Viby Sjælland 25. Sep 2011 Åben for tilmelding

Jeg faldt lige over at Racekattens næste udstilling er åben for tilmeldning

Racekattens udstilling finder sted:
Viby Sj. Idrætscenter 25. sep. 2011.

[LEFT]Jeg kommer med:

DK Silky Catz Mr Tabby Trouble SBI a 21 kl 11:hjerte:[/LEFT]

Ja - der kommer jeg helt sikkert…

Coogan´s Kuld - MCO
Coogan´s Hecuba - gr. 4 kl. 12
Coogan´s Cliffhanger - gr. 4 kl. 3

og måske -

Coogan´s Gertrude - gr. 3 kl. 12

Ihh hvor jeg glæder mig allerede :juhu::juhu::juhu::juhu: Elsker at have kuld med… det er noget af det skønneste at have sine små spir med :hjerte::hjerte::hjerte:

Eftersom den rent faktisk har været åben for tilmelding længe, er der allerede en tråd: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?30697-Åbent-for-tilmelding-Racekatten-Viby-Sjælland-25.-sept.-2011

Måske de to kan kobles sammen af en admin?

[QUOTE=Temple Bar;639537]Eftersom den rent faktisk har været åben for tilmelding længe, er der allerede en tråd: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?30697-Åbent-for-tilmelding-Racekatten-Viby-Sjælland-25.-sept.-2011

Måske de to kan kobles sammen af en admin?[/QUOTE]

Det beklager jeg, den havdejeg overset da jeg lige kiggede igennem :frowning:

Du er hverken den første eller den sidste til at lave den fejl :slight_smile:

Nej den fejl er sket før søde May. Jeg kommer desværre ikke, vi tager til Skørping i stedet før, da den udstilling ikke lige var planlagt i min kalender men Kaitlyn havde åbenbart en anden mening, og da hun kom på FD-topkatteliste i år, så må vi en tur til Skørping begge dage og hentes hendes præmier, men vi ses da i Tune ikke??

Kaitlyn hører da os til på toplisten, den smukke madamme :slight_smile: Men jo da, vi ses i Tune :slight_smile: Har begge drengene med, havde håbet på at have en lækker Bruntabby med også, men han blir sikkert solgt lige foran næsen på mig, som alle de andre gange jeg har været tæt på at få fingerene i en brun eller choko tabby :frowning:

Ja det synes jeg da selv hun gør, nu har hun været på alle de topkattelister hun kan komme på i år, så ja jeg er da tilfreds med min smukke dronnings insats. Vi ses bestemt i Tune og der har jeg nemlig både Kaitlyn og Andromeda med, Andromeda skal for første gang deltage i kastratklasserne den tunge slange, hun vejer snart 3,5 kg, bare hendes appetit og vægt kunne smitte lidt af på Kaitlyn,.

Ja det er sgu ærgeligt når de smutter i mellem fingrene på en, du må have lidt tålmodighed

[QUOTE=Coogans;639519]Ja - der kommer jeg helt sikkert…

Coogan´s Kuld - MCO
Coogan´s Hecuba - gr. 4 kl. 12
Coogan´s Cliffhanger - gr. 4 kl. 3

og måske -

Coogan´s Gertrude - gr. 3 kl. 12

Ihh hvor jeg glæder mig allerede :juhu::juhu::juhu::juhu: Elsker at have kuld med… det er noget af det skønneste at have sine små spir med :hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Årh… Tror jeg må se om Michael kan lokkes med på tur…

Eftersom hende Birthe klagede sin nød på FB, har jeg sendt hende en tilmelding, så hun har lidt at lave :wink:

Jeg har tilmeldt

Temple Bar Ana Banana, BUR c, kl. 11

og ønsket en dommer, jeg aldrig har prøvet :slight_smile:

Jeg har tilmeldt :slight_smile:

Dushara Na Dorsa, SOMn, kl.6
Catika’s Let’s Go Crazy, SOMn, kl. 7

Ja det bliver så Peter som skal afsted alene - jeg har glemt at jeg er i Norge den weekend… Typisk mig :slight_smile:

Æv! Men med både Cliff og et kuld, så tror jeg bestemt jeg får ham lokket med, det er svært at sige nej til :smiley:

Jeg regner med, at vi dukker op med:

Jedocats Cicero, mco grp 7, kl. 8
Shedoros Kleopatra, mco grp 5, kl. 11

Vi kommer med:

Meekocoons Minik, MCO gr 7, kl 11 … og…
“lille overraskelse”, MCO gr 3 kl 12

Så fik jeg tilmeldt en ordentlig numsefuld.

Det bliver Peter og kattesitter Kirsten som skal afsted… Jeg er i Norge - så jeg må krydse fingre deroppe fra til Jer alle…

Håber I alle får en super skøn udstilling - er slet ikke misundelig over at jeg ikke skal med… NOT :D:D