Vi skal have misswonder killinger!

HALLLO VIL BARE FORTÆLLE AT VI SKAL HAVE MISSWONDER KILLINGER!Når det altså lige passer Gaia.

Jeg syntes mine hentydninger har været lige så diskrete som en elefant, men jeg vil da gerne sådan helt officielt bekendgøre at Alice som har MissWonder opdrættet har vist mig den ære, som det jo altid er at blive godkendt af jer seriøse opdrættere, at give mig muligheden for at få to af hendes killinger, når Gaia beslutter sig for at få killinger.

Sidste år i august søgte jeg på nettet efter brite-killinger og faldt over et opdræt på Sjælland med navnet Misswonder. De betegnede sig selv som et stueopdræt med en dejlig avlspige som hed Crazy. Jeg kan huske at jeg studsede lidt over at man kunne vælge at være skrevet op over flere år, men valgte at skrive at jeg var intresseret i to killinger og noterede mig på ventelisten for både 2007 0g 2008.

Jeg ledte dog videre og i september samme år, faldt jeg så hovedkulds for Aslan og Malou. De to skønne bamser var bare bestemt for mig, så i 12 lange uger ventede jeg på at få dem hjem.

Som jeg bekendte for nogle af jer sidste år så havde jeg egentlig været hundemenneske og katte ja dem var jeg faktisk bange for. Jeg tror at der var en vigtig lære i Aslans og Malous sygdom for mig. De gik naturligvis lige ind i hjerte på mig, men det faktum at de begge var syge, gjorde at jeg var nødt til at komme over min angst for at åbne gabet på dem og give dem medicin. Jeg husker stadig første gang jeg skulle sprøjte medicin ned i gabet på dem. Jeg ville heller stå med ti fuldvoksne Rottweiler og give dem medicin end disse to 12 ugers killinger. Malou kvitterede da også med at bide mig, lige i blommen af pegefingeren, så var den ligesom på plads og ja det gjorde ondt.

Da vi mistede Malou i januar, skrev jeg mig i februar igen op til et søskendepar hos MissWonder, bare for en sikkerheds skyld.
Jeg fik aldrig mig meldt fra igen, da vi så besluttede ikke at løbe nogen risiko mht. Aslan og ja som I jo ved kunne jeg jo heller ikke holde fast i den beslutning, da ønsket om at Aslan ikke skal være enekat blev for stærk.

Jeg har været forelsket undervejs i Thambi den kæreste røde brite fra Chagall’s, (opdrætter kan kalde ham T-rex alt det hun vil, men han er en Thambi) og jeg faldt for to smukkeste tøzer fra Nazyia´s, men jeg er og bliver vist en sølvbrite-freak og så må jeg jo bare væbne mig med tålmodighed.

Jeg har en rigtig god “mavefornemmelse” mht Alice fra. MissWonder og er ikke i tvivl om at mine næste killinger skal hedde MissWonder … og hele familien ser frem til familieforøgelsen. Vi vil jo gerne at det blev i år, men vi har tid til at vente ikke på Cracy, men på Gaia. Gaia er ikke som Crazy “black silver blotched tabby” men derimod “blue silver”, så jeg får alligevel en lille pose blandet guf.

Jeg vil gerne takke Alice og I andre opdrættere herinde som har være villig til at betro mig en af jeres killinger. Jeg ville gerne kunne købe en killing hos hver og en af jer, men det er mit nuværende hus for lille til, men man ved jo aldrig…

Tusind tak for tilliden!

Knus Mai og fam.

Tillykke mange gange, og suuuuuuk hvor er du heldige -forelsket -forelsket -forelsket -love -love Hendes misser er bare SÅ dejlige og lækre mums og Alice virker som en super sød og dygtig opdrætter -thumbs Og til Alice, dine killinger kunne ikke få et bedre hjem -thumbs -kramer -kramer -kramer Til jer begge

Ihhh, sikke da en skøn nyhed [smilie=hate-tunz.gif]
Så må vi håbe, at Gaia, er lidt hurtigere i optrækket end Crazy :stuck_out_tongue:
Det bliver rigtig spændende at følge -thumbs

Ja det er jeg…ja de billeder jeg har set af Alices tidligere kuld er da til at falde i svime over så det tror jeg gerne…Jeg kender ikke Alice personligt men udfra vores “snakke” er jeg ikke i tvivl om at hun er et sødt mennesker og en rigtig seriøs opdrætter der sætter en personlig ære i sit opdræt

Åh Sine gry [size=200]Tusind tak for disse ord![/size][/quote]
-kramer

Birgitte.

Hvis jeg tænker på at jeg blev skrevet op sidste år til Crazy og intet har hørt endnu så kan jeg da kun give dig ret at vi må håbe at Gaia er lidt hurtigere end Crazy har været…Men havde Alice kontaktet mig i december eller feb. eller april ja så havde jeg jo ikke været klar, så der er sikkert en dybere mening med det hele. Mon ikke jeg får briter i fødselsdagsgave (27 januar)??? -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Åh Troldemor det håber jeg virkelig, men de sidste rygter lød på at hun mere var intresseret i en staniolkugle end i at komme på drengesjov!

Jeg værdsætter dydighed, men altså ikke lige hos Gaia må jeg tilstå. Hvorfor skal hun gå rundt og spille kostbar nu når jeg læææææææææææææææææænges efter sølvkugler og altså ikke dem af staniol.

Jeg lukker lige øjnene når dine troldeunger kommer for der er vist mulighed for sølvtrolde og det dur bare slet slet ikke nikke nej.

Aslan skal da ikke have tre søskende uh nej!

Det bliver da spændende, så må vi håbe misserne tager sig sammen til det sjove :smiley:

Søde Mai …Det er faktisk mig der takker for tillid :-). Jeg er stolt og beæret over, at trods alt det du har været igennem med dine sølvbriter, stadig har tro på os der opdrætter nævnte race og til racen/ variant i almindelighed :-). Intet ville glæde mig mere, end overlade dig et par sølvkugler som strutter af sundhed og gå-på mod …Og hvor ville det glæde mig, at kunne genopbygge din tro på os opdrættere …De allerfleste af os, er faktisk ansvarlige og seriøse opdrættere som sætter en ære i at give vores killingekøbere den allerbedste oplevelse …Hvor både kontraktens ordlyd og personlige informationer bliver fulgt til punkt og prikke. Og slet ikke at forglemme, at vores killinger i deres første uger får den opvækst og pasning som man bør.

Jeg tror jo selv på, at der er en dybere mening med ALT !! …Og jeg er 100% sikker på, at netop Gaia-børn, vil passe perfekt til Aslan og jer …Gaia er en misling, som er helt speciel …Hun har charme og kæmpe selvtillid, går ikke af vejen for noget eller nogen …Hun er fræk som en slagterhund …Hvor har jeg dog mange gange bare siddet og rystet på hovedet af alle hendes skøre påfund, samtidig med at man bare ikke kan lade være med at klukke af grin, når hun er allermest fræk og uartig :-). Gaia er en stor sund missepige …Som 8-9 måneder vejede hun omkring 3500 gram, og det er meget for en sølvpige …Ingen tvivl om, at hun bliver en stor flot brite, da hun langt fra er færdig med at gro - Hendes farver og mønster er perfekte. Ingen tvivl om, at hun absolut opfylder mine krav til min drømme-brite, og hvor er jeg Heidi taknemmelig for at få lov til at eje hende.

Vores udvalgte misse-svigersøn er i mine øjne gudesmuk …Og så er han bare så sød og rar :-). Han er en ung han, som gerne skal ha’ hans debut med Gaia. Pegasus er Black/Silver blotched tabby, og det vil sige, at jeg kan forvente både black og blue silverbørn i kuldet :slight_smile:

Crazy er ikke lukket endnu …Hun er noget af det kæreste som findes, den største kælepot af dem alle, og bare en mor-mis ud over alle grænser …Der er slet ingen tvivl om, at hun kunne give skønne skønne børn, men da jeg sætter en stor ære i at opdrætte så racetypisk som overhovedet muligt, så har jeg holdt mig lidt tilbage med Crazy, da hun ikke er god i mønstret …Hun er perfekt i kontrasterne - pelskvaliteten er fin, men hun mangler den ubrudte ‘bullseye’ på siderne …Jeg ved godt, at hun sagtens og med en rigtig valgt hankat med et godt mønster sagtens kan give perfekt mønstrede killinger …Men min lille bitte opdræt værger jeg mig nok til at turde tage chancer :slight_smile:

Så kære Mai …Nu finder vi to madammer ALT vores tålmodighed frem, og venter på Gaia, jeg er sikker på, at hun belønner os :slight_smile: … Desuden så tror jeg snart hun bryder rigtig ud :slight_smile:

Tusind tak Sine gry :slight_smile: … Jeg ved at mine killinger ville få et drømmeliv oppe i det nordjydske :-))

Loooool …Nu er det altså ikke Crazy som har været sløv i optrækket, men mig Birgitte :-)) - Se min forklaring i mit indlæg til Mai :-))

De sølvbriter er jo stærkt vanedannende Troldemor :slight_smile:

Jeg tror bestemt at Gaias løb er på trapperne …Ellers må hun på ferie oppe hos den skønne dreng, det kunne jo være at han kunne kalde ‘lysten’ frem ? :-))

Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at du får masser af små dejlige sølvkugler Troldemor …Og stol på, jeg ånder dig lige i nakken :-))))))

Tålmodighed tålmodighed -shhhh :? Hvor mon jeg lage den henne??? Nå nej sådan en har jeg da aldrig haft!

Alice jeg lover at jeg skal prøve om jeg kan mønstre det der tålmodigheds noget.

Alice dit indlæg taler for sig selv. Deri viser du lige præcis hvorfor jeg er faldet for dig som menneske og opdrætter!

WEEE stort TILYKKE kan godt forstå du glæder dig, for Alice har altså bare SÅ skønne katte -love
Glæder mig til at se billeder når den tid kommer :smiley:

Merethe

Loooool …Nu er det altså ikke Crazy som har været sløv i optrækket, men mig Birgitte :-)) - Se min forklaring i mit indlæg til Mai :-))[/quote]

Hej Alice…
Dejligt at du tager ansvar og er tro imod dine mål -thumbs

Tusind tak Merethe, hvor er det sødt sagt :slight_smile:

Loooool …Nu er det altså ikke Crazy som har været sløv i optrækket, men mig Birgitte :-)) - Se min forklaring i mit indlæg til Mai :-))[/quote]

Hej Alice…
Dejligt at du tager ansvar og er tro imod dine mål -thumbs[/quote]

Tak Birgitte :slight_smile:
Nu har jeg jo en fantastisk mentor, som jeg iagttager og lytter meget til …Heidi har efterhånden brugt en del år på, at få den ønskede type og standard i vores linjer - Og min fornemste opgave er at leve op til det store arbejde hun har gjort.

At Crazy endnu ikke er lukket, skyldes ene og alene, at hun kunne være spændende at trække et kuld på, da hun har en spændende far-linje …Og så befinder hun sig fantastisk godt som fertil - Så man kan sige at jeg stadig holder en lille dør på klem …Men hvordan freden bliver mellem mine to yngste missepiger som begge er fertile ( Gaia & Crazy ) når Gaia bliver drægtig og får killinger …Hvis der bliver det mindste uro og fight, så bliver Crazy straks lukket - Jeg har ALTID vægtet fred og harmoni i flokken højt.

Tillykke Mai.

Det er da en rigtig dejlig beslutning.

Jeg glæder mig over at du stadig har mod på nye killinger ovenpå det du har oplevet.

Jeg hører jo nok et eller andet fra Gaia hvis damen har tænkt sig lidt romantik. :stuck_out_tongue:

Heidi H.

Ja mon ikke du er den første til at vide om det lykkes. Åh jeg håber snart at Gaia skal på besøg hos dig.

Som “farmor” til mine kommende killinger, må jeg da også lige takke dig for muligheden for at få så skønne nogle sølvkugler, for Gaia og Pegasus kan jo med det udseende kun få smukke unger.

I to - Alice og Heidi - I skulle bare vide hvor spændte vi er hver dag, når jeg logger på for at se om der er nyt i mailboxen og så -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser vi alt hvad vi kan.

hej mai.

og tillykke med dit valg af sølvopdrætter,er sikker på du ikke vil fortryde det,har kun hørt gode ting om dem,og alice har jo selv vist os herinde hvorfor :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: ,og lig så alt det andet bag dig,og nyd dine smukke britter. [bigloony] [bigloony]