Vil dine katte have kyller?

:gave:

Efter godt råd fra min opdrætter.

Har jeg indkøbt en kylle-rylle;
som jeg fint har klippet ud i passende stykker.

Men de vil hverken eje eller have den. :frowning:
Ikke engang lille Frederik:(

½ time efter gik de ned til vandet og kom tilbage med 3 mus.
Til deres mor - hvorefter de tog :gave: tilbage og spiste dem selv.

Vil jeres katte have rå kylling :S

Har du varmet dem lidt i mikroovnen, så de lugter rigtigt af ny-myrdet kyllling?

Hvis de fanger mus, er det vel også lisså godt?

Jako spiser dem hele - lige lunet i mikroen dog.
Diego er interesseret men har endnu ikke forstået princippet.
Mea og May er på ingen måde interesseret.

Oh yes - det er kun Seven, der ikke vil. Ochta, vores sibirer, får mord i øjnene, når der bliver fundet kyllinger frem. Den får lige to lege-dask, og så bliver der ellers bare guffet.

Olle vil også gerne have dem, men det er lidt svært for ham at spise dem, nu hvor han kun har sine hjørnetænder. Men han gør forsøget, og det lykkes som regel også at få noget gnasket af, som han sluger. Nammenam!

Maine Coon killingerne Mercedes og Bugatti vil også gerne have dem. Bugatti kan lege med sin kylling i timevis og så måske spise en smule af den. Mercedes leger også lidt, men så går hun ellers i krig. Og skulle der være nogle af de andre, der har efterladt en halv eller en kvart kylling, så er Mercedes på pletten. Man skal ikke lade mad gå til spilde!!

Så jeps - kyllinger er et hit herhjemme hos os!

/Flemming

Mine katte vil gerne have kyllinger, de får tilbudt en hver dagligt, og sådan har det været i næsten 6 år :slight_smile:

Da Sørensen flyttede ind som killing, da var jeg godt nok spændt på om det var noget for ham, men der gik ikke lang tid før han guffede kylling. Men han havde jo også de store at efterligne :savle:

Jeg hverken varmer eller noget, de får dem optøede om aftenen. Og så er der racerløb ud til løbegården -høhø

Kun den ene af vores 5 kan lide dem, men han kan til gengæld også godt spise 3 lige efter hinanden … hvis han fik lov -høhø

Mine spiser daggamle døde kyllinger i spandevis, MEN sommetider skal de flyve først og helst fanges med en klo på en udstrakt pote først.

Hrm, hvis det er daggamle kyllinger med hele pivtøjet er det kun Durango som spiser dem. Men han er så heller ikke til at styre - OVERHOVEDT!
Her den anden dag var mor her lidt for langsom med at fiske en op af posen i fryseren - og vupti så havde vi 9kg missemand som sad nede i kummefryseren haha :fryser: :tihi:

Vores anden kat Cazzandra rør ikke de daggamle - men hvis vi selv skal ha kyllingefilet til aftensmad, er hun helt syg for at få det råt. Man er vel en rigtig damemis! :wehuu:

Jeg har lige inden jeg satte mig ved puteren strøet kyller rundt i løbegårdene og haven. Kastede nogle af dem godt indunder nøddebuskene Oog ind i æbletræet som er ret busket også.’
Så kan de lege sporjagt efter kyllerne :tihi:
Ville ellers vente til iaften fordi jeg ikke normalt fodre med kyller im sommeren i middagsstunden p.gr.a. hvepse, men jeg tror ikke hvepsene er ude i dag med det blæsevejr.
Jeg tøer dem også op i mikroovnen…ex.-antal minutter afhængig af antal kylsibob’er.
Jeg vil tro Sigariah kommer ind med kyllemund lige om lidt. Hun er jo lys (kanonflot sølv) som den eneste (minus Simba 2) så man kan se æggeblommerne som hun har smasket i. Alle de andre der er sorte af den ene eller anden variant kan det ikke ses på.

Ohhh yes, du kan tro de vil have kyllere her i huset. Eneste der ikke vil nedværdige sig til det er Henry -høhø

Men Dille og Nikita er ellevilde med at spise daggamle kyllinger, og rovdyret kommer prompte op i dem begge to. Faktisk så meget at jeg er nødt til at give dem hver deres kylle i hver sin ende af køkkenet for ellers vanker der øretæver til hinanden …og mens de spiser holder de skarpt øje med hinanden og kører en konkurrence om at brumme højst af “rivalen” samtidig :tihi:

Jeg luner dem ikke i mikroovnen men tøer dem op til stuetemperatur og så får de dem hele…og de bliver spist rub og stub på 15 min :slight_smile:

Jeg købte en stor fersk kylling i går.:wehuu:

Det er ikke de små kyller;
men de gider heller ikke fugle - kan det have noget med det at gøre:?

Lille Frederik kastede blot noget af en vinge op i luften.
Hvorefter han forlod den - og gik ind i min seng for at hygge :wehuu:

Utaknemmelige katte :tihi:

Snakker vi fersk kyllinge kød - ja så er alle mine 4 der altså på pletten :slight_smile: De plejer at få lov at dele sådan en “kyllinge inderfilet” eller lign. når det er det aftensmaden står på

Altså Mona…

KYLLER er altså små, daggamle kyllinger. Ikke sådan nogle nede fra køledisken i Brugsen :slight_smile: Se nu bare hvor mange, der svarede, at deres katte godt kunne lide daggamle kyllinger, og så mente du bare noget helt andet. Ih altså :slight_smile:

Men ja - vores vil også gerne have rå kylling, men vi har godt nok aldrig kylet en full size kylling fra køledisken ud til dem :wink:

/Flemming

[quote=Flemming;200495]Altså Mona…

KYLLER er altså små, daggamle kyllinger. Ikke sådan nogle nede fra køledisken i Brugsen :slight_smile: Se nu bare hvor mange, der svarede, at deres katte godt kunne lide daggamle kyllinger, og så mente du bare noget helt andet. Ih altså :slight_smile:

Men ja - vores vil også gerne have rå kylling, men vi har godt nok aldrig kylet en full size kylling fra køledisken ud til dem :wink:

/Flemming[/quote]

Jamen…jamen…Flemming - det var altså en fersk rå kylling - i småstykker -
og ikke en hel;
men om de gider.
Nu står de bare og griner af deres velmenende slave :græde: :græde:

P.S. hvis du og Jane kommer på besøg i august.
Vil misserne gerne prøve et par “rigtige” kyller. smiler

Vi skal nok tage nogle RIGTIGE kyller med over til jer, Mona :smiley:

/Flemming - der inde i hovedet stadig har et billede af en 2 kg. fersk kylling, der ligger midt på græsplænen med 5 måbende katte omkring, mens der står en idiot i køkkendøren, der med skinger stemme råber “KYLLINGER!!! KYLLINGER!!!”

Mine vil meget gerne have kyllinge kød skåret i strimler.

Jeg har ikke prøvet med de daggamle kyllinger, men tror gerne jeg vil prøve dem.

Hej Mona

Skal sige fra Sugar, at hun godt kan komme over og vise Kai, hvordan man klarer sådan en kylling…for det er da det rene guf.

Hun elsker et godt kyllinge ben :slight_smile:

:inlove::inlove::inlove:

Silke-pige vil ikke have noget som helst, udover sit tørfoder… jo, lidt tun i vand og lidt grønne ærter… ellers ikke.

:S

Og jeg ville bare så gerne koge fisk, kylling, indmad og lave den dejligste hjemmelavede mad til hende - men hun har aldrig været interesseret i det våde.

:slight_smile:

Hvor køber i egentligt de daggamle kyllinger…???