Vi var også hos fotografen :)

I Hedensted havde JYRAK hyret en ny fotograf, som var meget entusiastisk og dygtig :slight_smile: Ham måtte vores katte da besøge :slight_smile:

Anakot tog det med den ro, en erfaren 11 årig missepige har opbygget gennem årene, selvom legetøjet aflivet var lidt spændende :hjerte:

Unge Lucy skal stadig udvikle lidt selvtillid :hjerte:

Og så kommer “kæresteparret” - Rafiki og Kraka :inlove:

:wehuu: Dejlige billeder.

Hold op, Kraka er blevet en stor mis :uha: Hvor gammel er hun nu?

Sikke nogle dejlige billeder af dine smukke katte :love2:

Ja, Kraka er blevet en hel del større end forventet :wink: Hun er fra d.16.5.14, så hun er knapt et år endnu :pote: Jeg tror ikke, hun bliver større :surrender1:

Stor eller ej, smuk det er hun ligesom de andre:inlove:

Godt nok en dygtig fotograf, super smukke billeder! :smiley:

Dejlige blå, og så sødt et billede af Rafiki med Kraka:) Han er altså rigtig god med sin opsætning af lys mv., synes jeg :slight_smile:

Kraka og Rafiki er bare så søde sammen.:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg syns altså VIRKELIGT Anakot er en fin misling :ups:

Rafiki og Kraka er super søde sammen :hjerte: Snyder billederne, eller er Kraka større end Rafiki?

[QUOTE=Lykke;1235985]Jeg syns altså VIRKELIGT Anakot er en fin misling :ups:

Rafiki og Kraka er super søde sammen :hjerte: Snyder billederne, eller er Kraka større end Rafiki?[/QUOTE]

Rammen på de to katte er ca samme størrelse, MEN foderstanden på Kraka ser bedre ud end på Rafiki :wink: Hun må gerne udvikle nogle flere muskler…

Hun har jo meget mere pels… :tihi:

Nej, Marie… Nu er det endelige lykekdes at få Camila til at indrømme at en af hendes katte måske levet med et lidt for godt køkken!
Så skal du ikke begynde at finde på nye undskyldinger for hende :smiley:

Kan godt se, at lille Lucy ikke er helt sikker på hvad det hele går ud på… men hvor er hun bare en lille yndig dims :hjerte:

[QUOTE=Ann K;1235991]Nej, Marie… Nu er det endelige lykekdes at få Camila til at indrømme at en af hendes katte måske levet med et lidt for godt køkken!
Så skal du ikke begynde at finde på nye undskyldinger for hende :smiley:

Kan godt se, at lille Lucy ikke er helt sikker på hvad det hele går ud på… men hvor er hun bare en lille yndig dims :hjerte:[/QUOTE]

:sorry: