Vi siger hej! :D

Prøver lige :smiley:

:welcome::welcome:

Hjerteligt velkommen

Det virkede ikke…

Hvis du trykker reply with quote/svar med citat, så svarer du som jeg gør her. Og hvis du på ikonet til højre for med en grøn og en blå lille talebobel ved fler indlæg og så til siddst vælger svar med citat eller alternativt post quick reply/hurtigtsvar, så citerer du alle de indlæg hvor du har trykket på det ikon

Test igen.

Det virkede jo da så i næste indlæg? :slight_smile:

Det virkede jo da så i næste indlæg?

Ja og nu ser det også anderledes ud end det gjorde sidste gang…

Men der står ikke “oprindeligt postet af Lubas” :smiley:

[QUOTE=Lubas;1160559]Ja og nu ser det også anderledes ud end det gjorde sidste gang…

Men der står ikke “oprindeligt postet af Lubas” :smiley: …[/QUOTE]

Hov nej, det er fordi du har valgt quote tegnet oppe i ved siden af indsæt video, tror jeg? Det jeg snakker om er i den grå boks nederst på selve det indlæg du gerne vil citere :slight_smile:

Hov nej, det er fordi du har valgt quote tegnet oppe i ved siden af indsæt video, tror jeg? Det jeg snakker om er i den grå boks nederst på selve det indlæg du gerne vil citere :slight_smile:

Det fungere underligt det her, for der er en del der mangler hist og her… Jeg kan også uploade mit billede nu, men der sker bare ikke noget…

Nu prøver jeg med Chrome…

Jeg har sat en rød cirkel om den på billedet her :slight_smile:

Velkommen herinde :heya:

[QUOTE=Eife;1160569]Jeg har sat en rød cirkel om den på billedet her :slight_smile:
[/QUOTE]

Se hvor jeg kunne!! :smiley: Tusind tak for hjælpen Eva! :smiley:

Hejsa - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Det er et skønt par.:hjerte::hjerte:

:velkommen:

Hej og :velkommen:

Velkommen til, du bliver nok afhængig :slight_smile:

[QUOTE=Lubas;1160522]Tak skal du have, jeg har hørt at sitet her skulle være mere venligt for en som mig, så det satser jeg stærkt på :wink: Og hvad jeg lige kan se, så synes jeg meget bedre om siden her :smiley:

(Beklager hvis jeg har brudt reglerne nu)[/QUOTE]

Nu bliver man jo totalt nysgerrig! :tihi:

Hvis der er flere svar i en tråd som du gerne vil citere, og have med i dit eget nye indlæg…
Så er der sådan en knap lige til højre for den som Eva havde markeret med rødt. Den er blå og grøn.
Tryk på den under hvert indlæg du vil citere, og på det sidste af dem trykker du “Reply with Quote”.
Så dukker de nemlig alle sammen op! :smiley:

Og sidst, men ikke mindst, :velkommentilkg: :smiley: :heya:
Håber du vil nyde din tid her. :slight_smile:

Velkommen til KG :slight_smile:

[QUOTE=Ravn;1160670]Nu bliver man jo totalt nysgerrig! :tihi:

Hvis der er flere svar i en tråd som du gerne vil citere, og have med i dit eget nye indlæg…
Så er der sådan en knap lige til højre for den som Eva havde markeret med rødt. Den er blå og grøn.
Tryk på den under hvert indlæg du vil citere, og på det sidste af dem trykker du “Reply with Quote”.
Så dukker de nemlig alle sammen op! :smiley:

Og sidst, men ikke mindst, :velkommentilkg: :smiley: :heya:
Håber du vil nyde din tid her. :)[/QUOTE]

Medmindre man bruger den danske version af forum. Så hedder det nemlig bare “Svar med citat” :cool2:

[QUOTE=FinnFrode;1160600]Hejsa - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Det er et skønt par.:hjerte::hjerte:

[/QUOTE]

Tusind tak, jeg er også super glade for dem! :smiley: Er simpelthen så spændt på hvad dommerne siger til min lille hunmis i Hedensted! :smiley:

Det tror jeg man bliver, det er en rigtig god side. Jeg synes det var noget rodet til at starte med, men det er faktisk rigtig smart! :smiley: Man får godt nok meget hjælp herinde og svarene er også rigtig konstruktive og positive :smiley:

[QUOTE=Ravn;1160670]Nu bliver man jo totalt nysgerrig! :tihi:

Hvis der er flere svar i en tråd som du gerne vil citere, og have med i dit eget nye indlæg…
Så er der sådan en knap lige til højre for den som Eva havde markeret med rødt. Den er blå og grøn.
Tryk på den under hvert indlæg du vil citere, og på det sidste af dem trykker du “Reply with Quote”.
Så dukker de nemlig alle sammen op! :smiley:

Og sidst, men ikke mindst, :velkommentilkg: :smiley: :heya:
Håber du vil nyde din tid her. :)[/QUOTE]

Jeg kan godt, Eva fik det banket godt og grundigt ind i hovedet på mig :smiley: hehe.