Vi er tilbage!

Man bliver glad, sådan helt ind i midten:inlove:

:wehu:

Endelig :wehu::wehu::wehu::wehu:

:wehu:Yes :thumbup: så er vi her igen:welcome:tilbage KATTEGALE! :juhu::klap::hjertehop:Regitze:tak: . Kom vi tar’ en svingom:danser:bliv her endelig:kindkys: man bliver jo helt :rundtosset:af gensynsglæde:pompom::klappe::fantatisk:og så lige et kram til jer alle:gruppekram:hvor har I været savnet.

hvor er det da bare dejligt at se alle de kendte navne igen, hold da op ved nærmere eftertanke, hvor har jeg dog savnet jer allesammen:):pote::pote::wehuu::wehuu::hjertehop::hjertehop::danser::fløde::playkitty1::fløde1::yatta::kattedans::breakdance::hopla::blomst::rundtosset::hug::gruppekram::danse::krammegave::partytime:

vil også lige skrive :
WUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
:rock:

Dét er det nemlig! :smiley:

Familie er ikke altid den man bliver født ind i, men dem man vælger at omgive sig selv med. :venner:

Åh hvor var det dagens dejlige overraskelse :smiley: FEDT at have KG tilbage, det har været Savnet

Ole siger også tak for at KG er oppe igen :wink:

Noget med at NOGEN åbenbart keder sig lidt og forlanger at blive underholdt når KG er nede :tihi:

OG tak fra mig også :wink:

:juhu:

Velkommen tilbage Kattegale :slight_smile: :tak::flag::jubiii::pompom:

:kattedans:

Andreas

:juhu:

Lækkerier :wink: så skønt at KG er oppe igen…dejligt.

Jeg har været så begravet i først ferie (yay!) og derefter WS forberedelser, at noget af det nåede at gå hen over hovedet på mig. SÅ en dag en meddelelse om hackerangreb, og pludselig næste gang var siden helt væk! Så jeg i over en uge og troede at KG helt var lukket - sikke en skrækkelig tanke. Meeen så fik jeg trøst af Mette Mejdal, der kunne berette at hvis man er på Facebook, så ville man vide at det hele kun var en overgang. Py-ha :slight_smile: Og det var lige det rigtige tidspunkt, nu er WS slut så nu får jeg tid at kigge herind igen; håber jeg i hvert fald :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1127860]Jeg har været så begravet i først ferie (yay!) og derefter WS forberedelser, at noget af det nåede at gå hen over hovedet på mig. SÅ en dag en meddelelse om hackerangreb, og pludselig næste gang var siden helt væk! Så jeg i over en uge og troede at KG helt var lukket - sikke en skrækkelig tanke. Meeen så fik jeg trøst af Mette Mejdal, der kunne berette at hvis man er på Facebook, så ville man vide at det hele kun var en overgang. Py-ha :slight_smile: Og det var lige det rigtige tidspunkt, nu er WS slut så nu får jeg tid at kigge herind igen; håber jeg i hvert fald :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Dejlig Susanne, vi kan ikke undvære vores gode og faste brugere :slight_smile: …Det har været en ordentlig tur kattegale har været igennem som følge at det kedelige ‘besøg’. Heldigvis har vi KG’s facebook, som altid kan bruges som en nødløsning …meeeeen det kan ikke sammenlignes med vores dejlige forum :slight_smile:

Jeg er også glad for, at KG er tilbage - det er bare superskønt

:wehu::wehu::wehu::wehu: