Viggo og Knud nyt

De to små er blevet store alt alt for hurtigt. Særlig Knud vokser med raketfart. Måske fordi han ikke fræser så meget rundt, som den frække Viggo gør.
De er bare de dejligste misser man kan ønske sig og man må sige modsætninger mødes. Viggo er altid ude på ballade og skarnsstreger, mens Knud er den rolige og velovervejede. Knud kan også laveulykker, men ser altid ud til at ville sige: Det var Viggo der sagde jeg skulle.:D:D
Her er lidt billeder af de to lømler og jeg håber i kan se hvor meget Knud er vokset, for han er kæmpestor.

Ja de vokser som ukrudt …

Hvor er de bare lækre :wehuu::wehuu:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hvor er de dog forskellige både af krop og sind - men hver især er de bare noget så skønne og smukke og lækre og dejlige og vidunderlige og…

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Nøj hvor de vokser der ud af begge to. - Men mindre skønne er de da ikke blevet - Tak for kigget! :smiley:

Nåååår hvor er de da bare skønne :wehuu: og super dejlige billeder af dem :thumbup:
Takker for kigget :slight_smile:

Herlige og pragtfulde billeder af skønne og smukke misser. Jeg skal da lige love for ham Knud er vokset. Han ender jo som en bjørn :wehuu:

Ihhhh hvor er de altså bare skønne :hjerte:

Jeg holder altså med Knud…jeg kan altså ikke stå for røde drenger…og ja det hedder drenger i min verden.

:hjerte::hjerte:

Jeg har oz et blødt punkt for dem der rødhårede katter… ja, det hedder katter her hos mig…

:høhø:

Jeg skal hilse fra Knud von Kjellerup og sige at både Bente og Tante Tuthar ret. Jeg er noget særligt og Viggo lokker mig altid på gale veje:tihi::tihi:
Tak til i andre for de søde ord om de to dejlige misser, som jeg slet ikke er ret meget vældig meget glad for…Tror jeg nok.:tihi::tihi::tihi:
Knus Elin

:thumbup: Sikke fine de er begge to. OG JØSSES en tamp ham Knud-mis er blevet. Hans mor er end ikke så stor. Hun var/er en bette ski’
Jeg skal nok fortælle Boris, Pernille og Cecilie at Knud er blevet en meget stor missedreng.
Der er godt nok sket en del siden han så sådan ud…

Hvilken race er Viggo??

Viggo er vores Snowshoe avlshan. Han skal have børn med Fie til foråret, hvis Madammen vil:-)

Sidst var den lille Viggo for ung, men det er han ikke mere. Nu fremgår det ikke så tydeligt, men for pokker nogle hankatte kinder den lille fyr har fået (og boller:-))

Det er simpelthen utrolig som han begynder at ligne sin far mere og mere. Han ligger under stud på denne side og kaldes Harley /Phantom
http://www.snowshoecatsuk.co.uk/index.php?ref=57

Og hans mor er Sassy her, som Elin faldt pladask for - og på det ene foto Elin, der skuler Viggo akkurat som Sassy gør :slight_smile:

http://www.snowshoecatsuk.co.uk/index.php?ref=56

Lækre katte, men det har jeg jo sagt… Og så er de bare så søde…

Glæder mig til at se afkommet fra Fie og Viggo :høhø: