Vi har fået ny bil

Og jeg er normalt meget nem, at stille tilfreds, men …

Den her (SKIDE) Honda Civic kan jeg bare ikke forliges med.

Den er en rigtig Brian MØJSPAND.

Det har hele tiden været planen, at vi skulle af med Karstens Peugeuot Partner, for til sommer, vil vi køre mc hele tiden.
I stedet for den, og vores mercedes, vil vi bare have en lille bil - nåå ja det har vi jo så fået - og mine ønsker har hele tiden været “PRATISK”, til en fornuftig pris.

karsten gik så lige i panik i sidste uge, for han har ikke kunne sælge Partneren, og hvad gør man så? Jooh han tog ind til en forhandler, som havde en fin lille 5 dørs Punto (som sagt er jeg ikke svær at stille tilfreds)

Den var desværre blevet solgt, men han havde en Polo og en Honda, og sååå prøvede han lige den lille Honda, og derefter Poloen.
Han udelukkede Poloen ret hurtigt - efter ca. 50 meters kørsel, for den vidste han, at jeg ikke ville acceptere.

Sååå valgte han, at bytte Partneren med … -fuck -fuck en Honda Civic.

Jeg HADER den spand - virkeligt.

Det er en 3 dørs bil… Jo jo den har da en fin åbning bagtil, men praktisk med 2 børn?? NEJ
Den er meget lav, men er det praktisk, når jeg døjer med ryggen ?? OVER HOVEDET ikke.

Jeg er simpelthen så sur og skuffet, for jeg TROEDE, at han vidste, hvad jeg ville acceptere.

I går gik den ud for mig 3 gange indenfor 2 min. -ass

Jeg kommer aldrig til at forliges med den spand.
Hvad værre er, at Karsten og en af vores venner, er sååååååååååååå overbevist om at jeg kommer til at elske den SPAAAAND.
Drengerøve - det er hvad de er …

Nu har jeg i 8 år sukket efter en praktisk lille bil, og vi havde en skøn lille Fia Tipo, son var en lille 5 dørs bil, men var den god nok til herren?? Næææh nej - det var ikke en “stjernebil”, så pludselig var Tipoen ganske farlig at køre i. Motoren kunne næstenn eksplodere hvert øjeblik det skulle være, og hjulene faldt næsten af - sådan var karstens ord :mad: :mad:

Jeg er så træt af, at MINE ønsker for en bil, gang på gang bliver overset/overhørt.
Det er nummer 6 bil vi har, og den første bil jeg for alvor forelskede mig i, kørte jeg desværre i stykker i 2001. Derefter den fine lille Tipo.

Nu kører jeg i den skide bil, indtil motoren eksploderer i den, og så får jeg forhåbentligt en bil JEG gider at køre i.

Nåå sorry - jeg er bare så sur, at jeg skulle af med lidt galde…

Jamen tillykke med den nye… Spand for at blive i dit sprog-høhø-høhø-høhø

Ejjjj Annette det var da noget skidt. MEn måske har Karsten ret, måske vænner du dig til den som tiden går. Men du må da til at slå i bordet og gør din kæretse opmærksom på at du er den bedste til at vælge bil - hvis du da kan overbevise ham.

Hihi Annette, ej undskyld jeg fniser lidt for det er da møgirriterende, men elsker bare dit ehmm, farverige sprog -LOL

Håber du får en lille praktisk 5-dørs af julemanden -jegkrydser

[quote=Celina;77384]Hihi Annette, ej undskyld jeg fniser lidt for det er da møgirriterende, men elsker bare dit ehmm, farverige sprog -LOL

Håber du får en lille praktisk 5-dørs af julemanden -jegkrydser[/quote]Det er det der gør det fedt at være på kattegale -thumbs

Joo tak skal du have… Meen jeg tror mere der skal gå et tillykke til Karsten. Hans køb - hans drengerøvsbil… -tihi

He he jeg kan vælge at tage bussen, mon ikke han så fatter, at jeg ÆGG gider at køre i den. -shhhh
Jeg kommer aldrig til at elske den bil. Den er så langt fra det jeg vil have i en bil.
Jovist - gearskifte og alle knapper virker - ingen problem der, men bare ikke min smag - og det har aldrig været det…
Det ved han godt, og han gik da også liiiiiiiiiiiidt stille med dørene i går… -ass

[quote=Celina;77384]Hihi Annette, ej undskyld jeg fniser lidt for det er da møgirriterende, men elsker bare dit ehmm, farverige sprog -LOL

Håber du får en lille praktisk 5-dørs af julemanden -jegkrydser[/quote]

-høhø He he bilen er blå. den mangler egentligt bare de hvide striber hen over kølerhjelmen og taget - SÅÅ er den totalt “Brian”. Tror sq jeg knalder et par terninger ind i forruden. Så forstår han sikkert, hvor meget jeg hader den…

Det farverige sprog?? -LOL Eller det at vi må udtrykke os som vi føler det -tihi (farverigt)

Jeg har sq lige fået mig en idé.

Jeg GEJLER den totalt op, så den bliver rigtig Britt og Brian agtig (det er et slang jeg bruger, for drengerøvsbiler, og jeg beklager virkeligt på forhånd over navnevalget)

Får den lakeret i en eller anden gyselig lyserød/pink farve, plys på sæderne og tingel tangel inden i. Så vil jeg se, om Karsten gider køre i den…

:? :? :?

Det tror jeg sq jeg gør…

[quote=Annette O;77389]Jeg har sq lige fået mig en idé.

Jeg GEJLER den totalt op, så den bliver rigtig Britt og Brian agtig (det er et slang jeg bruger, for drengerøvsbiler, og jeg beklager virkeligt på forhånd over navnevalget)

Får den lakeret i en eller anden gyselig lyserød/pink farve, plys på sæderne og tingel tangel inden i. Så vil jeg se, om Karsten gider køre i den…

:? :? :?

Det tror jeg sq jeg gør…[/quote]

Hihi glæder mig helt ustyrligt til billeder af vidunderet både før og efter. Og ikke mindst til at høre om Karsten overtager den -høhø

stakkels stakkels dig, at blive tvunget til at kører i sådan en skrammelkasse som en civic er, ka godt forstå at du ikke er tilfreds.

Jeg forstår dig nu godt, det er ikke specielt praktisk at køre i en 3-dørs bil, når der er to børn der skal ind på bagsædet og spændes fast (ok, nu ved jeg ikke hvor gamle de er … om de selv kan ordne det). At han bare køber en bil uden at tage dig med på råd … jeg tror måske nok, at jeg osse var blevet ‘‘lidt’’ mopset -doh

Taaaaaaak Johnny.
Du er sq en ven af folket -tihi

Hrönn - jeg fik den at se i 5 min, mens han var ude at prøve den. jeg skulle på arbejde, så jeg havde ikke tid til at se mere.
Allerede dér kunne han se (og høre) min manglende interesse i den, men han købte den alligevel -doh

Mathias er 12 og Nicolaj er 10, så de kan godt selv spænde sig fast. Det er bare ikke praktisk, og i dag måtte jeg hente Nicolaj, fordi han havde brækket sig oppe på skolen. Så skulle jeg løfte ham ud il bilen (hans støvler var fyldt med … opkast) fordi han havde bare tæer. Mathias ville gerne med hjem, og så stod vi og BØVLEDE med, at få mathias ind på bagsædet, og Nicolaj på forsædet.
Ikke særligt praktisk…

Da vi kom hjem, måtte jeg tage Nicolaj igen, og så skulle mathias us, og hen for at låse hoveddøren op.
IKKE praktisk.

Og bagagerummet er fyldt op med et par RIGTIG klodser af højtalere - for det gir jo GOOO musik -fuck

Nej - jeg ÆÆÆÆÆÆÆÆLSGER jo den smadderkasse…

[quote=Annette O;77389]Jeg har sq lige fået mig en idé.

Jeg GEJLER den totalt op, så den bliver rigtig Britt og Brian agtig (det er et slang jeg bruger, for drengerøvsbiler, og jeg beklager virkeligt på forhånd over navnevalget)

Får den lakeret i en eller anden gyselig lyserød/pink farve, plys på sæderne og tingel tangel inden i. Så vil jeg se, om Karsten gider køre i den…

:? :? :?

Det tror jeg sq jeg gør…[/quote] for at fuldende kan du jo få en masse THansen gejl i Gyseligt plastic,det vil nok ikke falde i så god jord-shhhh

Jaaaahhh -wehu

Det gør jeg…

Tak for tippet

Man skal da heller ikke overlade sådan noget til manden, han har jo ikke forstand på det praktiske der SKAL være, når man har børn og skal købe ind :slight_smile:

Pssssst - kan du ikke få en til at køre den i havnen -tihi

Jeg syntes da sådanne en Honda Cevic ser meget sød ud

-tihi

Ej skal siges at Finn er altså også kommet hjem med biler jeg ikke har været særlig vild med, men så har han da været så sød og bytte dem igen -tihi

Jeg har nemlig en søøøøøøøøøød mand -wehuu

hvis jeg nu var dig - så ville jeg lige så forsigtigt løsne en af olieslangerne og så køre en tur… når motoren ikke får olie - så brænder den sammen… og civic er en L**** bil - den går i stykker for ingenting…

så kan du gå tilbage til karsten og sige “dit valg” DU betaler ny motor eller køber en ny bil til mig vi begge kan lide !!

stationcar TAK eller i det MINDSTE en 5 dørs

[quote=birtheras;77465]Jeg syntes da sådanne en Honda Cevic ser meget sød ud

-tihi[/quote]

Jo jo det er en fin bil - især den du har fundet…

Den her er derimod ikke såå fancy på nogen måde.
Det er ikke vores. Denne her ser lidt pænere ud, men den ligner meget…

Glemte lige.
Vores nye (ååå så fine kasse) har endda de der SUPER seje vind skærme øverst på ruden.
Jo joo - den er bare så super cool - og voldsomt praktisk.

-what

tænk at sige så meget pænt om en japansk gang bølgepap og plastik…

jeg forstår dig virkelig Annette… jeg var gået gennem loftet og havde byttet den på stedet!! ikke alene er civicen en helbredsrisiko af de store - den fjerner også enhver form for køreglæde… den er lavet til pygmæer… man kommer hinanden ved på en måde der ville gøre enhver partner jaloux - der er for pokker ikke engang plads til at skifte mening i den…

og hvordan ved jeg det - jo … en af mine bekendte har en - det er en ultra sur slæde… lige meget hvor pæn man kan gøre den i photoshop

-kramer Annette - stakkels dig!!!