Vi flytter tilbage til Gilleleje

Vi har købt hus i Gilleleje -wehuuVi flytter tilbage til Gilleleje by til December. Vi har købt hus ca. 600 meter fra Kattegat og havnemiljøet, og der er 1433 m2 have hvoraf en del skal indhegnet til vores dejlige burmeserkatte. Vi var heldige at få solgt vores andelsbolig i løbet af 5 dage, så nu skal der pakkes flyttekasser så vi kan komme derop.

Her er lidt billeder:

Tillykke med huset. Det ser bare rigtig lækkert ud og Gilleleje er sådanne en dejlig by.

Hvor er jeg dog glad på jeres vegne -likeit Det har du jo drømt om længe og hvis man kunne forklare misserne, hvad de har i vente, så ville de også hoppe og springe af glæde -rul[bighappy]

Ihh det ser vel nok dejligt ud og så tæt på vandet. -wow Det er da super :slight_smile:
Mange tillykker med det, ja puha, nu bliver der noget at lave -tihi

Ej hvor dejligt Mie :slight_smile: jeg gik i skole i Gilleleje i de første 5 år - nede på Rostgårdsvej :slight_smile:

Stort tillykke - så bliver vi næsten naboer når jeg flytter tilbage til Dronningmølle :slight_smile:

HVor ser det hus og haven bare skøn ud!! et ægte katteparadis…

Tillykke med det!! :slight_smile:

Ejjj hvor er det dejligt for jer, tillykke med det :slight_smile:

Tillykke med det - og i skal være velkomne hihi’

Til Lykke Mie . . . I er da bare smadder heldige . . . . :smiley: og så Gilleleje . . .skøøøøønt sted

1. dec. 08 har vores hus været til salg i et år - vi er gået ½ mill. ned i pris og det stopper nok ikke med det - SURT SHOW. . . . .

Vi håber se’følig på at der pludselig står en køber som bare VIL ha’ vores hus . . . . . SUK -bebe -bebe

Ihhh hvor ser der dejligt ud Mie.

Sikke et paradis misserne skal have.

Hjerteligt tillykke!

Tak Birthe, ja Gilleleje er en super dejligt by med så god en stemning -wehuu Vi har i den grad fortrudt vi flyttede, så derfor er det nu kun om at komme tilbage igen -tihi

Tusinde tak Mette, ja du ved jo at vi har drømt om det i lang tid, og nu skal det bare være :slight_smile: Jeg har forsøgt at forklare misserne hvad de har i vente, men det fiser ikke rigtig ind -tihi-tihi

[quote=Denise;55136]Ihh det ser vel nok dejligt ud og så tæt på vandet. -wow Det er da super :slight_smile:
Mange tillykker med det, ja puha, nu bliver der noget at lave -tihi[/quote]

Tak Denise, ja nu er det til det fysiske arbejde der venter - både med at pakke og gøre istand i det nye hus :wink: Men jeg glæder mig faktisk -tihi

[quote=Miss T;55140]Ej hvor dejligt Mie :slight_smile: jeg gik i skole i Gilleleje i de første 5 år - nede på Rostgårdsvej :slight_smile:

Stort tillykke - så bliver vi næsten naboer når jeg flytter tilbage til Dronningmølle :slight_smile:

HVor ser det hus og haven bare skøn ud!! et ægte katteparadis…

Tillykke med det!! :)[/quote]

Tak :slight_smile: Nej hvor sjovt at du har gået i skole så tæt på hvor vi skal bo og hvor vi boede før. Vi boede sidst på Nellerupgårds Alle, også tæt på Rostgårdsvej :slight_smile: - Hvornår skal du flytte og er det også hus med stor have?

Tusinde tak Pia, håber også du trives i dit nye domicil -forelsket

Tak skal du have :smiley: Godt at vide vi er velkomne -shhhh -forelsket

[quote=Gugger;55199]Til Lykke Mie . . . I er da bare smadder heldige . . . . :smiley: og så Gilleleje . . .skøøøøønt sted

1. dec. 08 har vores hus været til salg i et år - vi er gået ½ mill. ned i pris og det stopper nok ikke med det - SURT SHOW. . . . .

Vi håber se’følig på at der pludselig står en køber som bare VIL ha’ vores hus . . . . . SUK -bebe -bebe[/quote]

Tak :slight_smile: Ja husene står i lang tid før de sælges, og som situationen er nu bliver det vist endnu mere tilspidset desværre. Vi har også fået forhandlet huset meget ned, og det var nemt -shhhh Men man kan nok ikke gøre andet end at vente og tro på at den rigtige køber pludselig står der - jeg skal nok krydse fingre -jegkrydser

[quote=Dk Kefir Annette;55201]Ihhh hvor ser der dejligt ud Mie.

Sikke et paradis misserne skal have.

Hjerteligt tillykke![/quote]

Tak Annette :slight_smile: Ja misserne skal ha’ en dejlig have med god plads og buske at gemme sig under… jeg glæder mig på deres vegne allerede -wehuu

Tillykke med huset.Det ser rigtig dejligt og hyggeligt ud:):slight_smile:

Kanon have der hører til.

Det var sørme også hurtigt at I fik solgt -thumbs

Jo tak, jeg trives da, men det er ved gud ikke mig at bo i lejlighed.
Jeg trives bedst i hus, og det skal været ejet hus, alt det boen til leje er slet ikke mig. Men lejligheden er helt okay.

der går lidt tid - vi satser på om 3-4 år - men ja - det bliver i et temmelig stort hus med en kæmpe have :slight_smile: maaaaaaaaaaaaasser af plads til en kæmpe løbegård til masser af missere :slight_smile:

vi glæder os :slight_smile: