Vigtig besked til alle ;0)

:nissedans:nissedans:nissedans

I dag er der præcis 3 måneder til juleaften.

Vil blot liiige nævne det i forbifarten - så I kan nå at købe gaver i god tid.

:nissedans:nissedans:nissedans

Shhhh, jeg er stadig i total benægtelse over vi nærmer os vinteren :høhø:

:snemandsdans:snemand:snemandsdans

Her er der lidt at lure på, man KAN da ikke blive andet end glad ??

Jeg vidste det bare. … du er ikke til at skjule noget for, ihvertfald ikke hvis det har med jul eller nisser at gøre :thumbup:

:høhø: :høhø: :høhø:

Jae… der er nok noget om det…

Men det var bare for at være venlig, så I ikke skal stresse rundt d. 23. 12 og lede efter gaverne…

-engel-engel

Jahh, vores lille julenisse fylder 9 mdr. i dag. :hjerte:

Ikke alle nisser her i huset overlever deres første jul…hmm hvorfor mon
(undskyld dårlig kvalitet)

Puha :frowning:
Så skal man igang med at bruge penge igen :stuck_out_tongue:

Bamse, og misserne skal have en stor gave iår :wink:
Hvad, forbliver en hemmelighed liidt endnu!

DET vidste jeg godt, for jeg har nemlig skrevet JULE artikler til dette nummer:ups::høhø:

:kittysok:snemand

Jaaaa! Snart jul!! :thumbup:
Det er da en hyggelig tid på året - tror faktisk også snart jeg vil igang med at købe julegaver, så jeg ikke behøver stresse rundt efter dem sidst i december. Altid rart at være i god tid, til at finde de rigtige gaver! :hjerte:

:julehund

Men æv, jeg skal sikkert bare arbejde juleaften :græde:

Ja, tak for påmindelsen.
Så skal der saftsusme spares op!!!

Harlem og Hudson har kun 1 ønske i år ( det ved jeg bare!!! ) :fløjte:
Og det er denne:

http://www.katkabin.co.uk/premium-combination-katkabin-dezrez-chocolate-brown_2.htm

:gaver:

Jeg køber alle julegaver i november, så dem i familien, som ikke har afleveret julegaveønsker midt november, er ikke sikker på at få en gave. Jeg arbejder nemlig normalt hver dag i december, Bilkas dumme åbningstider…

altså tante tut, jeg har sagt det før og siger det gerne igen

DU ER ALTSÅ IKKE HÆKLET HELT RIGTIG SAMMEN I HUEN:p:høhø:

Uh hvor jeg glæder mig til jul. Tak for påmindelsen Tante Tut :thumbup:

Men julegaver bliver der ikke noget af i år. Dyrlægen får alle julegavepengene i år, men så kan han da i hvert fald købe fine julegaver :tihi:
Heldigvis er vi ikke gavefikseret i vores familie, så ingen kommer til at føle sig forbigået, eller fornærmet, bare fordi de ikke får julegaver fra mig i år. Det er meget vigtigere at være sammen og julehygge, og det kan sagtens lade sig gøre uden dyre gaver :yah:

Tror der skal købes ind til æbleskiver meget snart, så jeg har til hele december :savle:

[quote=Johnny;453544]

DU ER ALTSÅ IKKE HÆKLET HELT RIGTIG SAMMEN I HUEN:p:høhø:[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL

Nej, det kan godt være der er blevet slået et par ekstra masker op der… -LOL-LOL-LOL

Weeeeeeeeee og 3 måneder til min fødselsdag :smiley:
Ja jeg er julebarn :slight_smile:

Jamen, husk, at der kan jules og nisses hele året - men især omkring jul - i gruppen JuleNisseriet, sammen med alle, der elsker at jule :slight_smile:

Du har helt ret Tante Tut, vi må i gang med gaver og bage små kager… :tihi:

Jeg har tyv startet og spist den første julemiddag med and og det hele til:)

Glæder mig allerede til jul…
:julepolka:juletrae03:-hop

Jeg har heldigvis allerede givet kæresten hans julegave… han har kredset om en kap/gering-sav i Bauhaus de sidste par måneder, og gang på gang fortalt hvor uundværlig sådan en var… nu skulle han så til at lave nogle hylder til vores nye skur, og så ville han leje en i bauhaus…så måtte jeg jo krybe til bekendelse og give ham den, jeg havde købt til ham (ingen grund til at leje en, når der stod en sprit ny i mine forældres garage…)…

Alle andre får vist julegaver fra Tiger…det er dyrt at købe nyt hus og flytte!
Mig selv tror jeg jeg giver en stemning af mit klaver…det spiller mindre kønt efter at være blevet flyttet…