Vi putter!

Jeg har ventet spændt på hvornår hun følte sig tryg nok til at putte med mig og nu skete det! Efter en god lang leg med drillepinden både på gulvet og i sofaen, så lagde hun sig først på armlænet af sofaen og efter lidt lokken kom hun ned på mit vattæppe. Lidt nussen i nakken og så smed hun sig op ad mine ben og vi RÅhygger!

Så lidt mere afslappet.

Jeg er så lykkelig for at Teresa ville lade mig overtage hende, for Ista er sådan en sød og blid gavtyv. :wehuu: Hun er begyndt at tage alting i stiv pote, for jeg fik fjernet min “døde” seng i dag og det tog hun sig ikke spor af, udover at jeg have en lille hjælper, da jeg skulle fjerne benene på sengen. :hjerte:

Ih det ser hyggeligt ud :smiley:

Årh hvor dejligt! :hjerte:

Der er ikke noget bedre end at putte i sengen med en spindende kat :hjerte: Stort tillykke med hende igen :smiley:

Der kommer lige et billede mere.

Jeg er godt nok ved at dø af varme, men pyt, for vi hygger!

Hvor ser det dog hyggeligt ud :hjerte:

Man må pænt finde sig i meget når der ligger en kat og hygger!

Hvor er hun altså sød. Og pæn!

Hun skal nok blive en god putte-nusser, men med Aby-Somali er det jo katten, der bestemmer, hvornår det er tid.
Til gengæld er det også ofte katte, der knytter sig utroligt meget til deres menneske. :smiley:

Her kan man rigtigt se, hvor langbenet hun er, din elegante Dushara-kat… :hjerte:

kender godt følelsen af at være smeltedøden nær fordi der bliver puttet (hvem gør ikke det :høhø:)

hyggeligt ser det ud :smiley:

Hvor er hun skøn :inlove:

Vi har også puttet i nat efter der liiiiige skulle leges lidt. Jeg elsker virkelig hendes måde at fortælle mig på at der skal leges, for hun kommer bare og stjæler drillepinden helt forsigtigt.

Det er også så dejligt at nusseturene kan både være lange og korte. Tit er det nok med et strøg over ryggen, når hun kommer forbi og 5 min med leg.

Jeg skal passe på hendes figur, for hun er MEGET madglad. I morges fik jeg en lang højlydt klagesang om, hvor meget hun sultede! På trods af at der var tørfoder i skålen… :tihi: Hun kan virkelig støvsuge en skål vådmad på rekordtid og den er HELT ren bagefter!

Hun ser dejlig afslappet ud allerede.

Og ja, abyer er madører af format - uanset hvis mad det er :slight_smile:

Det ser hyggeligt ud :slight_smile: