Vil dele en god oplevelse med jer!

Vi har været på besøg hos noget familie i en lille by på landet. For et par år siden begyndte en gammel forslået hankat at komme hos dem - og sidste år lignede katten virkelig noget der var løgn! forslået, hævet og med sår i det meste af hovedet, en rigtig slagsbror! (og ikke særlig køn at se på)

Efter at have fremlyst katten uden held, har de nu taget ham til sig - og jeg siger jer en kælepot der er blevet ud af ham. Min tante har brugt mange mange penge på katten, han er blevet kastreret, fået ordnet tænder, helbredsundersøgt og i dag har han godt nok nogle hakker i ørerne, men han ligner en familiekat og opfører sig som han har boet i familien altid:hjerte:.
katten blev aldersbestemt til mellem 8-10 år og hun åbner hjem og hjerte for missen! Hvis bare alle mennesker var sådan! Hun skal ihvertfald have :ok: herfra!

Det er god læsning…jeg elsker sådanne historier. Bare mange andre ville give katte en chance :slight_smile:

Fedt at høre :thumbup:

Ihh hvor er det bare en dejlig historie altså! :ok:

Hvor er det dog en dejlig og positiv historie. Men selv sådan en forsømt gammel hankat kan der komme noget godt ud af, hvis man har den tålmodighed og kærlighed, der skal til. :thumbup: Og så gør hakkerne i ørerne ikke spor… :smiley:

Åh, det er bare godt at læse sådan nogle historier. Jeg husker stadig da vi hentede Whiskey hos IK for snart 7 år siden… Jeg havde besluttet på forhånd at vi ikke skulle have en killing og at jeg gerne ville have en han. Men at jeg gik derfra med en 6 år gammel dreng, hvem havde lige regnet med det! Men det er det bedste jeg nogensinde har gjort, og et eller andet sted får man jo også en “hel” kat med fuldt udviklet personlighed, når de flytter ind som voksne.

Dejligt for både din tante og katten.

Dejlig historie - den kat har da vundet i lotteiret. Og det har din tante hvis også:D

Dejlig historie :slight_smile:

Sikke en skøn historie! Giv din tante et STORT knus næste gang du ser hende!

Man bliver SÅ glad af at læse sådan en solskinshistorie.

Giv hende også lige en krammer fra mig :slight_smile:

:kram:

sikke en dejlig historie!! :slight_smile:

Som så mange andre har skrevet så giv lige din tante et kram fra mig osse. Mennesker som hende skal man lede længe efter. :wink: Thumps up fra mig osse

Skøn historie :smiley: Heldig heldig kat, at den stødte på din tante, hatten af for hende :slight_smile: