Vi har 10 års jubilæum

I dag er det nøjagtig ti år siden Devi udskiftede tilværelsen som internatkat med et liv sammen med mig :hjerte:

Det har været ti fantastiske år med en helt unik lille personlighed der stadig overrasker mig hver eneste dag. Og jeg er evigt taknemmelig for at jeg fulgte mit hjerte den dag for ti år og en dag siden hvor jeg besøgte det lokale internat på jagt efter en drengeven til Gizmo. Jeg skulle absolut ikke have en pigemis mere, men da jeg åbnede Devis bur for at hilse på hende, hoppede hun lige hen til mig, stillede sig med forpoterne på min skulder og begyndte at slikke på min øreflip. Og så var der ingen vej tilbage, pigemis eller ej.

Jeg har ikke et sekund fortrudt, heller ikke når samlivet har haft lidt buler i vejen. Hverken kæleaggressioner, angst, depression, lammelse eller formodet kræft har gjort min kærlighed til min mispige mindre - snarere tværtimod. Og min belønning er den fantastiske kat jeg nu har delt mit liv med i ti år :inlove:

Den firbenede jubilar har fejret dagen med en masse afslapning - enten i min seng eller i solen på spisebordet:

Der blev også tid til lidt voyeurisme på altanen med “vennerne” inden der skulle fræses igennem og kæles med jubilarens gæster:

Og til aften fik damen selvfølgelig serveret en hel speciel jubilæumsguffer - desværre var hendes toben så debil at glemme at indkøbe herregufferen over dem alle - Glyngøre Makrelguf på tube, så hun måtte “nøjes” med en dåse Larsen Makrel i tomat. Meeeen…den ser da vist også ud til at være godkendt? :tihi:

Tillykke til os Devi med de første ti år…så tager vi lige ti mere :ok:

Tillykke med jubilæet! :hjertehop:

Stort tillykke til jer begge :blomst:

Stort tillykke med jubilæet, dejlige Devi. Ja, vi er nogle stykker, der kan være glade for de tobenedes impulsivitet, når de ser os på internatet… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Stort tillykke til jer begge to :blomstergave:

Nææh dog - er der virkelig gået 10 år :slight_smile: :wehu:

Stort tillykke med jubilæet :flag:
Devi er een af de misser, jeg altid vil huske :hjerte: Særligt pga. hendes fine hvide næse :hjertehop:og det smukke smukke mønster :love2:

Stort tillykke med jubilæet :flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag::flag: og jeg skulle hilse fra Galliano og sige, at makrelguf på tube er det BEDSTE, så hun har god smag, hende Devi :stuck_out_tongue:

Stort tillykke med jubilæet :flag:

Tillykke med jubilæet :flag: :smiley:

Tillykke til både du og Devi