Vi venter killinger

Felina har besøgt en meget smuk hankat: GIC Midnatstjernen’s Anthony DiNozzo.
Der er ingen tvivl om, at besøget har båret frugt, for her på dag 45 har hun taget 750 g på :høhø:

(og pist, så var billedet væk) :uha:

Så er der snart nye små poter, der kan hænge i lysekronen (den glemmer jeg altså aldrig :D)

Ej for pokker Winnie, det glemmer jeg heller aldrig. De var kun 3 i det kuld, men de fyldte for 8 :høhø:

Jeg tror den anden fil var for stor, så her kommer en mindre udgave af Felina og Tony :hjerte:

Ej for pokker Winnie, det glemmer jeg heller aldrig. De var kun 3 i det kuld, men de fyldte for 8 :høhø:

Jeg tror den anden fil var for stor, så her kommer en mindre udgave af Felina og Tony :hjerte:

Masser af hvidt og uden tabby :lovelove:

Masser af hvidt og uden tabby :lovelove:

Masser af hvidt og uden tabby :lovelove:

Ja ja ja Lykke, jeg forstod det godt allerede ved første indlæg :klapper: (ligesom du også så Felina & Tony første gang) … men korrekt, masser af hvidt og uden tabby denne gang.
Jeg testede med et andet og mindre billede, og det er så også kommet med. Det er en lille Felina og hendes bror Ferrari :love2:
Kattegale er “sjov” lige for tiden :stuck_out_tongue:

Vi har nået dag 50 og Felina har taget 955g på :slight_smile:
Det er nogenlunde samme vægtøgning på samme tidspunkt som hendes sidste kuld (5 killinger)

Ikke pænt af mig at tage et billede, når hun sidder ned. Hun ligner jo en kuglekat :høhø:

Der er dog fylde på damen … allerede så meget at pelsen stritter :tihi:

Hvor bliver det spændende, Hanne :smiley:

Tak Pernille. Jeg glæder mig altid, når vi skal have killinger, og denne gang render manden min også rundt og siger: “Nøj hvor jeg glæder mig til killingerne kommer”.
Hvad sker der lige for ham :høhø:

[QUOTE=DK Lindvig;1314088]Tak Pernille. Jeg glæder mig altid, når vi skal have killinger, og denne gang render manden min også rundt og siger: “Nøj hvor jeg glæder mig til killingerne kommer”.
Hvad sker der lige for ham :høhø:[/QUOTE]

Stakkels Lange - er han blevet helt skruk? :tihi:

[QUOTE=DK Lindvig;1314088]Tak Pernille. Jeg glæder mig altid, når vi skal have killinger, og denne gang render manden min også rundt og siger: “Nøj hvor jeg glæder mig til killingerne kommer”.
Hvad sker der lige for ham :høhø:[/QUOTE]

Jeg oplever lidt af det samme :høhø: Vi gør det godt… eller så gør misserne :wink:

Dag 64 og Kuglekatten er nu nærmere en strandet hval :høhø:

Maven/pelsen svajer som en kornmark for vinden. De små er virkelig aktive i dag, men Felina …

Hun tager det heeeeeelt roligt :love2:

[QUOTE=DK Lindvig;1314705]

Hun tager det heeeeeelt roligt :love2:[/QUOTE]

Hold da helt op, hvor er hun en smuk missemor! :wehuu:

Felina er den smukkeste missemor i det hele land - det er ganske vist, som den høje forfatter skrev :hjerte:

Eiiiiij altså hvor er I SØDE. Mange, mange tak :wehuu:

Jamen hun er jo tortie, og det er tæt på at være et kvalitetsstempel bare i mine øjne. Elsker det farvespil der er hos dem. Bliver så spændende at se hvad hun spytter ud til dig Hanne :slight_smile: Har du planer om at beholde nogen killinger?

Det ville være rigtig fint, om hun lagde en lille beholder til os :kryds:
I dag er hun mere urolig, kravler under sengen og kradser lidt, kommer ud igen, går i fødekassen og vasker pels og dievorter, spiser lidt og går på bakken, ligger sig og hviler, sukker dybt og har træk i bagbenene … så ja, det kan godt gå hen og blive i dag/nat. Det håber jeg dælme for i morgen skal jeg i vagt 7-15 :uha: Manden er heldigvis hjemme, så han kan være hos hende (og ringe til mig, hvis det bliver nødvendigt).

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Når klokken falder i slag første gang efter solen er gået ned, da nedkommer Felina.

Jeg har selv set det i min krystalkugle… :slight_smile:

Med hendes adfærd er det da vist ved at være oppe over.