VIGTIGT - hvis KATTEGALE skal være det fremtidige forum!

-gnæk

-gnæk

Jeg støtter 120% op omkring MB Johnny TroldeMor og Miss T [smilie=hate-tunz.gif]

Om andre vil have titler Ja jeg ønsker en titel [smilie=hate-wall.gif] … Den søde engel -fe ,men jeg vil ikke have nogen poster med den.

Jeg vil bare gerne være her i godt selskab [smilie=hate-ghgh.gif]

Knus en udstiller i Korsør.

Den søde engel… hmmmm - ja. Men så skal du osse sætte dit billede på
Her er nogen af de bedre, jeg har af dig

Jeg slutter op om det hele, jeg håber dog stadig på et velfungerende KG.

Og så bakker jeg op om stort set alle andre end mig selv på en tillidspost, så kan jeg stadig brokke mig efter behov. [smilie=hate-lol2.gif]

Kunne ikke komme på bedre mennesker til at bestride de poster!!!

MB er i mine øjne überbossen… er ikke et sekund i tvivl om at hun er den titel værdig.
Ellers (selvom hun ikke vil have en post) vil jeg lade Karen P vide at jeg til enhver tid også vil bakke op om hende, skulle hun melde sig til en post… du er bestemt også guld værd kære Karen!

-gruppekram

Den søde engel… hmmmm - ja. Men så skal du osse sætte dit billede på
Her er nogen af de bedre, jeg har af dig

ha ha ja nr 1 er lige mig:-))

[/quote:3bhnz7e7]

jeg takker pænt, men jeg vil meget hellere bruge min tid, på at drille de andre. [smilie=hate-tunz.gif]
men ingen tvivl er der problemer er jeg der som en mis -gruppekram

Jeg må tilstå at jeg misunder MB. Hun har noget jeg rigtig meget gerne vil have og det er Bundy! Så hvis det kunne beviljes så takker jeg bestemt ikke nej!

Du må få alle de poster og title osv du vil have jeg kan godt “nøjes” med Bundy.

stjæl lige falcon til mig så, nu du er igang

Nu når I er igang med at stjæle… så tag lige Simba med til mig… jeg glemte ham sidst jeg var i Ravnskilde [smilie=hate-eyeheart.gif]

Ihhhhh alle i katnappere i er godt nok stride [smilie=hate-cry2.gif]

Man kan da heller ikke forlade jer bare er øjeblik, så render i både med hund og katte [smilie=hate-shocked.gif] [smilie=hate-cry2.gif]

Mai: Jeg tror det er bedre Bundy bliver hvor han er [smilie=hate-hehe.gif]
jeg kan beynde at mærke på ham han ikke er helt ny mere (snart 7)

Nøøøj hvor er han lækker, har altid drømt om en Rottweiler, men må desværre ikke ha’ hund [smilie=hate-cry2.gif]

Nøj Tusind tak for billedet nå nu jeg ikke må få ham hjem til mig.

Som jeg har fortalt dig tidligere så ligner Bundby bare Max så utroligt meget. Max var bare HUNDEN, ikke at jeg ikke hold af de andre det gjorde jeg bestemt, men Max var min første hund og derfor noget helt specielt og så havde han det skønneste sind. Ham var frisk som en havørn til 1 mdr. før han blev 12 år hvor han pludselig blev lam i bagkroppen. Der var kommet en nye dyrlæge som ½ år før havde vaccineret ham og han troede kun Max var 5 år udfra hans fysik og opførelse. Max ja han troede hvis indtil den dag han faldt om at han var en “frisk ung hvalp”.

Havde jeg tiden så fik jeg bestemt rottweiler igen. (Johnny det er så grunden til at jeg har valgt brite den minder faktisk i sind om en rottweiler).

Når jeg nu ikke må få Bundy så kan I godt glemme alt om Falcon og Simba. I må længes som jeg må!

MB. Så må du give ham en ordentlig krammetur fra mig i stedet for.

Tror så det er meget vigtigt, at vi snart finder en løsning med åben/ lukket, for der bliver mere og mere stille herinde, ikke mange er herinde og kikke mere. [smilie=hate-cry2.gif] Jeg kan godt frygte at, det nu går hurtigt med at folk er på retur.

Jeg kan rigtig godt li at være herinde, men du har ret i at der ikke sker meget.

Måske vi snart skulle finde ud af hvad vi skulle gøre med de forfattede breve??? Til annoncørerne tænker jeg på.

Ja det er nu lidt stille herinde… har været inde og kigge flere gange idag, og blev ret forbavset over at der ingen var online de gange…