Vi tog røven på alle i går (arbejde) - nu med billede

I går på arbejdet, var vi en 10 stykker som tog røven på alle de andre medarbejdere.

Det startede med, at den ene kollega kom hen til mig, mens hun hoppedende sagde “nette nette nette nette nette - vi skal gå luciaoptog, og vi vil gerne have dig med” -tihi

Øøhhh okay. Morgen rusten stemme, og ikke helt klare øjne - deeeeet er lige meget.
Jeg sagde “klart nok - det gør vi” hvorefter kollegaen - vild af begejstring - sagde “YAAAAAY”

vi fik alle et lys i hånden (der var staniol i bunden) og en hjemmelavet sang til denne event.

Så gik vi op i kantinen, hvor en del af vores andre kollegaer sad. Det skal lige siges, at vi altid starter fredag ud med rundstykker og kaffe i kantinen.
Nå men vi fik bræget vores lystige sang - og selvfølgelig var lyset blevet slukket -wehu

På vej ned af trappen, blev vi enige om, at vi liiiiige ville tage forbi dem på 2. sal, så vi gik ind, fik slukket alt lys, og svansede gennem hele 2. sal, mens vi brægede vores sang.
I guder hvor sad de alle med det mest fjogede ansigt, og vi tog i den grad røven på dem, for de havde SLET ikke forventet et lucia optog - MIDT PÅ ARBEJDSPLADSEN -tihi -høhø -wehu
Så gik vi ned på første sal, og brægede videre -LOL Vi sluttede nede ved cheferne, mens vi med vores bedste skønsang brægede sangen.

Chefen var helt ødelagt af grin, og der blev taget billeder af os. Chefen bestemte sig for, at lave en Wall of fame, og vi skulle ihvertfald der op, så alle kunne se, at vi er et team af kanon gode medarbejdere, der ikke går af vejen for at skabe god stemning.

På mandag får jeg nogle af billederne, som jeg så lige kan sætte ind her.
jeg vil dog lige påege, at vi ikke er klædt helt reglementeret på, da mange af os havde sort tøj på -LOL

Ha ha ha glæder mig til billederne -tihi

Åhhhh hvor ville jeg gerne have været en flue på væggen-LOL-LOL

Jeg ville have lagt flad af grin…jeg æææælsker happenings og 1. aprils jokes-LOL-LOL

-xxrotflmao -xxrotflmao

Ejjjjjjjjjj, hvor ville jeg gerne have været der, jeg havde simpelthen tisset i bukserne af grin :klappe:

Vi går lucia hvert år på mit arbejde :slight_smile:

-LOL -LOL Haha, det ville jeg gerne have set. -LOL
Glæder mig til billeder. :stuck_out_tongue:

He he glæder mig til at se billeder -tihi-tihi

-LOL-LOL-LOLlyder til at være en super arbejdsplads

Sådan så vi ud - da vi gik lucia i fredags.
Beklager, at billedet kommer så sent, men de var liiiidt langsomme på arbejdet -tihi

Hvor herligt :smiley: :smiley: :smiley:

Tak for et godt grin Annette:D:D

Hvor er I bare skønne -wehu

-høhø -høhø - skønt -høhø

PS. Tager I mon ud og optræder? Det ville nok skabe godt humør på mange arbejdspladser.

I ser herlige ud. -thumbs

Skønt billede -tihi

Smuuuuuuukt syn gggggg

synes det er for fedt gjordt af jer…kan i bestilles? gggg

Hvor godt jeg vil også gerne bestille jer :slight_smile:

[quote=Charlotte Oeh.;83626]-høhø -høhø - skønt -høhø

PS. Tager I mon ud og optræder? Det ville nok skabe godt humør på mange arbejdspladser.[/quote]

[quote=Ronja;84031]Smuuuuuuukt syn gggggg

synes det er for fedt gjordt af jer…kan i bestilles? gggg[/quote]

UUUHHHA -uha

I er slet ikke klar over, at vi på ingen måde har sangstemmer - eller noget der bare ligner… Næææh vi bræger -LOL

netop derfor i er for cool og bør lejes gggggg