Vi venter "småt"

Hvis alt går vel, så midt i maj…:kryds:

Uhh, mange gange tillykke. :blomst:

Nå ja… her er de kommende små

Og de stolte forældre

  • Forresten verdens bedste dræbersnegleædere …:høhø:

Ej hvor spændende. - Er der poly’er imellem? :slight_smile:
ha ha ups, ser dine billeder efter jeg har skrevet - Der er da vidst ikke lige poly’er imellem. :tihi::ups:

(Pst, når jeg klikker på dit baner kommer jeg ikke ind på din hjemmeside, ved ikke om du er klar over det? )

Uha - det håber jeg da der er .
…Men måske ikke lige i dette kuld:D

[QUOTE=Kimilla;582372]
(Pst, når jeg klikker på dit baner kommer jeg ikke ind på din hjemmeside, ved ikke om du er klar over det? )[/QUOTE]

Ja - men ved ikke lige hvordan jeg skal lave det om ?
www.poly-cats.webbyen.dk Prøv denne istedet…

[QUOTE=Poly-Cats;582374]Ja - men ved ikke lige hvordan jeg skal lave det om ?
www.poly-cats.webbyen.dk Prøv denne istedet…[/QUOTE]

Nu virker det :slight_smile:

[QUOTE=Poly-Cats;582371]Nå ja… her er de kommende små
Og de stolte forældre

  • Forresten verdens bedste dræbersnegleædere …:høhø:[/QUOTE]

Sådan et par ville jeg da gerne have gående - hvis bare vi måtte.
Nå, men held og lykke til de kommende forældre. Håber udklækningen går som den skal. :kryds:

p.s. Tænk at mit Kattegale-indlæg nr. 1000 skulle blive en lykønskning til et par ænder! :lol:

Hvad er det for nogen?

[QUOTE=FinnFrode;582449]Sådan et par ville jeg da gerne have gående - hvis bare vi måtte.

p.s. Tænk at mit Kattegale-indlæg nr. 1000 skulle blive en lykønskning til et par ænder! :lol:[/QUOTE]

Ja, med mindre du bor i lejlighed, eller der er specielle regler for jeres kommune, så er muligheden der da.
Vi har dem i vores have (+ i en andegård ) Hvor de vralter rundt, og holder vores have fri for dræbersnegle.
Det er super hyggeligt.
Moskusænder rapper ikke, så de generer ikke naboerne.

Og Andemor og Rappe takker for lykønskningerne ss Og ønsker tillykke med dit 1000 indlægs jubilæum:juhu:

Moskusænder ( i køledisken kendt under navnet Berberi )

Moskusænder er bare skønne , mine forældre havde dem da jeg var barn . De kan bare blive så tamme og så lære nemme , vi havde stor glæde af dem . Tænker med glæde tilbage på Hertha og Hans :slight_smile:

Desværre er det ikke tilladt at holde ænder og gæs i byzonen her. Og selv om hønsehold er tilladt, så har kommunen sat nogle krav, der udelukker små rækkehushaver. Hønsegård og -hus skal være mindst 1 meter fra skel, og så kan der jo kun være en mindre indhegning midt på græsplænen… :wink:

Moskusænder rapper ikke, så de generer ikke naboerne. […]

Mit indtryk er da også, at de er noget mere fredsommelige end almindelige ænder. De er i hvert fald rigtig hyggelige at se på.
Glæder mig til at se ællingerne. :slight_smile:

3 smålinger = Valborg, sir Andrik og Rup.

ÆV, jeg kan ikke åbne filerne, så jeg må vente til nogen kan…

Jeg får kun sådan en her:
Forkert Vedhæftet fil specificeret. Hvis du fulgte et godkendt link, bør du kontakte administrator

Nu kan du

I guder hvor er de bare dejlige :smiley:

Neeeej nej nej, hvor er de dog kære…rigtig svømme-poly’er:hjerte:

Hold da op…hvor er de bare nuttede og herlige navne de har fået :wehuu:

Åh, hvor er de bare nuttede :hjerte: