YAY! Tænk at man kan savne et forum så meget!

Gitze må godt åbne en flaske boblevand og smække fusserne op nu :drukken:

:tak:

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

JU-BIIIIII og HURRA og tusind-millioner-trillioner-trilliarder tak til Regitze…

Hold op, hvor har jeg savnet KG… og alle jer dejlige mennesker

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

:wehu::wehu::wehu: jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :wehu:

Det er som at blive genforenet med sin længe savnede familie :smiley:

Nææh, hvor er det længe siden man har set den forum portal. Hvor hyggeligt! Hej igen allesammen! Og tak for sliddet Regitze :slight_smile:

Jubiiiiiiiiii :wehu:

Havde nogen fortalt mig, da jeg meldte mig ind for halvandet år siden, at jeg ville savne Kattegale sådan, havde jeg ikke troet det, men JO, KG kan ikke undværes

Jubiiiiiii Jubiiiiiii, hvor er jeg glad