Video med Nemo på nettet (træning)

http://www.viborg-folkeblad.dk/apps/pbc … /515827934

Se nederst - min huskat Don Nemo, klippet er fra vores eksamen på Etologisk Institut - den første af dem. Topkarakteren er 4,0 og Don fik 3,7, så ud til højre med myten om, at katte ikke kan trænes:-)

Alle dyr kan trænes - hvis man kan finde det, der motiverer dem! Og så mennesker, naturligvis. I dag arbejder Don glædeligt helt uden godbidder. Alene rosen er nok.

Jeg lægger det ind, da flere har efterspurgt at se Donnie træne, men jeg er selv så dårlig til teknik, at det ikke har været muligt før nu at vise noget :slight_smile:

I kan læse resten af artikelserien under punktet Indsigt. Jeg ved ikke om de ligger der nu, men ellers kommer de senere.

knus Helle

www.kattene.blogspot.com

Ps smid gerne en kommentar der inde på siden, så min boss kan se, at der ER folk, der også syns katte er spændende at læse om. Ellers skriver de kun om hunde nemlig

K

han er da bare dygtig,
din dejlige kat

Der er potentiale i den Donny Boy.
Tænk den bette lård er blevet sådan en dygtig mis.
Jeg syntes du skulle maile Galten Dyreklinik linket…det ville glæde dem…HUSK at kalde ham Simba 4…så de ved hvem han er [bigloony]

Ja du ved hvad jeg mener, Don er bare dygtig, og dy og ham har gjort et godt stykke arbejde.
Jeg er desværre ikke rigtig kommet i gang med at træne igen, men det kommer.

Jeg har simpelthen trænet og trænet og misserne syntes at jeg er en god elev…selvom de jo nok engang imellem syntes at jeg reagere for langsom… -høhø

Nej uden spøg…godt klaret :smiley: