Sidder lige og keder mig lidt, stødte på denne side:
http://www.grineflip.dk/funstuff/utroligt.html
Nogle af dem vidste jeg godt - men ikke alle de er altså bare for sjove
I 40 graders varme vil et menneske tabe 14.4 kalorier i timen blot ved at trække vejret!
Hvor er der lige pt 40 graders varme… der må jeg da hen.
Menneskers gennemsnitstid for at falde i søvn er 7 minutter
Ja så må der være mennesker der falder i søvn på et spiltsekund, for ellers ville min tid at falde i søvn på, da trækker gennemsnittet noget kun i vejret.
En gris’ orgasme varer 30 minutter
Det er s… snyd, når man har målt at kvindens kun varer i 10 sekunder!:mad:
[quote=Mai;440571]I 40 graders varme vil et menneske tabe 14.4 kalorier i timen blot ved at trække vejret!
Hvor er der lige pt 40 graders varme… der må jeg da hen.
Menneskers gennemsnitstid for at falde i søvn er 7 minutter
Ja så må der være mennesker der falder i søvn på et spiltsekund, for ellers ville min tid at falde i søvn på, da trækker gennemsnittet noget kun i vejret.
En gris’ orgasme varer 30 minutter
Det er s… snyd, når man har målt at kvindens kun varer i 10 sekunder!:mad:
[/quote]
Haha… jeg ville også trække det gennemsnit op. Kan fortælle dig, min kæreste er en af dem, som falder i søvn på et splitsekund… Han rammer nærmest ikke puden…Gid det var mig …
[quote=Mai;440571]I 40 graders varme vil et menneske tabe 14.4 kalorier i timen blot ved at trække vejret!
Hvor er der lige pt 40 graders varme… der må jeg da hen.[/quote]
Nu lykkedes det for mig: her skal du hen
http://www.dmi.dk/dmi/verden/verdensvejr.htm?country=Forenede Arabiske Emirater&city=400971001
Kopier det hele og så sæt ind…
[quote=Henriette;440584]Nu lykkedes det for mig: her skal du hen
http://www.dmi.dk/dmi/verden/verdensvejr.htm?country=Forenede Arabiske Emirater&city=400971001
Kopier det hele og så sæt ind…[/quote]
Puha der bliver jo næsten 45 grader hele den næste uge…hmm gad vide hvad man så taber sig???
Hehe ja det var et godt spørgsmål… vil skyde på 14,5k i timen haha
Det vil være suverænt for min slankekur at komme derned. Problemet er så at bare kroppe vist ikke er så velset på strandene. Mon man så ikke taber sig ekstra meget når man er fuld påklædt i 45 graders varme?
Sådan er min mand også og jeg tror det gælder for de fleste mænd.
Min mand har engang præsteret at falde i søvn midt i en sætning og så lå jeg der og gik glip af resten af historien.
[quote=Mai;440598]Sådan er min mand også og jeg tror det gælder for de fleste mænd.
Min mand har engang præsteret at falde i søvn midt i en sætning og så lå jeg der og gik glip af resten af historien.[/quote]
haha!! det lyder lidt sjovt… Gid man havde det sådan… at man bare kunne falde i søvn
Indrømmet jeg misunder ham også de fleste aftener.
Så er der de aftener hvor jeg liiiiiiiiige bliver sur i skralden over at han efter em heftig diskussion, bare falder i søvn med det samme.
Og så var der den aften hvor det var hans skyld at jeg ikke kunne falde i søvn fordi jeg ikke havde fået resten af historien… inden han selv faldt i søvn.:mad:
[quote=Mai;440607]Indrømmet jeg misunder ham også de fleste aftener.
Så er der de aftener hvor jeg liiiiiiiiige bliver sur i skralden over at han efter em heftig diskussion, bare falder i søvn med det samme.
Og så var der den aften hvor det var hans skyld at jeg ikke kunne falde i søvn fordi jeg ikke havde fået resten af historien… inden han selv faldt i søvn.:mad:[/quote]
Sådan er mænd vist…
Jeg kan ofte ikke falde i søvn fordi Lasse (min kæreste) snorker vildt meget. Derfor ville det praktisk, hvis det var MIG, der faldt i søvn hurtigt, og han var længe m det… øv
Så har jeg fundet ud af, hvad jeg vil være i mit næste liv
:høhø::høhø::høhø:
-LOL