Vi venter killinger

I dag har jeg været på besøg hos vores udstationeringskilling DK Lindvigs Kombardo.
Han har det rigtig fint, øger støt og roligt sin vægt og putter sammen med sin “søster” hos Rikke og hendes hunkat Marie.
Efter Kombardo kom til, stod Rikkes killing stille i vægt i et par døgn og det gav lidt bekymring hos Rikke. De sidste par døgn er hun dog igen begyndt at øge sin vægt igen :thumbup:
Her er et billede af den lille familie … og en meget stolt Marie :hjerte:

Her hos mig er der også lutter glade dage. Alle killinger trives og det gør mor Felina bestemt også :hjerte: Her ligger hun og luftbokser mens killingerne dier.

Så blev killingerne 2 uger.
Skønne, skønne killinger som nu så småt begynder at gå rundt på deres små usikre ben :wehuu:

Jeg afventer at Rikke sender billeder af killingernes udsendte brormand Kombardo :slight_smile:

Ih, jeg bliver helt blød om hjertet - og totalt killingeskruk :wink: :hjerte:

Sikke nogle små hængeører! :høhø: Nej, de er så søde i den alder, hvor ørerne ikke har rettet sig ud endnu :hjerte:

Mange tak :hjerte:
Hvis nogen skulle være i tvivl så bliver jeg sådan helt “pip-gak-i-låget-glad” når vi har killinger :rolleyes: Der findes næste ikke noget bedre end at sidde foran fødekassen og se, hvordan de hver dag kan noget nyt.

Felina og killingerne er flyttet fra 1. salen og ned på killingeværelset. Her er en radio sat til en timer, og der bliver spillet musik x 4-5 dgl. De bliver nu også introduceret til hverdagslyde som føntørrer, støvsuger, døre der åbner og lukker osv. Nogle af de andre katte kommer ind og kigger nysgerrigt ned i fødekassen (når vi er der): Nada, mormor Dooley samt Zafira. De andre kigger også ind og kaster lange øjne efter Felinas killingefoder, men lister af igen, når de hører killingerne sige iwww :tihi:

Det slog mig lige… der er ingen såkaldte elefanter på ryggen den her gang :klapper:

:lol:

Hahahahaaaa. Åh gud det havde jeg helt glemt :høhø: men nej, ingen elefanter denne gang.