Vil dine katte have kyller?

mener du dag gamle kyller eller bare kyllekød ?

[quote=Flemming;200521]Vi skal nok tage nogle RIGTIGE kyller med over til jer, Mona :smiley:

/Flemming - der inde i hovedet stadig har et billede af en 2 kg. fersk kylling, der ligger midt på græsplænen med 5 måbende katte omkring, mens der står en idiot i køkkendøren, der med skinger stemme råber “KYLLINGER!!! KYLLINGER!!!”[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

åh Flemming altså!

Jeg køber hos Triovaved Ringsted :ok:

Daggamle kyllinger - nej tak, siger hele flokken.

Kyllingestykker, såsom lår, vinger og bryst i strimler - det kaster Hampus
sig over, og når Marrow ser det, så tænker han vist, at han hellere må
følge trop.

…de tre andre vrænger på næsen og forlader køkkenet :slight_smile:

Mine katte vil gerne have kylling, og hvis det er daggamle så …

Billederne er fra første gang de blev serveret og Akilah der viser at de kun er for døde.

Lidt større kyllinger vil de meget gerne have, og får også kyllinge indmad af og til.

/Dorte

[quote=Dorte Birkedal;200674]Mine katte vil gerne have kylling, og hvis det er daggamle så …

Billederne er fra første gang de blev serveret og Akilah der viser at de kun er for døde.

Lidt større kyllinger vil de meget gerne have, og får også kyllinge indmad af og til.

/Dorte[/quote]

hahahahaha sådan der var mine killinger også da de fik daggamle kyllinger :), nu er 2 af killingerne jo flyttet for længe siden (snart) og ja har faktisk ikke prøvet at gi prinsesse eller bine nogen efter der, for ved ikke hvor jeg skal få fat på dem henne, og jeg skal jo ikke ha tonsvis hehe bare en smugle så aner ik hvor jeg skal få dem fra hehe. men er ret sikker på de stadig leger vildt med maden hvis de får igen

[quote=Dorte Birkedal;200674]Mine katte vil gerne have kylling, og hvis det er daggamle så …

Billederne er fra første gang de blev serveret og Akilah der viser at de kun er for døde.

Lidt større kyllinger vil de meget gerne have, og får også kyllinge indmad af og til.

/Dorte[/quote]

Hvor er det dog befriende at se, at det ikke kun er vores katte, der ligner klovne, når de får daggamle kyllinger. De gør AKKURAT lige sådan. Sådan SKAL man åbenbart gøre :rock:

/Flemming

Haha, ja Durango han blev faktisk væk for sin “bok bok” i dag da han var ved at danse rundt med den ude på terrassen.

Så han stod og rodede rundt halvvejs inde under et par jeans der var røget af tørresnoren, og tænkte shit nu er de bare smurt ind kyllinge-snask. Men der var sørme ingen kylling til både min og Durangos undren.

Det viste sig så at han under sin kylledans havde fået tæsket den op på terrassebordet hvor den lå og solede sig.
Der var en der blev glad da han fik sin “bok bok” igen :wehuu:

Ja de elsker dem - Tara, Nanoq og Eddie spiser dem - Maggie lærte det af Nanoq efter at have set ham spise to - så nu spiser hun dem også.

Tip har brugt uger på at se på de andre, men nu bløder han op. Sidst legede han med en og det er starten til at spise den.

Mine lærer ved at se andre spise dem

De første gange ville mine heller ikke have det. Det er jo meget nemmere at spise det over i skålen -høhø De skal have det regelmæssigt ellers vil de ikke have det, i hvert fald ikke alle. Jeg lod mine spise hvad de have i skålen om natten og da de forventede noget nyt tørkost om morgenen fik de kylling :uha: Her fik de fleste smagt på det :thumbup: Sådan forsat jeg stille og roligt og nu bruger jeg måske kun halvdelen af det tørkost jeg plejer. Resten af deres kost består af kylling osv. Der er ingen tvivl om at de har godt af det, de lidt slanke har taget på og de for tykke har slanket sig. Og de for brugt bisserne og så er de underholdt så længe de gnasker løs :wehu:

Nogle der ved, hvor man kan købe sådan nogle på Fyn? Og om man måske kan nøjes med at købe nogle få stykker??

[quote=Flemming;200521]Vi skal nok tage nogle RIGTIGE kyller med over til jer, Mona :smiley:

/Flemming - der inde i hovedet stadig har et billede af en 2 kg. fersk kylling, der ligger midt på græsplænen med 5 måbende katte omkring, mens der står en idiot i køkkendøren, der med skinger stemme råber “KYLLINGER!!! KYLLINGER!!!”[/quote]

Behold du blot det billede - min ven.
Det er lige til at -LOL-LOLaf.

Nu har jeg stegt det meste af kyllingen til os selv :slight_smile:

Men jeg prøvede igen…med en hel vinge.

Hurra…det har spist det hele - og de er nu gået på vaskeri :rock:

[quote=Mona Jensen;201313]Nu har jeg stegt det meste af kyllingen til os selv :slight_smile:

Men jeg prøvede igen…med en hel vinge.

Hurra…det har spist det hele - og de er nu gået på vaskeri :rock:[/quote]

:klapper::klapper::klapper::klapper:

De tør ski da ikke æde sådan noget råt stads - de har vel hørt om salmonella ??

-høhø-høhø

Næe… stegt kylling - dét ved man hvad er…

:savle:

De tør ski da ikke æde sådan noget råt stads - de har vel hørt om salmonella ??

-høhø-høhø

Næe… stegt kylling - dét ved man hvad er…

:savle:[/quote]

Jeg troede, at du var vegetar… Therese :S

[quote=Mona Jensen;201313]Nu har jeg stegt det meste af kyllingen til os selv :slight_smile:

Men jeg prøvede igen…med en hel vinge.

Hurra…det har spist det hele - og de er nu gået på vaskeri :rock:[/quote]
Vil bare lige informere… Man skal passe på med at give kattene kylling når det er tilberedt, som til mennesker, fordi knoglerne i kyllingen ændrer konsistens når de er bagt og kan splintre så de kan skade kattenes mave.

Derfor kun rå kylling, opvarmet lidt. :slight_smile:

[quote=Sheer;201875]Vil bare lige informere… Man skal passe på med at give kattene kylling når det er tilberedt, som til mennesker, fordi knoglerne i kyllingen ændrer konsistens når de er bagt og kan splintre så de kan skade kattenes mave.

Derfor kun rå kylling, opvarmet lidt. :)[/quote]

Nej…da…den vinge de fik - var rå.
Det ved jeg godt :slight_smile:

Se venligst indlæg tidligere…

[quote=Mona Jensen;201922]Nej…da…den vinge de fik - var rå.
Det ved jeg godt :slight_smile:

Se venligst indlæg tidligere…[/quote]
Ah ok, det havde jeg ikke set.

Her har vi prøvet med kyllinger (de små gule . . . til Flemmings orientering :tihi: ) . . .for ca. 3 år siden, der blev ikke spist noget overhovedet, så det er ikke prøvet siden . . . . :uha:

I dag er det kun Tana som spiser råt (kyllingbryst o.l fra disken) . . .de to mølædte kommer farende, men stopper hurtigt op når de ser hvad det er - og ryster på hovedet :stuck_out_tongue: