Vi fik skrevet julekort

Med vi mener jeg mig og Quini.
Troede lige jeg kunne snige mig til at skrive julekort i fred da Quini havde hevet tæppet ned og lagt sig på det -jegkrydser

Men næh nej, han opdagede hurtigt at jeg sad og nussede med noget, så han skulle op og checke. :cool:

Næsen kom tættere og tættere på. -tihi

Skønne mis -forelsket… Der går ikke noget forbi hans næse :slight_smile:

Jep, sådanne foregik det også da jeg skrev julekort -tihi

Og fordi Charlie var extra nysgerig fik han et klistermærke på poten som han så brugte laaaaaang tid på at få af -tihi

Tak for nogle dejlige billeder :slight_smile:

Dygtig mis, du har med garenti ikke problemer med stavningen, med sådan en indspektør.
Knus Elin

Dejlig hjælper -wehuu

Altid godt med en “hjælper”
Hilsen Lisbeth

Hvorfor skulle DU have det bedre end vi andre…selv dette indlæg får jeg hjææælp med. -tihi
“VI” SUK!!! har lige pakket julegaver ind og det har taget 3 timer -tommelned…uden katte vil jeg tro…RANYA GÅ VÆK…det havde taget 3 kvarter istedet. -thumbs
Ranya stod allevegne…han var også et hårsbredede fra at miste knurhårene i venstre side at miste en del hår på halen (som er så busket, jeg sjældent har set det på en kat). Habibi løb med rullen med gavebånd flere gange, og Nana, Mandalay, Pepita, simba 3, Cedille, Findus stod bare oven i det hele.
EN eller anden må have været utæt på et tidspunkt igår eller idag for en af pakkerne kom der noget uidentificerbart “væske” på…Morten er heldigvis hærdet hjemmefra (yngste sønnemand) så han bliver ikke rystet.
Simba 2 lå på min kontorstol, så jeg måtte stå op, det siger min ryg NU, den ikke var særlig glad for.
Men NU er alle pakker købt, pakket ind OG de der skulle sendes med post DK også sendt, hurra.
Selv hunden i familien er der en pakke til (Jody får et ben med snask inden i) -savle og Kallisto -forelsket (en af mine mislinger der bor hos min lillesøster og fam.) får dejlig A/D og en anden pakke vådfoder.
Nu mangler KUN mandelgaven, men den vil jeg prøve at tørre af på enten min lillesøster eller storebror -upssa
Mys ham hjælperen fra mig…han ER en dyyygtig mus
Brita -love

Sikke en dejlig hjælper Denise -love

Brita, i hygger rigtig hjemme hos jer -tihi

Sikke en møzzetrut han har -wehuu

jeg fik også endelig mine afsted idag… de blev skrevet med 16 villige poter til hjælp - det var en fest…

aldrig har jeg ledt så meget efter kuglepennen -LOL

Hehe, dejligt med en hjælper, der er så smuk. -wehuu -wehuu