Viggo og prinsessen

det er vist snart igen et stykke tid siden i er blevet belemret med billeder af de to skønheder :smiley:

så her er de (billedkvaliteten er ikke helt i top, da det er mobilbilleder)

først lille fiona der har lagt sig i rosenbedet - hvor ellers :tihi:

dernæst viggo - en klassisk perser ligger da selvfølgelig foran et kniplet gardin

de to er jo utrolig glade for hinanden, så her tager vi lige en krammer (og forhindre mig i at sy)

dernæst tog vi lige en synkronnumsevask - kom ikke her og sig at persere er uden talenter - hvis i viste hvor lang tid det har taget mig at lære dem det :tihi:

og nu er viggo blevet træt så vi vil takke af herfra

håber i har nydt skønhederne :slight_smile:

Hun er så yndig og feminin, den lille Fiona (måske med undtagelse af numsebilledet :tihi:)

Hvor er de bare skønne!

:wehuu:

:hjerte: hvor er de bare skønne begge to:hjerte:

weee nye billeder af smukke fiona :smiley:

Fantastisk krammebillede! :hjerte:

De er simpelthen vidunderligt smukke :wehuu:
Jeg håber, jeg kan få lov til at nusse lidt på dem, når jeg kommer forbi for at hente min bog.
(det kunne fx. være fredag d. 18. juli)

[QUOTE=DK Lindvig;1186808]De er simpelthen vidunderligt smukke :wehuu:
Jeg håber, jeg kan få lov til at nusse lidt på dem, når jeg kommer forbi for at hente min bog.
(det kunne fx. være fredag d. 18. juli)[/QUOTE]

du skal være så velkommen :slight_smile: viggo plejer ikke at sige nej til lidt nus.

vi aftaler lige nærmere

tak for alle de søde kommentare til mine smukke misser :slight_smile:

De er begge ufattelig smukke, men hende sølvbolden der, mums en lækker prinsesse <3

Hvor er de smukke og dejlige! Jeg har altså en svaghed for klassiske persere:hjerte:

jeg kan se i dag - hvor jeg er mere kvik :stuck_out_tongue: at jeg da vist har forfordelt viggo :? - ups, så her kommer lige et bonusbillede af prinsessen

hun ser godt nok lidt mellemfornøjet ud, men det er mere fordi hun har taget bænken i besiddelse - den tilhøre nemlig viggo (hvis man spørger ham)

De er smukke begge to… men vi bliver nødt til at se nogle flere closeups af hendes øjne… der er så gudesmukke :smiley:

tak :slight_smile:

den dag hvor det passer damen at åbne øjnene ordentligt på et billede der er det fluks postet - det lover jeg :slight_smile:

men vent du bare til den dag hendes øjenfarve er fuldt udviklet…

[QUOTE=Bodil;1187067]tak :slight_smile:

den dag hvor det passer damen at åbne øjnene ordentligt på et billede der er det fluks postet - det lover jeg :slight_smile:

men vent du bare til den dag hendes øjenfarve er fuldt udviklet…[/QUOTE]

HA!!! Så er det ikke kun Brian :stuck_out_tongue:

Men uanset åbne eller lukkede øjne, så er hun en lille lækker sag… jeg kan så godt lide chinchillas :hjerte:

Åh, hvor er de smukke. :inlove: Jeg er vild med billedet hvor din Fiona har ‘plantet’ sig selv i stratetisk nærhed af en lyserød rose. :tihi:

nemlig :smiley: det er bare ærgerligt at rosen kun har sat den ene blomst i år

[QUOTE=Ann K;1187068]HA!!! Så er det ikke kun Brian :stuck_out_tongue:

Men uanset åbne eller lukkede øjne, så er hun en lille lækker sag… jeg kan så godt lide chinchillas :hjerte:[/QUOTE]

nej da - det står jo i kattemanualen under paragraf 8 punkt 4 " spotter du et camera, så sørg for enten at lukke øjnene helt eller delvist" og under 4a “for persere gælder særligt; knib øjnene lidt sammen så dine smukke runde øjne ser mandelformede ud”

jeg synes stadig at det er enormt pinligt at det bedste billede der nogensinde er taget af viggo er taget af en vildt fremmed uden jeg vidste det, det ligger ihvertfald ikke melllem de ca 2000 viggo billeder på min pc