af Helle.
Hun forfulgte alle misserne en stor del af dagen, men da de så resultatet, tilgav de hende med det samme. Man er jo lidt forfængelig:)
Nyd nogen af de dejlige billeder af mine misser.
Tusind tak Helle, billederne er bare så gode.
Knus Elin
Gode billeder
Jeg tror næsten, at det er det bedste billede jeg har set af Pølse … den Gimpe :sshh:
Hold da op - sikke et forbryderalbum -høhø-høhø
Fantastiske billeder, jeg smelter jo ved synet af min Hans Otto - men Leopolds billede er ganske enkelt FANTASTISK !!
Alle er de skønne, på hver sin måde - du er bare så heldig at få lov til at bo der sammen med dem -din lykkegris.
Hold da op nogle gode billeder. Det er Helle sluppet rigtig godt fra, men hele æren skal vist ikke gå til hende.
Med sådanne nogle lækre modeller kan det jo næsten ikke blive anderledes
Skattekat: Jeg tror heller ikke der er blevet taget så godt et billede af hende nogen sinde. Billedet er enda taget gennem et vindue.
Therese: Jeg føler mig meget heldig hver eneste gang jeg møder en af mine dejlige misser. Jeg er så glad for hver eneste af dem og deres særlige måde at være på.
Birte: Modellerne er dejlige, helt enig, men Helle skal have en stor del af æren. Hun formåede blandt andet at fotografere både Pølse og Pussimor gennem vinduet. Det passede jo ikke de to damer at komme indenfor.
Knus Elin
Fantastiske billeder
Det er altså nogle utroligt dejlige misser, du holder dig
[quote=Lise;145349]Fantastiske billeder
Det er altså nogle utroligt dejlige misser, du holder dig [/quote]
Tak skal du have og misserne er helt enige med dig, de synes også de er utrolig dejlige:)
Knus Elin
Jeg er lidt flov… men lige nu kan jeg bare ikke huske, hvem den sorte mis med den hvide broche er og hvad den hedder - jeg troede fuldt og fast, at jeg havde styr på hele din bestand af katte…
NU går jeg ud og laver mig en kop te…det kan være, at det hjælper på hukommelsen.
-engel
Jeg er lidt flov… men lige nu kan jeg bare ikke huske, hvem den sorte mis med den hvide broche er og hvad den hedder - jeg troede fuldt og fast, at jeg havde styr på hele din bestand af katte…
NU går jeg ud og laver mig en kop te…det kan være, at det hjælper på hukommelsen.
-engel[/quote]
Det er min Lillepige, hun hedder Lilli:)
Knus Elin
Der var de jo de frække kattebørn:-)
De ser dejlige ud
[quote=Leopolds mor;145356]Det er min Lillepige, hun hedder Lilli:)
Knus Elin[/quote]
:)
Ja, selvfølgelig - nu har jeg helt styr på det igen…undskyld smukke Lilli - hvordan kunne Tante Therese dog glemme dit navn…
Fine billeder, men det MÅ man jo kalkulèrer med, når det er så fine modeller
Brita
Hvor er de dejlige hver og éen Helle er ved nok en skrap fotograf , men med de modeller kommer et super godt billede lidt nemmer i hus
Jeg kan kun være enig med jer i at modellerne var tip top (ikke din kat Helle:)) Der var vist kun Pippi, der var en kende utilfreds i starten, men det glemte hun omgående, da hun så billederne:)
Knus Elin
De var Robbie Tiptop Of The Pop var de hihi
Fantastisk gode “skud” Helle har lavet - meeen det kan jo ikke gå helt galt med de modeller
kæft de er super dejlige
Fantastiske billeder:thumbup:Måske fotografen kunne komme forbi og tage billeder af Mille og Laban. Syntes det er møgsvært at tage billeder af sorte katte. Af de 345.789 billeder vi har taget, er de 20 brugbare:græde:
Det vil jeg gerne:-) Hvor bor I?
Rigtige gode billeder af nogle rigtige flotte misser
Hilsen Lisbeth
En masse skønne billeder, hold da op