Vidunderlig film på lørdag

På lørdag viser
DR 2 fra kl. 23.35 til 01.35 en helt utrolig og vidunderlig film. :hjerte: :hjerte:

THE NOTEBOOK…

Kan I holde jer vågne.
Så se den -love - eller optag den på video.

Den film vil I holde af.

øhh hvvad for en???:?
hilsen
birthe & Co

The Notebook :slight_smile: Jeg har på fornemmelsen at jeg har set den før, men det skal da klart undersøges :slight_smile:

Det anbefales at have en kasse Kleenex stående fremme, når/hvis man skal se den…:tihi:

Den MÅ jeg se, håber at jeg husker at optage den :slight_smile: Tak :slight_smile:

Jeg så den godt, lukkede måske lige et øje en gang imellem, den kom jo lidt sent på aftenen.

MEN, nøjjj hvor var det bare en sød film - ikke realistisk, men romantisk med smukke tanker, som gjorde en aldeles uudholdelig og forfærdelig sygdom til at have med at gøre. Nuijj jeg tudede også. Der var en smuk slutning på filmen også. Gid det skete sådan i virkeligheden, men jeg har desværre oplevet sygdommen i en knap så romantisk form. Det vil jeg ikke ønske for nogen. Men når det er sagt, så synes jeg godt nok at filmen var sød.

Tak for anbefalingen, Mona. Jeg havde ikke set den, hvis du ikke havde gjort opmærksom på den herinde.
:tak:

Ville rigtig gerne have set den… Men skulle op 5.45 i morges, så måtte desværre prioritere min søvn… :frowning:

Ja den var dejlig. Jeg havde set den før, men kunne ikke huske det hele :thumbup: