Vi har fået have!

Endelig blev mit frimærke hegnet ind, og kattene var på udgang for første gang i dag :). De af jer, der er venner med mig på facebook har allerede set billederne :stuck_out_tongue:

Først var kattene lidt skeptiske - den dør havde aldrig været helt åben før :S

Ra og Fris skulle meget hurtigt ude at se, hvad det var for noget

Dronningen elsker haven, selvom det er første gang, hun har været ude.

Preston skulle også tjekke, hvad det der var for noget

Benene var dog meget korte :høhø:

Kattene var helt vilde og de tog sig nogle vilde ture fra bunden af haven til enden af stuen. Men selvfølgelig skulle Ra æde græs og så skynde sig ind for at brække sig indendørs :dokdok:

Af en eller anden grund kan jeg ikke skrive tekst til de sidste billeder. Men på det første har Fris set og hørt fugle, og på det andet er det Ra, der undersøger hegnet.

At hegne haven ind er det bedste, jeg har brugt penge på her for det seneste - kattene elsker det, og jeg kommer til at kunne nyde den lille plet, jeg nu har fået

Dejlige billeder :smiley:

At hegne haven ind er bare DET BEDSTE! Det er så fantastisk bare at se kattene nyde haven :slight_smile:

Må indrømme jeg nåede at tænke ‘hvem dælan er Preston’ inden jeg kom i tanke om din nye beboer :tihi:

Hvor er det bare skønne billeder, Isabella! :slight_smile:

Håber at især Frisling kan få brændt lidt krudt af derude.

Jeg kommer snart på besøg og ser den med fingrene! (også ham den nye beboer)

Det er bare blevet så lækkert & jeg er sikker på, at i alle fem nok skal få nydt utallige timer der ude. :thumbup:

[QUOTE=Tea;1174101]Hvor er det bare skønne billeder, Isabella! :slight_smile:

Håber at især Frisling kan få brændt lidt krudt af derude.[/QUOTE]
hehe Frisling elsker at være ude, og han skal nok afreagere - lige nu er de alle 4 helt kvæstede i hvert fald, men der har også været en hel del nye indtryk :slight_smile:

Det ville kun være hyggeligt at få jer ud igen. Min pung skal lige komme sig over udskrivningen, og så må I forbi så vi kan grille lidt :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1174100]Dejlige billeder :smiley:

At hegne haven ind er bare DET BEDSTE! Det er så fantastisk bare at se kattene nyde haven :slight_smile:

Må indrømme jeg nåede at tænke ‘hvem dælan er Preston’ inden jeg kom i tanke om din nye beboer :tihi:[/QUOTE]
Ja, du har jo også selv lige prøvet det.

Preston kom til for 14 dage siden, og han er nu en del af flokken :hjerte:. Han er en lidt forsigtig kat, men det går strålende med alle fire, og han er bare SÅ kærlig og sød

Tak Ea, det er jeg også selv sikker på

Hvor meget endte du med at punge ud med ?
Er der strøm ?

[QUOTE=Skattekat;1174114]Hvor meget endte du med at punge ud med ?
Er der strøm ?[/QUOTE]
Nej, der er ikke strøm. Jeg vil holde øje med kattene i starten og se, om det overhovedet er nødvendigt.

Jeg har givet 12.000 for at få hegnet ind. Arbejdet er så gjort af en handymand og ikke en hånværker, og stolperne er ikke støbt, så der var en del at spare der :slight_smile:

Det bedste er virkelig at kunne nyde udelivet sammen med sine katte :slight_smile: Hvor stor er haven? (Tænker ifht prisen) :slight_smile:

Det er bare guld værd! :thumbup:

Ca. 50m2

Det er så både udgiftsmæssigt og arbejdsmæssigt det absolut mindste ved at lave indhegning :smiley:

Ja, det tror jeg gerne. Jeg snakkede med Mariann om, hvor vidt det var nødvendigt. Indtil videre ser det ikke ud til, at nogen af mine katte har Houdini-tendenser, så strøm sætter jeg kun til, hvis jeg tager fejl :slight_smile:

Dejlige billese, og skønne katte:hjerte::hjerte::hjerte::slight_smile:

Cats og Conni

Ja, og det er også nemt at tilføje efterfølgende, hvis det er :slight_smile: (Mine fik Houdini tendenser efter et par måneder, især min ene mco kastrat)

Så bliver man lige lidt varm om hjertet, lad os håbe det ikke varer alt for mange år, inden det bliver alm. at man passer på sine katte på den måde.

Tak for et morgensmil og dejlige billeder :slight_smile:

KH
Linda