Victor bliver tvangsfjernet

Må lige advare, dette er en ret barsk video, af victor som bliver tvangsfjernet fra sin far.

//youtu.be/pv-caWlD3wU

Gud hvor er det syndt for dem begge:( Faderen som intet kan gøre, i en sag der er mærkelig, victor skulle være blevet bortført, er ihvertfald moderens påstand… Og derfor bliver han fjernet…

Hvad synes i om det? :S

:surrender1::surrender1:

Jeg vælger IKKE at se videoen, for det vil forfølge mig resten af dagen…

Kender ikke sagen og kan ikke tage parti… :sorry:

Jeg er sku forarget over at det bliver lagt på nettet :frowning:

Han er også blevet bedt om at slette det… Men har valgt ikke at gøre det.

Kender ikke sagen…
men hvor er det hjerteskærende at høre sønnen kalde på sin far…

Kender ikke noget til sagen… Har du evt. nogle links til den, så man kan blive lidt klogere?

Det er godt nok en barsk film… Synes godt nok det er frygeligt at høre på at Victor kalder på sin far, og ikke vil hjem… Hvor må man dog føle sig magtesløs i sådan en situation…

Jeg synes faktisk det hele er dybt tragisk, og her snakker jeg ikke om fjernelsen af knægten.

En forælders fornemmeste opgave er at beskytte sine børn på bedste vis, og det mener jeg helt ærligt ikke manden gør ved at ligge sin “knuste søn” til offentlig skue.
Han har åbenbart følt trang til at videofilme det, og efter min mening (jeg er hverken læge, psykolog eller psykiater) er det en helt normal adfærd. Drengen kan mærke og se/høre sin fars reaktion, og derfor reagerer han som han gør. Hvis faderen havde valgt at lade det hele gå i mindelighed, og kæmpe i retten, istedet foran sin søn, så TROR jeg videoen havde set/lydt anderledes.

Men ok det ER svært, og jeg skal ikke kunne sige, om jeg selv ville have kunnet forholde mig roligt, og sagt pænt farvel til en af mine unger.

Jeg kender ikke til sagen, så derfor udtaler jeg mig ikke om det er rigtigt eller forkert at drengen bliver fjernet.

Dette er jo kun den ene side af sagen ! hvad er den anden ?

Faderen gør da en masse for at give barnet en traumatisk oplevelse.

Det er et helt forkert sted at tage konflikten. At dømme efter lydsporet har sagen allerede været i statsforvaltningen og for en domstol. Og der er sagen blevet afgjort. Det er den afgørelse, som 6-8 offentligt ansatte er ved at fuldbyrde. Uanset hvad faderen siger eller gør, kan han ikke ændre afgørelsen på det sted. Han kan kun gøre oplevelsen dårligere for alle involverede.

vh

Andreas

Nemlig… og jeg har af samme årsag valgt ikke at se klippet!
Jeg er også meget enig med KKH og Andreas i deres betragtninger nag rimeligheden i og ikke mindst betydningen for barnet, at man vælger at lægge sådan et klip ud til almen beskuelse…
Et eller andet sted synes jeg faktisk at den far burde skamme sig! også selv om han sikkert både har følt sig desperat og magtesløs… Men at udstille sit barn på den måde er ikke løsningen af en forældresag!!!