Viking Cats - Slagelse - August 10-11, 2019

Så skal vi til den igen! TICA udstilling i Slagelse weekenden den 10-11 august, og vi vil selvfølgelig også gerne se dig og dine katte. :slight_smile:

Dommerne:

• Karen Stinson
  • Steven Corneille (Han laver også en Bengal congress for fertile bengal katte om lørdagen)
  • Jean-Marc Lagarde
  • Nicki Fenwick-Raven
  • Phillipa Holmes

Der vil som altid være Best of Best om søndagen, inden vi takker af efter en fantastisk weekend, vores altid store og flotte rafle kommer igen, og vi glæder os!

Så hop ind på www.tica.org og tilmeld dig til noget sjov og ballade i kattenes tegn. Har du nogle udfordringer med tilmelding, så skriv til mig på [email protected]

6 Likes

Fandt denne video tutorial for hvordan man tilmelder sig til en TICA udstilling for første gang

1 Like

Alexander er tilmeldt om søndagen.

Glæder mig!

2 Likes

Jeg kommer med stand, så husk at tage mange lommepenge med :smiley:

Derudover tilmelder jeg muligvis Dopey (SH Alter) - det bliver dog først besluttet, efter killingerne er født :slight_smile:

Det ville da nok være værd at tage til Slagelse for at hilse på Dopey igen :heart:

1 Like

Ja, han tager meget gerne imod fans :wink:

1 Like

Jeg kommer også og medbringer 2 killinger Nyala og Newton, så kan de få lov at konkurrere lidt imod hinanden. :slight_smile:
De er vidt forskellige i type så det er spændende at se hvad der foretrækkes i TICA,

1 Like

Der sker så mange ting lige den weekend. - øv også, for gad godt se om Ralf var mer med på det denne gang.
Men det må blive en anden god gang :slight_smile:

Jeg har ladet mig fortælle at man skal have sturdi med til at have katten i under udstillingen? Er der nogen af jer der har tilmeldt der evt kan bekræfte om dette er sandt?

@Jenny, kan du måske byde ind?

Det tror jeg ikke er rigtigt … mange TICA-udstillere har sturdi eller lignende bure, men der plejer at være alm. udstillingsbure til de andre.
På hjemmesiden, under punktet ‘‘Ankomst’’ står der:
Når du er færdig hos dyrlægen, finder du dit eget bur på burplanen. Kattens nummer står på buret, og du skal selv medbringe burgardiner, underlag, mad- og vandskåle, legetøj osv. Hvis du ønsker det, kan du også medbringe dit eget bur; mange TICA-udstillere er glade for SturdiShelters og lignende “telte”. Notér venligst på tilmeldingen, hvis du medbringer eget bur, og vær opmærksom på, at målene på dit bur er i orden i forhold til de oplyste burstørrelser.
http://viking-cats.dk/katteudstillinger/udstillingsguide/ankomst/

1 Like

du kan låne et klubbur for 50 kr. husk at skriv dette på tilmeldningen

enig der er IKKE automatisk et bur til dig - bure skal selv medbringes eller lån af klubbur skal bestilles

Har altid lånt bur af Viking cats, har ingen sturdi. Ville bare lige sikre mig at muligheden for lån af klubbur ikke var væk inden jeg melder kat til.

Jeg tror I skal skrive til Jenny for når man går længere ind i tilmeldingen står der følgende:

This is a ‘bring your own cage’ show! No cages will be provided by the club.

Det undrede også mig også det faktum at det ikke står tydeligt under den generelle showinfo.

Jeg har en uoriginal studyhabitat samt en single sturdy som evt. kan lånes.

Nu er jeg godt nok ikke Jenny - og heller ikke i bestyrelsen mere - men klubben har stadig bure, man kan leje. Jeg vil dog altid anbefale, at man gør opmærksom på det ved tilmeldingen. Det gør hele opstillingen af showet nemmere for klubben og det gør udstillerens start på dagen nemmere, fordi der så ikke først skal ledes efter et ekstra bur.